• 4
  • 5
2020-07-09, 15:00
Medlem
Sjuntorparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Kpte Fenix @ 607 den 6/4

Slde Fenix @ 914 den 5/7

51% p tre mnader r en trevlig rsrnta. Synd bara att det r s ovanligt med s klockrena trffar.

Sjlv kpte jag fenix p 570 och slde p 650.

Stryper mej sjlv en liten stund varje dag sedan dess. Jag lskar Fjllrven och hade grna suttit kvar med ett lgt GAV.
Citera
2020-07-09, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuntorparn
Sjlv kpte jag fenix p 570 och slde p 650.

Stryper mej sjlv en liten stund varje dag sedan dess. Jag lskar Fjllrven och hade grna suttit kvar med ett lgt GAV.

Nej, inte strypa sig sjlv!!

Fenix r ju en sdan dr aktie som alltid r fr dyr... kvalitet kostar och jag brukar inte alltid vilja betala fr det.

Just Fenix gjorde jag en hacka p nr den lg p under 100. Jag minns inte siffrorna, jag kpte och slda och det blev en kanonvinst... sedan steg den till 1000, haha...

Skall jag strypa mig sjlv fr det??
Citera
2020-07-21, 10:30
Medlem
Fenix faller tungt p rapport, De r verkligen nere i Corona-trsket men startar om och tycker sig se en positiv utveckling.

Vilken kurs vill jag ha fr terkp?

Under 800 gr vi nog inte? .... men den br falla en bra bit till p risk att terhmtningen segar till sig.

De gr vinst trots allt vilket r frbaskat bra jobbat!!

Under 850 skall jag kika p dem.
Citera
2020-07-21, 12:18
Medlem
Citat:
Fenix faller tungt p rapport, De r verkligen nere i Corona-trsket men startar om och tycker sig se en positiv utveckling.

Vilken kurs vill jag ha fr terkp?

Under 800 gr vi nog inte? .... men den br falla en bra bit till p risk att terhmtningen segar till sig.

De gr vinst trots allt vilket r frbaskat bra jobbat!!

Under 850 skall jag kika p dem.

Nh... vi vnder tydligen upp... jaha...

D skiter vi i den. Fenix r s illikvid och bevakningen s svag i svenska medier att jag stter den p undantag... egentligen intressant firma men nej tack.... om det inte r "billigt".
Citera
2023-04-28, 19:46
Medlem
Citat:
Nh... vi vnder tydligen upp... jaha...

D skiter vi i den. Fenix r s illikvid och bevakningen s svag i svenska medier att jag stter den p undantag... egentligen intressant firma men nej tack.... om det inte r "billigt".
Vad r dina tankar runt Fenix idag d det gtt ett tag sedan ditt inlgg? Aktien ligger efter dagens stngning p 823 kr aktien men trenden ser lite trist ut. Rapporten var vl okej med tanke p vrldslget?
Lite synd att de slde Primus nd och det kanske de fr anledning att ngra liksom d Ratos slde Anticimex. Fast vad vet man?
Jag ger inget sjlv i aktien och den blir kanske inte aktuell fr mig den nrmaste tiden och trenden r ju nedt i kurvan sedan 1 r. Men ett fint kvalitets bolag nd.
Edit. Fast aktien har ju varit upp mot 1000 senast i Februari vad jag kan se. Volatil rackare!
Senast redigerad av Truefighter 2023-04-28 kl. 19:59.
Citera
2023-04-29, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Vad r dina tankar runt Fenix idag d det gtt ett tag sedan ditt inlgg? Aktien ligger efter dagens stngning p 823 kr aktien men trenden ser lite trist ut. Rapporten var vl okej med tanke p vrldslget?
Lite synd att de slde Primus nd och det kanske de fr anledning att ngra liksom d Ratos slde Anticimex. Fast vad vet man?
Jag ger inget sjlv i aktien och den blir kanske inte aktuell fr mig den nrmaste tiden och trenden r ju nedt i kurvan sedan 1 r. Men ett fint kvalitets bolag nd.
Edit. Fast aktien har ju varit upp mot 1000 senast i Februari vad jag kan se. Volatil rackare!

Jag har ingen radar p den alls. Man fr djupdyka i infon dr om man vill kpa.
Citera
2023-04-29, 18:31
Medlem
Citat:
Jag har ingen radar p den alls. Man fr djupdyka i infon dr om man vill kpa.
Ja precis men du var ganska engagerad i trden p den tiden. Jag blir lite nyfiken p aktien i vart fall. Fjllrven r ett otroligt starkt varumrke som sagt.
Jo men s skl i alla fall!
Senast redigerad av Truefighter 2023-04-29 kl. 18:34.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in