2011-09-02, 18:11
Medlem
elmisss avatar
Nu är det så att jag ska ha praktik om några veckor, måste bara bestämma mig vart jag vill ha praktiken.
Jag går hotell och restaurang, med inriktning mot kök.
Jag vill vara i STHLM, och jag har ställe att bo på Lidingö, ca. en km från centrum.
Så min fråga är vilken ni flashbackare tycker är den bästa restaurangen som serverar godaste maten och håller bra kvalitet på Lidingö eller nära värtan/ropsten.
Citera
2011-09-02, 21:35
Medlem
Teddehs avatar
Järnet? Nära, vet dock inte hur bra dom är då dom bytte ägare för ett tag sedan. Finns ju hur mycket som helst om du kan sträcka dig att åka till östermalm. Tar 10 min från ropsten.
Citera
2011-09-02, 23:29
Medlem
elmisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddeh
Järnet? Nära, vet dock inte hur bra dom är då dom bytte ägare för ett tag sedan. Finns ju hur mycket som helst om du kan sträcka dig att åka till östermalm. Tar 10 min från ropsten.
Jo men Östermalm ligger ju nära Ropsten så det är helt klart ett alternativ ^^
Tack
Citera
2011-09-02, 23:46
Medlem
elmisss avatar
Någon annan Flashbackare som har något schyst förslag?
Citera
2011-09-03, 12:33
Medlem
Roxanas avatar
Nu är ju inte ön något kulinariskt paradis om man ser till antalet matställen.

Men du har Järnet i centrum, Scandic Foresta (med sin fantastiska grillterass) och gamla J i Gåshaga.

Börjar du närma dig övre Östremalm har du så klart mer att välja på. Möjligt att det finns ett och annat halvt dolt guldkorn på Gärdet.
Citera
2011-09-04, 10:53
Medlem
elmisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Nu är ju inte ön något kulinariskt paradis om man ser till antalet matställen.

Men du har Järnet i centrum, Scandic Foresta (med sin fantastiska grillterass) och gamla J i Gåshaga.

Börjar du närma dig övre Östremalm har du så klart mer att välja på. Möjligt att det finns ett och annat halvt dolt guldkorn på Gärdet.
Jo, jag snackade med min kusin, som bor på ön, och han gav också förslag om Foresta och Jernet (:
Tack
Citera
2011-09-19, 08:17
Medlem
elmisss avatar
Jag fick praktikplats på Jernet, så det är fixat nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem