2011-09-16, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PostWhore
Så jävla sant!

OnT
Har tänkt göra en webapp till Jailbreakade iPhones/androids så att www.scropple.com ska funka bättre på mobiler

Ska funka bättre? Scropple.com funkar inte överhuvud taget till min HTC DHD, "webbläsaren stödjer ej java"
Citera
2011-09-16, 15:20
Medlem
shantes avatar
www.kryssaktuen.se brukar vara bra att kolla vilka ord som finns.
Citera
2011-09-16, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TsopE
Ni är så söta när ni blir upprörd över att spel.. Haha... Man kommer ingenstans i värden utan att "fuska"

Rättelse: Du kommer ingenstans....

Tråden för folk med dåligt självförtroende.
Citera
2011-09-16, 15:40
Medlem
enklistras avatar
Det är bra att fuska i wordfeud har jag märkt. När man spelar mot andra utan fusk så har man fortfarande stött på de knepiga orden : )
Citera
2011-09-16, 16:33
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtyhome
Men varför vill man fuska? Då e det ju inte lönt att spela ens??
Jag lägger ingen moralisk vikt vid att eventuellt fuska i ett spel, men jag finner det lite tragiskt att du inte förstår varför vissa vill fuska?!
Wordfeud är som alfapet, dvs man lägger ord med random genererade boktstäver man får till sitt förfogande. Ibland får man skitdåliga bokstäver som gör det svårt att hitta bra ord, kan vissa känna en lust att fuska för att komma förbi det "hindret".
Var det så svårt att förstå?

Fuskar man rakt igenom en Wordfeud match så håller jag med om att det känns lite meningslöst, men att använda ett fusk 1-2 ggr per match kan jag dock förstå att folk gör!
Citera
2011-09-16, 18:25
Medlem
Tar gärna emot PM ang. Filip
Citera
2011-09-16, 18:36
Medlem
zugfahrers avatar
Haha härliga en del av er är. Man kan ta droger, stjäla, misshandla och illegalt fildela, men fan om man fuskar på betapet, då jävlar. Kan ju nästan tro att familjeliv gjort entré här.
Citera
2011-09-16, 18:59
Medlem
BrainDisorders avatar
Var hemma hos en vän för några dagar sen och hans tjej satt tydligen och spelade Wordfeud på mobilen. Efter att hon legat och vilat i sovrummet ett tag kommer hon ut och är helt illröd i ansiktet och gastar om "Fyfan, folk måste vara duktigt patetiska som fuskar på Wordfeud, så jävla meningslöst blabla"

Sken genast upp och kom och tänka på den här tråden och såg framför mig hur en dödsknarkande pedofil satt och ägde upp henne i brygga på Wordfeud. Själv har aldrig spelat det, Betapet har jag dock spelat. Är sämst.
Citera
2011-09-16, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Jag lägger ingen moralisk vikt vid att eventuellt fuska i ett spel, men jag finner det lite tragiskt att du inte förstår varför vissa vill fuska?!
Wordfeud är som alfapet, dvs man lägger ord med random genererade boktstäver man får till sitt förfogande. Ibland får man skitdåliga bokstäver som gör det svårt att hitta bra ord, kan vissa känna en lust att fuska för att komma förbi det "hindret".
Var det så svårt att förstå?

Fuskar man rakt igenom en Wordfeud match så håller jag med om att det känns lite meningslöst, men att använda ett fusk 1-2 ggr per match kan jag dock förstå att folk gör!

Ja, kanske är jag som är dum då? Men tycker fortfarande att det är tragiskt att fuska i ett spel som wordfeud... om du inte kan hitta på ett ord, ja då är det väl inte meningen att du ska vinna?
Citera
2011-09-16, 23:27
Avslutad
Fattar inte varför halva sverige hypear den här skiten
Citera
2011-09-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Fattar inte varför halva sverige hypear den här skiten

E ju ett härligt spel du kan spela med dina vänner...
Citera
2011-09-16, 23:50
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtyhome
Ja, kanske är jag som är dum då? Men tycker fortfarande att det är tragiskt att fuska i ett spel som wordfeud... om du inte kan hitta på ett ord, ja då är det väl inte meningen att du ska vinna?
Nä, dum tror jag inte du är, men jag kan inte förstå att du inte kunde förstå varför vissa väljer en "easy way out"?!
Självklart är det så att man förlorar när man inte längre kan hitta ord, men de flesta vill inte förlora och vissa har tom väldigt svårt att acceptera förluster!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in