2011-08-28, 20:25
Medlem
sven33s avatar
Okey here we go

Jag har ett gammalt konto där jag glömt bort mitt lösenord, när jag försöker återställa lösenordet med min mejladress så får jag ett nytt lösenord till ett tredje konto som jag inte känner igen. Jag PM:ade Admin 3 om detta och fick ett svar i stil med " Du kan bara registrera ett konto per mejladress så ditt gamla konto måste vara reggat på en annan adress"

Ok, fine tänkte jag då har jag väl använt en annan adress. Men för ett tag sedan hittade jag ett gammalt mejl från 2006 där det står "välkommen till flashback xxxxx" (xxxxx= mitt gammla konto), så nu har jag alltså bevisat att det på något sätt registrerats två konton på samma mejladress och jag PM:ade detta till alla Admins.

Men precis som ni kan förstå av min rubrik så svarar ingen. Jag har skickat flera pm och jag sett att de är online regelbundet.

Min fråga är helt enkelt: vad fan gör jag nu? Det finns liksom ingen högre "instans" att vända sig till.
Citera
2011-08-28, 20:39
Medlem
kattrumpas avatar
Haxxa sidan och ta ett admins konto och svara dig själv!

Edit: Eventuellt så borde dom ju se din tråd om ett tag
Citera
2011-08-28, 20:43
Medlem
sven33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Haxxa sidan och ta ett admins konto och svara dig själv!

Edit: Eventuellt så borde dom ju se din tråd om ett tag

Jo men risken är att de bara tar bort tråden utan att svara mig. Jag menar, de har uppenbarligen läst mina pm och sedan valt att inte svara.
Citera
2011-08-28, 20:48
Medlem
core_s avatar
Det är måhända ett bevis för hur registreringen har gått tillväga, men det är på intet sätt ett hinder från att byta epost vid ett senare tillfälle.
Faktum kvarstår dock att en och samma epost enbart kan användas till ett konto, och har du då fått påminnelsemail till ett annat konto med den mailen så är den mycket riktigt knuten till det kontot.
Citera
2011-08-28, 20:53
Medlem
sven33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Det är måhända ett bevis för hur registreringen har gått tillväga, men det är på intet sätt ett hinder från att byta epost vid ett senare tillfälle.
Faktum kvarstår dock att en och samma epost enbart kan användas till ett konto, och har du då fått påminnelsemail till ett annat konto med den mailen så är den mycket riktigt knuten till det kontot.

Jo men jag vet att jag inte har ändrat min mejladress till det gamla kontot, så det måste ha skett ett misstag från Flashbacks sida och jag tycker att detta borde gå att lösa på något sätt. Om det inte går skulle jag ändå vilja ha en förklaring eller åtminstone ett svar från en admin.
Citera
2011-08-29, 00:06
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven33
Jo men jag vet att jag inte har ändrat min mejladress till det gamla kontot, så det måste ha skett ett misstag från Flashbacks sida och jag tycker att detta borde gå att lösa på något sätt. Om det inte går skulle jag ändå vilja ha en förklaring eller åtminstone ett svar från en admin.

Nu vet jag ju inte vilket konto du skickat PM till admins från men skicka ett från det du skriver nu och beskriv din situation där så ska du få svar. Som du säkert förstår kan jag ju inte svara dig här i tråden pga olika skäl.

admin5
Citera
2011-09-01, 15:28
Medlem
sven33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Nu vet jag ju inte vilket konto du skickat PM till admins från men skicka ett från det du skriver nu och beskriv din situation där så ska du få svar. Som du säkert förstår kan jag ju inte svara dig här i tråden pga olika skäl.

admin5

Jag PM:ade dig 5 minuter efter att du skrev ovanstående och har fortfarande inte fått ett svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in