2009-03-30, 12:45
Medlem
Jag tycker att vaselin är oöverträffat, det blir helt enkelt inte bättre IMO. Men det sägs ju vara bättre med vatten/siliconbaserat glidmedel med tanke på infektionsrisker.

Det är mycket snack om infektioner i den här tråden. Hur vanligt är det egentligen? Ingen av av mina tjejer tycks ha haft några som helst problem med vaselin eller olja.
Citera
2009-04-07, 15:49
Medlem
Alternativa glidmedel, farliga?

Hamnade på denna sidan: http://glidmedel24.eu/2007/07/17/alternativa-glidmedel/

Blir lite fundersam av vad som skrivs om dom alternativa glidmedlen.
Exempelvis:
"Body lotion - Medicinska ämnen kan skapa farliga bieffekter, bl.a göra bakterier resistenta mot antibiotika att utvecklas och bli dödliga inom veckor."

True??
Citera
2009-04-07, 15:51
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiTheory
Hamnade på denna sidan: http://glidmedel24.eu/2007/07/17/alternativa-glidmedel/

Blir lite fundersam av vad som skrivs om dom alternativa glidmedlen.
Exempelvis:
"Body lotion - Medicinska ämnen kan skapa farliga bieffekter, bl.a göra bakterier resistenta mot antibiotika att utvecklas och bli dödliga inom veckor."

True??
Klart du inte ska använda body lotion som glidmedel. Om du inte tror mig kan du ju testa att smörja in t.ex ett finger med lotion och sen trycka in det i någon stackare.
Citera
2009-04-07, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Klart du inte ska använda body lotion som glidmedel. Om du inte tror mig kan du ju testa att smörja in t.ex ett finger med lotion och sen trycka in det i någon stackare.

Eh va?? och var skulle vara farligt med att använda lotion?
Har använt det på min förra brud för år sedan o inte fan har hon dött för det..
detta låter ej troligt för 5 öre.
någon som kan intyga???
Citera
2009-04-07, 16:07
Medlem
MisterToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiTheory
någon som kan intyga???

Jag kan intyga på johnnys kommentar om att lotion är värdelöst som glidmedel, det minskar ju knappt friktionen alls.

För att skapa antibiotikaresistenta bakterier måste det väl finnas antibiotika i krämen. Och bara för att bakterier skulle bli antibiotikaresistenta blir de inte heller dödliga. Och har man bakterier som kräver antibiotika i underlivet har man nog inte sex. Hmm.
Senast redigerad av MisterTom 2009-04-07 kl. 16:11.
Citera
2009-04-14, 02:19
Medlem
hejje_99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxesbrother
Dax-vax är en favorit här hemma.

Funkar det med smör?

Dax-Vax i fittan låter inte så nice
Citera
2009-05-14, 22:40
Medlem
I Savants avatar
Använd inte Barnängens duschkräm som glidmedel om ni ska runka i duschen

Tänkte dra en runk i duschen men det var kass glid så jag inspekterade alla duschgrejer, shampoo, balsam och sånt, och kom fram till att Barnängens aloe verra och yoghurt duschkräm säkert inte skulle svida, det låter ju så milt, samtidgit som det skulle ge bra glid. Jag hann bara dra några runk innan det började kännas som att det vore värt att klippa av kuken för att slippa smärtan i urinröret. Det brände som fan alltså.

För att inte upprepa misstaget, vilka standard duschgrejer kan rekomenderas att användas som glidmedel när man duschar?
Citera
2009-05-14, 23:08
Medlem
I Savants avatar
Seriöst, 70 personer har läst och inte ett enda svar. Sure, några är kvinnor, några är impotenta, men de flesta är nog ändå ganska frekvent runkande killar/män och kom inte och säg att det här inte är ett jävligt viktigt ämne...!!
Citera
2009-05-14, 23:09
Medlem
hbrks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I Savant
Seriöst, 70 personer har läst och inte ett enda svar. Sure, några är kvinnor, några är impotenta, men de flesta är nog ändå ganska frekvent runkande killar/män och kom inte och säg att det här inte är ett jävligt viktigt ämne...!!
Köp glidmedel. woho!
Citera
2009-05-14, 23:11
Medlem
talgtarms avatar
Saliv? Är visserligen tjej, men när det är torrt och jag ska ha kuk/dildo/fingrar så är det bara spotta för kung och fosterland.
Citera
2009-05-14, 23:19
Medlem
playmates avatar
Vanlig rapsolja? Intimtvål?
Citera
2009-05-14, 23:38
Medlem
across avatar
ACOs barnolja, även om det låter en aning perverst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in