Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-09, 08:25
  #9325
Medlem
Okej för att sammanfatta det och kanske få nått tips eller är det kört för mig?

Jag får orgasm med en tjej men mitt problem är att den blir högst 70 % hård . Det är på gränsen att den åker ur helt och hållet från vaginan... hur botar man detta? Känns som jag hållt upp länge men känseln verkar inte vilja komma tillbaka ..
Citera
2017-03-11, 19:39
  #9326
Medlem
Faszoms avatar
Var pá min 108 dag idag, och föll tillbaka.

Hade inte haft nágot sug efter porr pá flera veckor. Men i fredags satt jag och scrolla pá 9gag och det kom upp nágon sexig bild, självklart var jag tvungen att ta reda pá vem kvinnan var...
Det ena ledde till det andra, och hela dagen igár och idag har jag smyg porrsurfat. Idag gick det sá lángt att jag runkade ocksá.. Kom pá en halv minut, och det känns sá jävla bortslösat.

Sedan jag inte använt porr pá sá länge började jag känna mer attraktion till "platta" kvinnor,
självklart var det en stor bystad bild som förstörde. Men grejen att jag runkade till bröst gör saken mer ángestfull. Jag känner att porren har förstörd min syn pá kvinnor, eller snarare att det just bara är stora bröst som fár igáng mig. Dessa 108 dagar kände jag mig allt mer attraherad av smala "platta" kvinnor, och blev självsäkrare i att jag hade kunnat ha sex med dessa.

Nu att jag runkat till porr, "bröst-porr", sá känns det fördjävligt. Den självsäkerheten jag började fá är i botten, jag hoppas den kommer tillbaka snabbt.

Försöker tänka positivt.
Har tagit bort 9gag appen frán mobilen.
Har startat om timern frán och med imorgon. Försöker övertala mig själv att de 108 dagarna jag klarade inte var i onödan. "Every little penny counts". Innan detta var den längsta tiden 36 dagar. Jag kände resultat. Hade oftare stánd pá natten, dock var morgon stánd fortfarande sällsynt.
Jag kände mig kát OBS inte porrsugen utan kát vissa dagar, vilket var nytt för mig och jag uppenbart inte riktigt kunde hantera. Men men, är bara att fortsätta.

Jag räknar med att de kommande dagarna, kanske tillochmed första veckorna kommer vara svára, att jag kommer ha starkt porrsug, men jag hoppas jag snabbt kommer tillbaka in i mina tidigare nämnda framsteg. Min största motivation nu var att jag körde sedan min födelsedag, och ville inte vara 2x och porrberoende. Det är förstört nu, till studie-halváret är slut har jag ca 13 veckor, var pá 15 veckor nu.
Citera
2017-03-11, 19:47
  #9327
Medlem
Jag är tveksam att jag kommer bli helt botad från detta tyvärr. Skribenten ovan, 108 dagar är ju helt grymt och ett enda återfall kan knappast påverka så mycket. Har nog tyvärr störst problem av alla här är jag rädd. Dom flesta får ju morgonstånd och spontana stånd iallafall någon gång, det får jag aldrig... Bara inse att det är kört...

För att ha runkat minst en gång om dagen sen man var 12 år tills man är 26 som jag är nu är väl rätt svårslaget?
__________________
Senast redigerad av mckenzy 2017-03-11 kl. 19:49.
Citera
2017-03-11, 21:16
  #9328
Medlem
lossnuss avatar
Jo det är sant, man blir avtrubbad av porr.
Jag har erfarenhet av båda delar.
Visst är det kul att ha sex på riktigt men det blir så jävla trist i längden ju
Porr tröttnar man dock aldrig på
Så varför välja ?
Kör både och
Citera
2017-03-12, 10:40
  #9329
Medlem
kanelbullemans avatar
Denna jävla tråden fick mig att skaffa et flashback konto... Det är en sak som ingen annan pratar om. Jag är inne på dag 8 och imorgon kommer en tjej jag är intresserad av tillbaka ifrån en resa (Vi har sexuellt umgänge). Som jag känner nu kommer jag absolut inte ha några problem med att få stånd jag är mer rädd att jag kommer komma direkt. Finns det några bra tips på hur man kan undvika detta?
Citera
2017-03-15, 15:03
  #9330
Medlem
Faszoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelbulleman
Denna jävla tråden fick mig att skaffa et flashback konto... Det är en sak som ingen annan pratar om. Jag är inne på dag 8 och imorgon kommer en tjej jag är intresserad av tillbaka ifrån en resa (Vi har sexuellt umgänge). Som jag känner nu kommer jag absolut inte ha några problem med att få stånd jag är mer rädd att jag kommer komma direkt. Finns det några bra tips på hur man kan undvika detta?

