2011-09-17, 00:17
Medlem
doc2s avatar
Frågan är väl varför man skulle behöva fuska? Men visst, kul för er med uselt ordförråd så ni också har en chans att ta några futtiga poäng.

Sopor.
Citera
2011-09-17, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Nä, dum tror jag inte du är, men jag kan inte förstå att du inte kunde förstå varför vissa väljer en "easy way out"?!
Självklart är det så att man förlorar när man inte längre kan hitta ord, men de flesta vill inte förlora och vissa har tom väldigt svårt att acceptera förluster!

Tack Men det jag inte fattar är varför folk vill fuska? Vad är det för mening att spela om du bara glider igenom på ett bananskal? Nästa gång du träffar din vän som du spelade emot ska du då skryta om "ja, jag vann med hjälp av mitt program". Det fyller ingen mening att fuska. Om du är så usel på att hitta rätt ord så rekommenderar jag att man läser en bok eller två för att förbättra sitt ordförråd...
Citera
2011-09-17, 12:55
Bannlyst
Någon som kan göra ett jävligt fett ord med permanent V och sen någon av dessa bokstäver: ASUAEM + en valfri bokstav?!?!?!?
Citera
2011-09-17, 13:26
Medlem
jcws avatar
Om någon sitter på Filips alfapet så skulle jag ytterst gärna vilja ha det
Citera
2011-09-17, 15:00
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnektar
Någon som kan göra ett jävligt fett ord med permanent V och sen någon av dessa bokstäver: ASUAEM + en valfri bokstav?!?!?!?
Nej, ingen av dina bokstäver utom U kan ge dig något fett.
Citera
2011-09-17, 17:02
Medlem
Fassls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnektar

M
U
S
E
A
L<--- Valfri
AV <---Permanent V

Det fick jag fram från http://www.scropple.com/
Citera
2011-09-18, 00:48
Medlem
mickepickepös avatar
Förutom att man blir irriterad på folk som är så utvecklingsstörda så de måste fuska, så blir jag faktiskt rätt irriterad på programmet också. Det svenska ordförrådet suger rejält och hur tänkte de som skrivit skiten när de helt ignorerat en statistikfunktion?
Citera
2011-09-18, 17:06
Medlem
Kan nån förklara för en dum hur man använder http://www.scropple.com/?

Fattar inte hur jag får fram ord i brädet som finns där redan och börja på en bokstav som redan ligger på brädet!? /för dum för att fuska
Citera
2011-09-18, 17:38
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickepickepö
Förutom att man blir irriterad på folk som är så utvecklingsstörda så de måste fuska, så blir jag faktiskt rätt irriterad på programmet också. Det svenska ordförrådet suger rejält och hur tänkte de som skrivit skiten när de helt ignorerat en statistikfunktion?

Håller med, saknar ju massvis med ord.

Prövade fuska på Wordfeud en match mot random opponent, krossade den så hårt att det var verkligen riktigt tråkigt
Citera
2011-09-18, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaestmanlaenning
Kan nån förklara för en dum hur man använder http://www.scropple.com/?

Fattar inte hur jag får fram ord i brädet som finns där redan och börja på en bokstav som redan ligger på brädet!? /för dum för att fuska

Klicka på brädet och börja skriva in orden. Använd piltangenterna för att gå runt på spelbrädet. Du kan byta skrivriktning (från horisontellt till vertikalt och vice versa) med mellanslag. Ta bort bokstäver med Delete eller backspace/bakåtsteg.
Citera
2011-09-18, 21:18
Medlem
Suck, varför fuska? Känns det bättre då man vinner? Kan någon förklara det? Känns det som om du klarat av något då?
Citera
2011-09-18, 22:28
Medlem
Leifsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtyhome
Suck, varför fuska? Känns det bättre då man vinner? Kan någon förklara det? Känns det som om du klarat av något då?

Att fuska mot randoms kan jag tycka är ganska meningslöst, speciellt om det inte finns någon statistikfunktion som sparar vinster och förluster.

Att fuska mot folk man känner är ju däremot hur kul som helst, speciellt när de naivt tror att det inte finns fusk som folk använder. Att driva lite med sina vänner genom att lägga alldeles sinnessjukt svåra ord som ger hundra miljoner poäng, det kan vara riktigt roligt faktiskt! (Talar av erfarenhet, fast från andra spel med liknande upplägg)

Just Wordfeud har jag hållit mig ifrån främst på grund av denna tråden dock. Alla skulle dessutom misstänka mig direkt för fusk, på grund av min historia som tricksare med regler i spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in