2011-08-29, 07:57
Medlem
Hej, satte över 8000 på Moneybookers konto igår men vet inte ifall jag gjorde rätt. 8000 har dragits ifrån mitt konto men inga pengar har kommit in på Moneybookers. Gjorde detta via Swedbanks online banköverföring. Jag misstänker att något gick snett.. Men konstigt att pengarna dragits?
Citera
2011-08-29, 10:12
Medlem
Bjorndts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettinject
Hej, satte över 8000 på Moneybookers konto igår men vet inte ifall jag gjorde rätt. 8000 har dragits ifrån mitt konto men inga pengar har kommit in på Moneybookers. Gjorde detta via Swedbanks online banköverföring. Jag misstänker att något gick snett.. Men konstigt att pengarna dragits?

Det kan ta upp till ett dygn för pengarna att föras över ifall ni har olika banker. kolla med din bank.
Citera
2011-08-29, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorndt
Det kan ta upp till ett dygn för pengarna att föras över ifall ni har olika banker. kolla med din bank.

Hade 9 siffror i referensen, kan det stämma? Kändes som jag gjorde allting rätt!
Citera
2011-08-29, 11:48
Medlem
Bjorndts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettinject
Hade 9 siffror i referensen, kan det stämma? Kändes som jag gjorde allting rätt!

När det gäller antalet siffror i referens har jag ingen aning, är väl inte svårare än att ringa din bank och höra hur det går för transaktionen?
Citera
2011-08-31, 18:51
Medlem
Banken kunde reklamera min transaktion sa dom om Moneybookers inte skulle ge tillbaka pengarna. Men just nu har jag inte fått tag i supporten på Moneybookers då jag inte kan skicka in min bild på transaktionen? Någon mer som har samma problem? Alltså :

Jag går in till E-mail, deposit och skriver in allt som rör ordern exempelvis orderdatum, belopp samt skickar en bild. Sen när jag ska skicka en den så står det att sidan inte svarar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in