2011-08-29, 22:29
Medlem
526s avatar
Tro mig!, jag har fan googlat genom ALLA ryggsäckar på hela jorden. Men ICKE.
Letar efter den där perfekta coola säcken för laptop och lite mer, med många fickor och fack som är SNYGG. Men det finns bara de där vanliga nylonpåsarna.
Det närmaste jag kom var Victorinox Big Ben Backpack
http://www.swissarmy.com/TravelGear/...duct=31322301&

Problemet med denna är att det är en schysst väska, men inte mycket till ryggsäck. Själva bärremmarna är fästa direkt i tyget på baksidan, så den hänger ut från ryggen. Särskilt när man lastar den full.

Någon mer än jag som har detta svåra ilandsproblem?
Låt oss förenas och utrota rysäcksfattigdomen en gång för alla.
Citera
2011-08-29, 22:31
Medlem
fritjofkonkass avatar
Kanske en Kånken "kommunistpuckel" med laptop-fack skulle vara något för dig. Säljs på bl.a Naturkompaniet.
Citera
2011-08-29, 22:35
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Kanske en Kånken "kommunistpuckel" med laptop-fack skulle vara något för dig. Säljs på bl.a Naturkompaniet.
Nej nej. Den är för enkel och sladdrig
Citera
2011-08-29, 22:41
Medlem
Ryggsäckar är för skolbarn och backpackers. Tacka vet jag en hederlig portfölj eller datorväska. Det spelar ingen roll om designers osv skulle börja massproducera ryggsäckar. Det kommer aldrig att slå igenom i business-världen.

Har inte Samsonite något?
Citera
2011-08-29, 22:55
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Ryggsäckar är för skolbarn och backpackers. Tacka vet jag en hederlig portfölj eller datorväska. Det spelar ingen roll om designers osv skulle börja massproducera ryggsäckar. Det kommer aldrig att slå igenom i business-världen.

Har inte Samsonite något?
Men det måste väl för böveln finnas EN enda sygg säck

Det är ju massor som använder ryggsäckar. Det är praktiskt. Särskilt när man kör vespa eller cyklar.
Massor av hipsters som går omkring med sina macbooks och paddor.
Men det är bara dessa jävla "sportmodeller"
Citera
2011-08-29, 23:20
Medlem
MsWilyKits avatar
Allt jag har att säga är: småbutiker och okända märken.

Hittar aldrig det jag letar efter i storstäder eller på internet, när det kommer till sådana specialönskemål. Däremot finns det nästan ofelbart i småbutiker i småstäder. De har saker ingen annan har. Just dataryggsäck var en sådan sak, för mig. Tyvärr är den utsliten, slängd och saknad nu fem år senare, så kan inte ge dig någon bild
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in