2010-12-31, 22:44
Medlem
Manifestas avatar
Glidmedel med silikon är bäst tycker jag. Det kladdar inte och känns lent och skönt att använda.
Citera
2011-01-01, 01:16
Medlem
Olivolja är grymt bra.

Nästan ingen lukt, busenkelt att torka av och glid som varar i timmar.

Klår allt syntetiskt skit på marknaden för dyra pengar.

Du kan ju fan få 2 liter för en tjuga för den delen

(no joke)
Citera
2011-01-01, 01:24
Medlem
Svårt att få billig olivolja?

Den på Willys kostar väl ofta en 50 kr / liter eller så.

De har ju dock Eldorado rapsolja (2-5 liter?) för typ 16 kronor litern.

Räcker ju ett tag även om man skall slabba ..
Citera
2011-01-01, 21:43
Medlem
pelle_snusks avatar
Olivolja funkar bra. Jag har väldigt lätt för att låta tankarna vandra om jag äter sallad med dressing till lunch...

Teknikmagasinets silikonbaserade glidmedel är klart bra. Bra glid och inget kladd.
Citera
2011-01-06, 16:33
Medlem
Blommigs avatar
Smaksatt glidmedel - vill han slicka då?

Jag har lite problem med killen jag träffar, han vill nämligen ABSOLUT INTE slicka mig. Vi har pratat om varför och det är dels håret och dels doften. Han säger att det inte är personligt mot just mig utan det är alla tjejer han träffat, han klarar bara inte att slicka pga doften.
Håret kan man ju raka bort men doften är svår att göra något åt. Inte ens om jag är nyduschad. Så vi har nu diskuterat smaksatta glidmedel. Nån som har testat sådana, är de bra, smakar de OK och framförallt DÖLJER DE FITTDOFTEN?????
För h-e jag vill verkligen att han ska slicka mig så jag tar emot alla tips!
Citera
2011-01-06, 16:39
Medlem
trulyawesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blommig
Jag har lite problem med killen jag träffar, han vill nämligen ABSOLUT INTE slicka mig. Vi har pratat om varför och det är dels håret och dels doften. Han säger att det inte är personligt mot just mig utan det är alla tjejer han träffat, han klarar bara inte att slicka pga doften.
Håret kan man ju raka bort men doften är svår att göra något åt. Inte ens om jag är nyduschad. Så vi har nu diskuterat smaksatta glidmedel. Nån som har testat sådana, är de bra, smakar de OK och framförallt DÖLJER DE FITTDOFTEN?????
Tvätta med parfymerad lactacyd, och raka tills det blir lent som en barnrumpa
Citera
2011-01-06, 16:39
Medlem
Lestadianens avatar
Fittsmaken är väl bra? Duger det inte med chokladsås? Ta vad fan som helst! Dålig stil tycker jag..
Citera
2011-01-06, 16:41
Medlem
Eh jahaja kan man inte ens offra sig lite så..
Men visst raka dig, smaksätt med glass, vin, glidmedel, socker, vad som helst lär ju knappast räcka i längden eller?

Sen känslan av att känna sig smutsig.. är ju inte särskilt skön eller hur? KAnske något man står ut med ett tag men nä vettefan om jag personligen skulle stå ut.

Han kan ju häva nå i näsborrarna ist? Vicks..
Nä inte fan vet jag..
Citera
2011-01-06, 16:42
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:

Om jag ska vara ärlig tror jag att det är en dum bortförklaring. Hade du velat suga av en hårig illaluktande kuk?
Citera
2011-01-06, 16:50
Medlem
Blommigs avatar
Jag har haft gott om killar innan och har aldrig fått höra att min fitta skulle lukta värre än andras. Så min fittdoft är nog normal. Vet att det väl inte är en så supergod doft men jag har iaf ingen ovanligt stark doft. Håret är ju enkelt att ta bort och det ska jag gladeligen göra också. Läste nånstans att man kunde använda sylt eller typ jordgubbskräm osv, det kan man ju testa.. känns bara så himla trist att killen är så känslig, jag tycker verkligen det är dödsskönt att bli slickad och kommer helt klart att dumpa honom om han fortsätter att vägra göra det.
Citera
2011-01-06, 16:50
Medlem
xcb567s avatar
Citat:
Nån som har testat sådana, är de bra, smakar de OK och framförallt DÖLJER DE FITTDOFTEN?????
Dom jag har testat luktar jävligt mkt mer än dom smakar..
Resultatet lär nog variera beroende på usprungsdoften, ungefär som gamla svettiga kärringar som dränker sej i parfym och tror att stickig svettos inte träcker igenom *brrr*

Citat:
Ursprungligen postat av WeraHB
Om jag ska vara ärlig tror jag att det är en dum bortförklaring. Hade du velat suga av en hårig illaluktande kuk?
Nästan nytvättad, det har ju alldeles nyss varit jul
Citera
2011-01-06, 17:02
Medlem
Blommigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
"gillar inte lukten". Jävla fjollerifasoner. Bara att kavla upp armarna och hugga i förfaan.

Ja jag tycker också det är löjligt, könsorgan LUKTAR, det är naturligt, sen kan man ju tvätta sig så man luktar så gott som möjligt men det går ju aldrig att helt och hållet få bort lukten. Jag tycker dock att om ens partner njuter oerhört mycket så borde man väl njuta av att se sin partner njuta. Det borde väl kunna "kompensera" för doften lite grann. Tycker det är ganska egoistiskt att inte vilja slicka. Jag har själv inget emot att ge oralsex och ger honom också mycket av den varan trots att han inte slickar, för jag ser inte sex som nåt "konto" som måste vara helt jämnt. Om jag tycker om honom så ger jag också mycket men det är klart att jag ju gärna vill ha nåt tillbaks också, och tycker man om nån så kan man väl anstränga sig o försöka lite...
Men som sagt, fortsätter han att konstra så dumpas han förr eller senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in