2005-01-04, 19:26
Medlem
sifakas avatar
Alla hallåor på SVT som sitter och ordbajsar i en kvart innan programmet börjar och tror att de är kunniga är j-igt störande. Skulle inte de få sparken eller var det bara ett tomt löfte?
Citera
2005-01-04, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sifaka
Alla hallåor på SVT som sitter och ordbajsar i en kvart innan programmet börjar och tror att de är kunniga är j-igt störande. Skulle inte de få sparken eller var det bara ett tomt löfte?

Dom höjde ju licensen så då hade dom väl råd att ha dom kvar. Håller med SVT:s hallåor är de sämsta.
Citera
2005-01-04, 20:11
Medlem
SinCitys avatar
Hon, den blonda med pudeltoffsarna och knallrött läppstift, som alltid ska tillverka något "jättefint" med potatistryck i Äntligen hemma. Timells son i samma program är även det ett stort hatobjekt. "Nu ska vi göra ett piggt och käckt pennfodral av gamla gymnastikbyxor!"

Sen är Bo-Inge Andersson (eller vad han heter) ganska läskig också, kan allt, vet allt, är överallt! Nu säger jag inte att han vet eller kan allt, bara att han gör intryck av det, han vet säkert inte ett jota!
Citera
2005-01-05, 03:17
Medlem
Tony Cliftons avatar
Min hatlista:
Sanna Bråding, jag får uppstötningar när jag ser hör/henne. En mer ointelligent jävla hora får man fan leta efter.
Annika Lantz, har bara ett läge. Fjantläget. "Ohohoo jag är så roliiig sååå"
Özz "Jag är kurd, och har inget land" Nujjen Du är inte rolig för fem öre fatta det! Och dina jävla platta PK-vitsar kan du ta och stoppa upp i arslet.
Tilde de Paula. Menlösheten personifierad.

Skulle dessa personer omkomma i en bussolycka, så skulle jag fira med att gå ned till systemet och köpa en magnumflaska Dom Peringon (ca 1000:-), och supa mig redlöst berusad på.

Så nu fick jag ur mig lite aggressioner...puuh

EDIT: Jag glömde en...
Magnus Broni, programmledaren på Musikbyrån i SVT, hatar jag verkligen den jävla smilfinken.
Han ska hela tiden hålla på att framhålla sina egna åsikter som om dom vore en absolut sanning. Dessutom så är han extremt okritisk till all musik som tas upp i programmet, allt är så jävla fantastiskt och bra. Det är synd att en sån idiot ska hålla på att förpesta ett annars helt ok program.
Citera
2005-01-21, 20:36
Medlem
M2ks avatar
Ingela Aagard, partner till Stefan Holm i frågetävlingen 'På spåret'. Fy f-n vilken äcklig, präktig, snusförnuftig, självupptagen, ful människa. Usch, äckelpadda!!!!!
Citera
2005-01-21, 21:05
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Min hatlista:
Sanna Bråding, jag får uppstötningar när jag ser hör/henne. En mer ointelligent jävla hora får man fan leta efter.

Vi är tydligen många som hatar henne. Hon var med i raggadish förut och prata om sitt första kåtslag etc. Åhh. Jag sitter och lyssnar på p3 hela dagarna då jag är i skolan. Då får man ju höra reklam för de olika programmen. Vsrje gång man hör Sanna prata om vad som händer i p3 star känner jag bara. "Shit vilken tur att hon inte leder något bra musikprogram i tv som man hade velat se." Hade förmodligen skjutit skallen av mig. Eller så åker man till gärdet letar upp henne och *pang*
Citera
2005-08-02, 13:29
Medlem
Hunnerkungens avatar
Ingela Agardh är bara too much...
Citera
2005-08-02, 13:32
Medlem
s.lackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
Denna jänta: http://svt.se/content/1/c6/13/42/83/...andstrom90.jpg
Får för mig att hennes ögon ska hoppa ur teven och äta upp mig

Lotta Brome- Brrrrrrr!

Kan även lägga till den äldre haggan i Parlamentet. Vet inte vad hon heter, men jag ogillar henne starkt!

Notera hennes käcka blinkning med ögat när nyhetsuppläsningen är klar
Citera
2005-08-02, 13:35
Medlem
s.lackers avatar
Vet ej vad kvinnan heter, men hon har i alla fall hand om vädret på antingen rapport eller aktuellt. Rösten är monoton och konstant pipig. Det låter som håller andan under hela 5 dygnsprognosen, samt är förbannat skitnödig.

För fan kvinna. Gå på dass!!!
Citera
2005-08-02, 15:23
Medlem
Linda Isaksson är vedervärdig.
Den asiatiska hallåan på SVT är ruskigt ful. Vid närmare eftertanke är de flesta asiater fula
De som jobbar på TV3 och ZTV:s spelprogram Lyckochansen o Flax är ruskigt puckade. Orden är skitenkla o de låtsas som det är svårt, avskyr sånt.
Ernst Kirschstieger. Programmet är värdelöst o han är bara så boring.
Hon med lockigt, blont hår o fula glasögon i Äntligen hemma. Fuuuuuuul! Dessutom är programmet aptrist.
Många barnprogramledare är vidriga också. "Åh, vilken fin teckning Moa i Falun har ritat. Hon är 4 år och har ritat ett världskrig". Iaf så ser det ut som ett världskrig. :shoot2:
Program som Combo o sånt är osså horribelt kassa programledare i. Nej, barnen sjunger inte fint. Nej, barnen är inte duktiga för att de kan sjunga en rad ur refrängen ur Mamma Mia. Osv osv. Bah, säg till barnen att de försökte men att de ändå var skitkassa. Man får ju skavsår i öronen av deras sångförsök.
Citera
2005-08-02, 17:11
Medlem
Chigarans avatar
Det finns nån asiatisk hallåa på SVT med jättestorthuvud som ler hela tiden. henne skulle jag vilja typ spräcka mjälten på eller nåt
Citera
2005-08-02, 20:32
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Covergirl
Linda Isaksson är vedervärdig.
Den asiatiska hallåan på SVT är ruskigt ful. Vid närmare eftertanke är de flesta asiater fula
De som jobbar på TV3 och ZTV:s spelprogram Lyckochansen o Flax är ruskigt puckade. Orden är skitenkla o de låtsas som det är svårt, avskyr sånt.
Ernst Kirschstieger. Programmet är värdelöst o han är bara så boring.
Hon med lockigt, blont hår o fula glasögon i Äntligen hemma. Fuuuuuuul! Dessutom är programmet aptrist.
Många barnprogramledare är vidriga också. "Åh, vilken fin teckning Moa i Falun har ritat. Hon är 4 år och har ritat ett världskrig". Iaf så ser det ut som ett världskrig. :shoot2:
Program som Combo o sånt är osså horribelt kassa programledare i. Nej, barnen sjunger inte fint. Nej, barnen är inte duktiga för att de kan sjunga en rad ur refrängen ur Mamma Mia. Osv osv. Bah, säg till barnen att de försökte men att de ändå var skitkassa. Man får ju skavsår i öronen av deras sångförsök.

Finns det någon du tycker är bra då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in