2011-08-26, 14:10
Medlem
Hittade ingen Kairosoft tråd, så skapar denna. Här kan ni skriva allt som rör kairosofts mobilspel. ( Game Dev Story, Hot Spring Story, Pocket Academy, Mega Mall Story and Grand prix story. )
Citera
2011-10-05, 18:18
Medlem
Kokad-pastas avatar
Jag älskar deras spel, något helt otroligt. Men nu märker jag att alla spelen har samma uppbyggnad och sådant.

Top 5:

Game dev story
Mega Mall story
Grand prix story
Pocket Academy
och sist och det enda kairosoft spelet som är tråkigt, hot springs story
Citera
2012-01-04, 20:08
Medlem
moodys avatar
Jag har spelat Game dev story och Grand prix story och dom är totalt underbara. Synd att dom inte verkar finnas till PC.
Citera
2012-01-08, 02:33
Medlem
Spelbroderna.ses avatar
Det är behagliga och mysiga spel, och då i synnerhet Game Dev Story. För mig var det nästan lite som heroin - jag började spela, och sen körde jag på i säkert 20 timmar och bara plöjde och plöjde. Nackdelen med Kairosoft och spelens uppbyggnad, som jag ser det, är att det inte kräver någon som helst skill för att man ska ta sig framåt. Det räcker med att man investerar massor av tid för att nå framgång, och för mig är det lite av en turn-off... även om jag uppskattat spelen jag spelat.

Större variation och ett upplägg som kräver mer hjärna än tid hade varit positivt.
Citera
2012-01-16, 12:26
Medlem
<3 Den dagen Pocket Academy släppt till Android! <3
Citera
2012-12-03, 00:49
Medlem
gormiti100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moody
Jag har spelat Game dev story och Grand prix story och dom är totalt underbara. Synd att dom inte verkar finnas till PC.
Äru dum eller? Game dev story har funnits till pc i typ 15år.
Google is your friend.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in