2011-08-30, 00:07
Medlem
Återigen ett problem med en dude... (vafan blir det? och sorry för mycket text)

Har vetat vem han är i 5 år. Tog kontakt med han förrförra lördagen på krogen. Bytte nummer och smsade lite då och då. Bjöd med han på fest varje gång jag skulle ut, och han dök alltid upp.

Den sista kvällen vi var ute blev vi ganska fulla, men nyktrade till mot slutet av kvällen. Då diskuterade vi i två timmar. Han frågade varför jag är så svårtflörtad, förklarade då att jag är lite rädd med tanke på tidigare förhållanden som varit dåliga. Men förklarade även att jag tycker han ser riktigt bra ut och att jag har haft "ska jag kyssa honom eller inte"-tanken i huvudet hela kvällen.

Då säger han "Du är värd bättre än mig, för du är en riktigt bra tjej". Jag blir arg och undrar varför han ens säger så, och då berättar han att han aldrig skulle vilja såra mig, fast avslutar med att säga att han tycker att jag ser skitbra ut och kramar mig.

Det slutar med att han berättar att han tycker om/gillar mig. Får en kyss på det och sen massa kramar. Sen säger han att han har sagt för mycket (???) och får ett sms efter att vi skilts åt "Radera de som hände ikväll så är allt som det brukar:P".

Jag är tokförvirrad. Pratar med han dagen efter och undrar vad han menade. Han berättar då igen att han sa för mycket, men stod för det han sa. Då visste jag ju det, inget mer med det.

Och nu idag så skickade jag sms, där jag skrev att jag haft en klump i magen eftersom jag inte berättat för han att jag faktiskt gillar honom. Hans svar var "Nu slipper du ha ont för nu vet jag ju det. ". Valde att inte svara, för det var inte direkt den responsen jag hade tänkt mig...

Känner nu att jag har gjort mitt, men jag undrar ju vafan han menar med allt? Och att fråga honom känns för tätt inpå, om ni förstår. Vill inte bete mig som en stalker och få han att tro att jag vill gifta mig inom nån månad, or whatsoever.

Så ja.. vad tror ni han menar?

// FML.
Citera
2011-08-30, 00:15
Medlem
bustashots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watchoveryou
Återigen ett problem med en dude... (vafan blir det? och sorry för mycket text)

Har vetat vem han är i 5 år. Tog kontakt med han förrförra lördagen på krogen. Bytte nummer och smsade lite då och då. Bjöd med han på fest varje gång jag skulle ut, och han dök alltid upp.

Den sista kvällen vi var ute blev vi ganska fulla, men nyktrade till mot slutet av kvällen. Då diskuterade vi i två timmar. Han frågade varför jag är så svårtflörtad, förklarade då att jag är lite rädd med tanke på tidigare förhållanden som varit dåliga. Men förklarade även att jag tycker han ser riktigt bra ut och att jag har haft "ska jag kyssa honom eller inte"-tanken i huvudet hela kvällen.

Då säger han "Du är värd bättre än mig, för du är en riktigt bra tjej". Jag blir arg och undrar varför han ens säger så, och då berättar han att han aldrig skulle vilja såra mig, fast avslutar med att säga att han tycker att jag ser skitbra ut och kramar mig.

Det slutar med att han berättar att han tycker om/gillar mig. Får en kyss på det och sen massa kramar. Sen säger han att han har sagt för mycket (???) och får ett sms efter att vi skilts åt "Radera de som hände ikväll så är allt som det brukar:P".

Jag är tokförvirrad. Pratar med han dagen efter och undrar vad han menade. Han berättar då igen att han sa för mycket, men stod för det han sa. Då visste jag ju det, inget mer med det.

Och nu idag så skickade jag sms, där jag skrev att jag haft en klump i magen eftersom jag inte berättat för han att jag faktiskt gillar honom. Hans svar var "Nu slipper du ha ont för nu vet jag ju det. ". Valde att inte svara, för det var inte direkt den responsen jag hade tänkt mig...

Känner nu att jag har gjort mitt, men jag undrar ju vafan han menar med allt? Och att fråga honom känns för tätt inpå, om ni förstår. Vill inte bete mig som en stalker och få han att tro att jag vill gifta mig inom nån månad, or whatsoever.

Så ja.. vad tror ni han menar?

// FML.

Han verkar väldigt märklig, precis som om han döljer något?

Jag har några tankar!

Antingen så vill han bara locka fram en respons från dig, ännu mer. Att han har någon form av bekräftelsebehov.

Annars kanske han säger så för att han inte vill "såra dig" så han försöker förmildra det hela med massa bortförklaringar. Killar är ju så jävla förvirrande. Tycker du har gjort ditt, se om han hör av sig om några dagar å ställ sen kanske ett ultimatum? Du ska ju inte behöva gå runt och bli förvirrad för att han inte vet vad han vill riktigt.
Citera
2011-08-30, 00:19
Avslutad
Det är ett spel...glöm och gå vidare...han är inte värd mer tid.
Citera
2011-08-30, 00:59
Medlem
Johnny.99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimena
Det kan du inte cementera utan att veta mer information om killens personlighet, antagligen är det som du säger att han har problem med antingen intimitet, dig, att han har något han inte vill att du ska bli varse om eller så mindfuckar han dig som pimena sa.
Citera
2011-08-30, 12:40
Medlem
Aceness avatar
Som sagt, svårt att veta utan att veta mer om killen personlighet. Men jag kan ge dig en kvalificerad gissning iaf.

"förklarade då att jag är lite rädd med tanke på tidigare förhållanden som varit dåliga". När en tjej säger något sånt så ringer det genast gigantiska varningsklockor. Alla tankar om lite avslappnad dejting försvinner och man vet att ett förhållande med en sån tjej antagligen också skulle bli dåligt och fullt av drama.

Men killen verkar helt klart gilla dig och inte vilja såra dig. Så om han fortfarande vill träffa dig efter det här så vet du iaf att han är seriös.
Citera
2011-09-01, 11:22
Medlem
Delicates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimena

Precis min tanke, vilken kille har inte kört det spelet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in