• 1
  • 2
2011-09-02, 20:04
Medlem
ariers avatar
Kostar inte ens så mycket.

Jag själv har en TOTO och är mycket nöjd. Spolningen när jag skitigt använder jag inte. Men att spola penis efter jag kissat är både bra och skönt. Och inte tala om värmen på sitsen. Lukten sugs in och ner i vattenlåset så det luktar inte heller avföring!

Bara att frossa!

http://eu.toto.com/
Citera
2011-09-02, 20:39
Medlem
Tranquility Bass avatar
Vet att personer med funktionshinder kan få denna typ av toalett så visst finns den att få tag på i Sverige. Kanske behövs det lite mer marknadsföring bara för att få fart på försäljningen. Kan dock tänka mig att priset avskräcker.
Citera
2011-09-03, 11:00
Medlem
grovsmides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
det finns en funktion som jag skulle ge mitt vänstra ben för...

Inbyggd våg så jag kan väga mitt nysläppta lass. Det + highscore-lista för hushållet.

Klockrent. Med sån där digital flipper-highscore där man får skriva sina initialer med tre bokstäver (t.ex UAA..)

Fatta när farsan i huset, ohotad etta på listan (följt av son, mor och dotter i nämnda ordning) kommer hem från semestern med frugan och går på muggen för att varva ner. Slänger ett öga på highscoren som för att hävda sig själv bara för att upptäcka att det är nya okända namn i topp! Nya jävla namn har petat ner farsan!

Det saknas en hel del Whisky och till sist kryper det givetvis fram att dottern som lämnats ensam haft fest när mor och far varit borta trots att hon lovat att inte ha över folk och definitivt inte killar!
Och nu har några okända killar inte bara besudlat hans dotter utan kanske framförallt tagit hans plats på highscoren, familjefriden är förstörd. Familjefriden är förstörd!
-Vem va're?! Vem va're som sket?!
Citera
2011-09-03, 11:28
Medlem
ariers avatar
Otroligt bra!

Knåpar redan på ett mail till TOTO!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera