2011-09-03, 22:23
Medlem
Men lille pojke. Det är bara att gå till närmsta apotek, köpa och gå därifrån. Inte svårare än så
Citera
2011-09-04, 03:10
Medlem
Arbetarbroders avatar
Hm.. Det är väl egentligen mer pinsamt att köpa toalettpapper än kondomer. Kommer du där med toalettpapper så fattar ju ICA-tjejen i kassan att du ska BAJSA!!

Det är ju tuffare att knulla än att bajsa, även om båda grejerna är väldigt nödvändiga.

Hursomhelst, jag har köpt kondomer på Kondomkungen nån gång, mest för att jag gillar deras utbud och deras leverans är ganska snabb, även om man inte väljer den snabbaste leveransen så har man det snabbt i brevlåda i ett snyggt litet anonymt kuvert så inte ens brevbäraren fattar att du har planer på att knulla.

Kan rekommendera deras "mix" där man får välja bland olika kondomer.

www.kondomkungen.se
Citera
2011-09-05, 00:04
Medlem
Kondomkungen är ett bra ställe, om man har bankkort och legitimation, för att betala/hämta rek. osv.

Finns även ställen som www.kodis.se där man istället kan betala med SMS och få direkt i brevlådan.
Citera
2011-12-14, 00:00
Medlem
Jag jobbar på ett apotek, och jag kan säga att jag bryr mig inte ett dugg om vad folk köper. Kondomer, glidmedel, gravtester, akuta p-piller. Förut sålde vi även sexhjälpmedel . Är till och med så snäll att jag brukar vara diskret, lägga förpackningarna upp och ner osv.

Som en konkurrent hade som slagord i en reklam: länge leve pinsamheter
Citera
2011-12-15, 03:13
Medlem
DoktorAnnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xoniz
Nej men det är ju pinsamt att gå in och ta ett paket RFSU när alla kollar=!=!=

INGEN på RFSU kollar på dig för att du tar ett paket kondomer! Vi (jag har jobbat där) arbetar ju med detta. Tänk om vi skulle stå och glo på alla tusentals ungdomar som springer in på mottagningarna om året, våra ögon skulle ju trilla ut!

Jag lovar och svär - Ingen bryr sig om att du hämtar en kondom De brukar ligga i skålar utplacerade i lokalen och du behöver inte ens titta eller prata med någon!
Citera
2011-12-15, 03:27
Medlem
tarmspreckarelofs avatar
Gå in på ICA, köp två redbull, en gigantisk gurka, en flaska baby-olja och ett pack magnum kådisar. Efter det kommer det kännas jävligt lätt att köpa ett paket profil.
Citera
2011-12-15, 05:18
Bannlyst
Lägg det på bandet på Ica medan du lägger upp dina varor.
http://www.youtube.com/watch?v=uqfxmWbelcQ
Citera
2011-12-16, 18:18
Bannlyst
Herregud, skärp dig för fan. Ingen bryr sig väl om du köper kondomer?

Citera
2011-12-16, 18:54
Medlem
fucktastiskts avatar
Troll? Om inte, bit ihop o visa att du är man (om du inte är en tjej). Om du inte ens vågar köpa kondom är frågan om du vågar visa dig naken för en tjej (eller kille)
Citera
2011-12-16, 19:18
Medlem
felias avatar
Jag jobbar på Apoteket och det är ofta små kåta slynglar kommer in för att köpa kondomer. Jag brukar ta kopia på deras leg och sätta upp i butiken. Ibland har jag även ringt hem till deras mor som chockats över att hennes runkglade lille son tydligen ska ut och knulla. Oftast så slutar det hela med att mamman skamset kommer in med kådisarna och får som straff ta den i tvåan ute på lagret, utan kondom och utan glidmedel. Tänk på det om du vågar dig in på ett apotek. Vad heter din mamma btw?
Citera
2011-12-18, 23:55
Medlem
Walker84s avatar
Men du måste väl kunna få tillgång till en dator på nått vis i 5min, har du inte ens ett bilbliotek i närheten? där finns väl dator!
Eller skicka in nån annan på ica då som kan köpa åt dig istället!?
Citera
2011-12-20, 10:49
Medlem
Zz-Mackan-zZs avatar
var det inte när man var 15 som man inte vågade köpa kondomer i affären?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in