Jag oroar mig ocksá för detta, dvs att jag kommer komma tidigt eller ens innan vi klär av oss.
Men det är det minsta problemet, man kan försöka skratta bort det, kompensera med annat osv.
Citera
2017-03-18, 11:50
  #9331
Medlem
Jag har varit helt ren från allt vad O och P heter sedan årsskiftet. Tycker inte det har varit speciellt svårt men jag upplever inte heller någon nämnvärt positivt med det hela.

För några år sedan provade jag också total avhållsamhet och det var mycket svårt men då tyckte jag mig också uppleva en rad positiva effekter från avhållsamheten.

Någon som känner igen sig?
Citera
2017-03-18, 13:47
  #9332
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pu
Jag har varit helt ren från allt vad O och P heter sedan årsskiftet. Tycker inte det har varit speciellt svårt men jag upplever inte heller någon nämnvärt positivt med det hela.

För några år sedan provade jag också total avhållsamhet och det var mycket svårt men då tyckte jag mig också uppleva en rad positiva effekter från avhållsamheten.

Någon som känner igen sig?

Känner igen mig . Börjar ärligt tro att det är permanent detta. Det vill säga jag kommer inte bli frisk från det här någonsin tyvärr .. och då är jag inte ens det minsta porrsugen och har inte varit på bra länge.. men får fortfarande inte upp den vid sex.
Citera
2017-03-31, 12:18
  #9333
Medlem
sigalass avatar
ÄNTLIGEN


Nu har äntligen morgonstånden börjat att återkomma, på morgonen idag var det ihållande och jag belv så glad. Ståndet är hårt också så det känns bra att dra i den, var även hård ett tag efter ...


Det kan vara tidigt, men man tar alla tecken. Det känns som om det är på väg att bli som för, det enda som jag inte känt än är ett spontanstånd som man kan få då man bara sitter eller ligger och funderar och helt plötsligt så är den hård.

Jag skall väl dela med mig av mina tankar om hur jag gjorde.

Jag började bra med två veckor utan PMO, några 90 dagar klarar jag inte. Det var en dag med mindra att göra framför datorn så föll jag dit. Rackarns tänkte jag nu måste jag börja om.

Det är svårt att hålla det så jag började dra ner på porren, torrunkade utan att spruta, läste sexnoveller i stället, men ibland så sprutade jag.

Jag använde Tumblr med olika teman som jag gillar, det är inte den hårda porren som slås in i huvudet utan en lite mildare(det finns filmsnuttar där också) form av porr eller erotik som mer triggar fantasin. Jag fantiserade om min fru också och det kan vara en del, jag vet inte!?

Jag tror att de långa porrfilmssekvenserna är de värsta så dessa kommer jag inte att se mycket av, kanske ibland om jag hittar ngn bra.

Mitt tips är att allmänt försöka bryta detta grova porrfilmstittande och dra i snabeln. Försök mer läsa noveller om det du gillar, fantisera gärna om den du har en relation till(om du har). Prova att hålla dig borta visa tider och tokrunka inte alltid med porr som enda källa, variera dig lite så du bryter mönster.

Nu är jag kanske inte helt återställd heller så jag kommer att lägga upp eventuella förändringar som sker, men det kan ta lite tid vilket jag tror att det kan ta.

