2011-08-31, 13:38
Medlem
Jo de är så kärringen har börjat betée sig skumt. Ibland svarar hon bara på sms och inte på telefonsamtal och häromdagen sa hon att hon glömde telefonen på ljudlös i väskan och det var därför hon inte svarade runt kl 16 på dagen till 12 på morgonen nästa dag. Frågade vad hon höll på med utan hon är väldigt upptagen vilket hon brukar va men hon kollar jämt sin telefon. Hon sa att hon inte tänkte på den förns nästa morgon, men ändå lyckades hon åka iväg någonstans innan hon ringde så antar hon inte ville ringa medans hon var kvar där hon var.

Börjat få massa sms och ler o skit när hon läser dem, har frågat om det är någon annan varpå hon blir skit sur och frågar hur jag kan tro det och verkar de som det när hon är så upptagen, men faktiskt enligt mig så verkar de som det. Hon har något projekt med några killar i skolan och det har hänt att hon sovit över hos en av dem. Hon tar även på sig de sexigaste underkläderna hon kan ibland när hon far till skolprojektet. När jag frågat om hon ligger med någon eller om de finns någon annan säger hon nej och kollar åt sidan och har hänt när jag bett om ursäkt om det och förklarat mig varför jag trodde det så kollade hon ner i marken med bekymrad min precis som hon ville berätta något. Förut berättade hon när hon träffade den här projekt kollegan men har anat hon träffat honom men inte sagt något alls om det, förstår liksom inte varför hon inte kan nämna det. Sedan där hon hade kondomerna så hade dom tydligen tagit slut, kan ju lika gärna va så hon gett till en vänn eller tappat bort. Men allt är nog mer och mer misstänksamt.

Sen har hon börjat prata rätt mycket om hur bra den här ena killen är som hon har projekt med.

För mig är det rätt självklart vad som sker men tänkte behöver någon som också säger detsamma.

Vad tror ni?
Senast redigerad av trovalla 2011-08-31 kl. 13:45.
Citera
2011-08-31, 13:42
Medlem
DelGriffiths avatar
Det är bara att dumpa fanskapet.
Citera
2011-08-31, 13:45
Medlem
Stoppables avatar
Du vet ju i princip redan om det...
Fråga henne rakt ut:

"Har du någon annan?"
"Nej!"
"Ljuger du för mig nu och jag får reda på det....."

Aja så hade jag nog sagt till min sambo
Citera
Medlem
callies avatar
Jadu det där är ju SOLKLARA tecken på otrohet.

Men man vet ju fan aldrig, ibland kan ens paranoida hjärna spela ett spratt så man tar allt som tecken. Du får helt enkelt fråga ut henne riktigt ordentligt.
Citera
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Jag hade tänkt som du om jag var i din sits, jag tror hon är otrogen och knullar som fan när hon ska gå och fixa med "projektet".

Tyvärr
Citera
2011-08-31, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Du vet ju i princip redan om det...
Fråga henne rakt ut:

"Har du någon annan?"
"Nej!"
"Ljuger du för mig nu och jag får reda på det....."

Aja så hade jag nog sagt till min sambo

Jo har frågat det och hon blivit sur, har berättat om en tidigare gång då något liknande hände, och berättade historien precis som om det var henne jag pratade om men ändå så att hon inte skulle fatta riktigt de var henne och så la jag in det där men att om jag får reda på det så kommer vi aldrig ses igen utan då far jag tillbaka tillbaka till mitt gamla armé kontrakt som jag har paus ifrån.

Verkar ändå som hennes delvisa skräck är att jag ska åka iväg.
Citera
2011-08-31, 13:48
Medlem
"Sexigaste underkläderna"... ja, vad har med de på sig för?

Hon kanske odlar tomater i sexiga underkläder?
Det är solklart att hon har sex med någon annan, eller strävar efter att ha det.

Du kan inte vänta dig att hon ska erkänna. Det kommer hon aldrig att göra. Du måste bestämma dig för att hon har en annan vid sidan av och besluta dig för hur du ska förhålla dig till det.

Har ni minderåriga barn = problem.
Om inte, dra vidare.

Hälsningar
Citera
2011-08-31, 13:48
Medlem
Zeke Wargs avatar
Tror jag instämmer med tidigare talare här. Hon prasslar förmodligen.
Citera
2011-08-31, 13:50
Medlem
Jo visst spelar hjärnan spratt tror man.

Har frågat henne ut typ 3 gånger och tog det rätt hårt och blev upprörd över det.

Men å andra sidan så om man verkligen inte vill en människa ska veta om något och jag inte har några bevis så kanske hon ställer in sig på det precis som om hon inte gjort det.

Jo hon tar också med sig extra trosombyte ibland i väskan i smyg tror jag. Där hon kastar tvätten så hade ett trospar ramlat ner och man såg riktigt mycket fläck där från fittsaft. Kände mig bara sjuk som ens tittade där, tog upp dom o kastade tillbaka dom i tvätt högen, och det var då satan inte jag som hade varit där och grävt men skakade bort tanken då det fan känns sjukt och inte min sak att ens råka se en blick av hennes trosfläckar usch.
Senast redigerad av trovalla 2011-08-31 kl. 13:52.
Citera
2011-08-31, 13:56
Medlem
Det är nog dags att börja packa ihop hennes grejer...
Citera
2011-08-31, 13:58
Medlem
Hysteri90s avatar
Det är bara till att dumpa henne. Allt tyder på att hon är otrogen
Citera
2011-08-31, 14:03
Medlem
Mr.Browstones avatar
Ja som du beskriver det. Så är det uppenbart att hon är förtjust i den där killen och kanske
varit otrogen med honom också.

Jag vet inte eran relationsstatus, om ni är sambos, hur länge ni varit ihop, eller till och med
är gifta. Men det bästa är att säga sanningen, att du har läst av hennes kroppsspråk/beteende
och inte tolererar otrohet. Sedan försvinn snabbt iväg från hennes liv.

Att helt abrupt avbryta eran relation kommer får henne att inse konsekvenserna av
sina handlingar. Antingen kommer hon sakna dig och vilja ha tillbaka dig, eller kanske hon
tror på en bättre framtid med den andra.

Vad som än händer så vinner du inte på att vara tillsammans med henne just nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in