Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-10, 09:39
  #781
Medlem
Mohaves avatar
En klick grov skånsk senap ger en skön rivig känsla både för mottagande röv och givande kuk. Pepparrotskräm funkar också.
Citera
2023-07-07, 17:15
  #782
Medlem
Shrimp-guys avatar
Kan man använda aleovera kräm vid analsex???
Citera
2023-07-07, 22:06
  #783
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrimp-guy
Kan man använda aleovera kräm vid analsex???

Skulle säga att det beror på hur stort objektet är, och hur pass slapp du är i stjärten. Sen får du nog vara beredd på att det kan svida lite, men det är inte farligt.
Citera
2023-07-07, 23:30
  #784
Medlem
J-lube är det enda glidmedel som är värt att använda, enorm fördel att man kan blanda till önskad konsistens, torkar extremt långsamt, snorbilligt om man ser till mängden blandat glidmedel man får ut av en flaska med pulver, den enda lilla nackdelen det har är att det kan vara lite drygt att tvätta av
Citera
2023-07-25, 12:54
  #785
Medlem
Split-eds avatar
Är det någon som kan rekommendera vatten OCH silikonbaserade glidmedel? Hittar bara ett från ACO, som förvisso funkar fint, men jag tänkte testa någon mer och se om dom funkar bra
Citera
2023-08-02, 07:05
  #786
Medlem
Jag och tjejen brukar använda vattenbaserat till leksaker och så men vi tycker det är rätt uselt för massage då det torkar för fort och liksom blir segt/kletigt,inte glidit. Då tar vi istället ibland babyolja vilken ej torkar, ger fin glans och mycket glid. Är det något farligt med att använda babyolja på könsorganen? Bör vi köpa silikonbaserat glid istället eller något annat? Har även kollat på massageoljor men dessa ska enbart användas på hud och ej könen?
__________________
Senast redigerad av blork 2023-08-02 kl. 07:19.
Citera
2023-10-09, 18:23
  #787
Medlem
Är det någon tjej här som tycker glidmedel är oskönt? Svider liksom och känns som ”slemhinnorna” blir mer sköra, eller inbillar jag mig bara?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback