2011-09-03, 01:11
Citat:
Ursprungligen postat av Philipson.
Hmm du kanske har rätt fast tror faktiskt inte att det e fallet just nu. Menar verkligen inte att hon vill ha sex eller nått med mig men hon säger det inte bara för att få bättre självkänsla. I just detta fallet tycker hon nog bara att jag är rar för vi är ganska bra vänner förövrigt och det var långt innan jag började ge henne komplimanger. Men om vi hade blivit vänner först efter att jag givit henne komplimanger då stämmer nog vad ni säger. Eller har jag fel igen nu? 

en skogshuggar-karlakark frågar inte om han har rätt, han hävdar det

han analyserar inte heller relationer.
det kan verka stereotypiskt, men vi har dessa skillnader vad gäller beteende och attityd, för att attrahera varandra.. vem tror du en tjej tyr sig till när det blåser? en analyserande fjolla eller en handlingskraftig man?
jag vill ha en kvinna. inte för att hon har kvinnliga attribut, utan för att hon identifierar sig som
kvinna. Likadant är det för kvinnor. och när allt kommer omkring så är det just kvinnor som format mannen genom tiden efter deras egna behov. varför tror du män är fysiskt överlägsna kvinnor?
jo för att skydda DEM och barnen mot externa hot. Kvinnor kan föda 1 gång var nionde månad, män kan befrukta kvinnor 10 gånger (teoretiskt) per dag. Då är det ganska lätt att räkna ut att kvinnor är viktigare för vår arts överlevnad
när allt kommer omkring så är män umbärliga som endast fyller en uppgift.
nu blev det lite logik och evolution men allt fyller en orsak.
debila drönare kan försöka övertyga sig själva att människan är sofistikerad och civiliserad och hylla genusvetenskap! Men mycket handlar om nedärvda preferenser som även den mest inbitna feministen är slav under