En av orsakerna kan vara att jag provade en kukbur som gjorde att på natten vaknade jag med en värk i kuken som kanske var/är osaken till att jag hamnade där jag är. Har inte använt den på natten efter det och inte mycket i övrigt heller.

Jag tror att man skall kanske inte hålla på med allt inom porr då det dels tar dit och man kanske rubbar olika cykler.

Tack för mig
Citera
2017-04-14, 19:16
  #9334
Medlem
Faszoms avatar
Är pá min femte vecka porrfri..
Innan dess var jag pá 15 veckor, föll tillbaka en dag, och körde nästa dag direkt.
Det gár ganska bra, har inga större problem med att hálla mig borta frán porr. Har stánd under natten, vaknar ibland av att kuken är hárd som fan, och detta ger mig ju boost att fortsätta. Morgonstánd brukar jag ha ibland, men det försvinner nästan direkt när jag vaknar.

Nu under láng helgen sitter jag hemma fre-mán. Antar att helgen är svárast för er ocksá?
Tog mig láng tid innan jag kunde klara helger utan att falla tillbaka. Pá vardagar gör man ju det man ska, och man sitter inte mycket hemma ensam.

För att komma till punkt, anledningen jag skriver av mig lite idag är att jag började porrsurfa.
Jag har "block site" pá firefox som jag blockat ca första 4-5 sidorna av googlesökningar pá allt möjligt.
Har parental control pá antivirus programmet ocksá, men alla dessa gár ju att stänga av.
Stängde av flera gánger pá grund av att jag verkligen kände att jag inte vill titta pá porr, runka till det ännu mindre. Dock drogs man ju tillbaka...

Sá tillslut tänkte jag, nä fan om jag verkligen vill nágot, fár jag ringa en hora. Sá gick in pá "hor-sidan" och tittade pá lokala horer. Testade för ca 2 ár sedan utan framgáng. När jag letade pá sidan sá kände jag mig nervös och kuken gick ner (hade stánd frán porr surfandet).
Jag tror inte det hade funkat nu heller. Men det positiva är att jag nu antagligen kommer kunna hálla mig frán porr under helgen, för jag känner mig riktigt dálig nu att jag inte skulle kunna knulla.

Nu är detta skabbiga horor, och jag känner verligen att jag vill "älska" med en kvinna. Sist jag var med en hora kändes det sá konstigt, opersonligt, kanske tillochmed lite äckligt. Sen handlar det säkert om nervositet ocksá, just att jag tänker pá att det inte kommer funka när jag är där hos horan.

Fár fortsätta med att undvika porr, och försöka hitta en kvinna man kan bli bekväm med istället. Försöker tänka att det är det jag förbereder mig för, att vara redo när det väl gäller. Just nu har jag varken tid (skyller jag pá), eller självförtroende att ens försöka flörta med en kvinna. Jag tror inte att jag skulle kunna knulla, och det gör att jag inte ens vágar flörta.
Citera
2017-04-15, 22:09
  #9335
Medlem
japanskbruds avatar
finns det inget program som blockerar porr? Som går att installera men inte ta bort .. eller göra ett extremt krångligt lösenord som man inte sparar.
Citera
2017-04-16, 09:13
  #9336
Medlem
Jahaja, jag ska också hoppa på det här tåget, senast jag onanerade och kollade på porr var i Fredags, den 14/4-17.
Egentligen vet jag inte om jag är porrberoende, men gränsen gick nog när jag använde fantasin, jag fantiserade om normala saker och det händer i princip ingenting, det ryckte lite men jag fick liksom inte något normalt stånd.
Och känner nu att jag vill gå igång på normala saker, jag vill bli upphetsad när jag ser en snygg tjej, pratar om tjejer osv.
Och så kanske jag ska påpeka att jag fortfarande är oskuld, och sex verkar väldigt avlägset nu, jag är en riktig ensamvarg, jag har ingenting som kan kallas normalt umgänge, jag sitter mest hemma. Och jag vet ju inte när det eventuellt vänder, och när det händer är det lika bra att vara färdig rehabilliterad.
Och så installerade jag en porrfilterapp på telefonen.
Så lycka till, till mig själv☺
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback