Borde vara mer fokus på vart Rikard körde Lelle.
Det jag hörde var att Lelle hade en kvinna , där flera personer väntade samma kväll som Lelle försvann.
Vem var Lelles (kvinna)? Det ska enligt det jag hört röra sig om en ganska stor gård.
Jag tror att Rickard kom norrifrån , körde förbi sitt hem , med flera personer i sin bil - till en strand.
Immelns strand alltså.
Det som hände före väskan hamnade där på isen.
Var bodde Lelles (Kvinna , tjej?)..
Det jag hörde är att det ska vara en liten tjej inblandad - som bodde med sin mamma.
Senast redigerad av Massonite 2024-07-06 kl. 03:39.
Gissningsvis i den aspekten vart Lelles kropp är. Richard skjöt antagligen Lelle på en plats och väskan på en annan.
Mm. Det är vad som sagts till mig.
Fast det ska ha varit flera personer på samma plats - dit (till den gården) Rikard körde Lelle.
Det ska ha varit högljutt på platsen (bråk) gällande en liten flicka.
Senast redigerad av Massonite 2024-07-06 kl. 03:52.
Mm. Det är vad som sagts till mig.
Fast det ska ha varit flera personer på samma plats - dit (till den gården) Rikard körde Lelle.
Det ska ha varit högljutt på platsen (bråk) gällande en liten flicka.
Det där får du gärna berätta mer om och gärna en tidslinje så det blir mer begripligt
Borde vara mer fokus på vart Rikard körde Lelle.
Det jag hörde var att Lelle hade en kvinna , där flera personer väntade samma kväll som Lelle försvann.
Vem var Lelles (kvinna)? Det ska enligt det jag hört röra sig om en ganska stor gård.
Jag tror att Rickard kom norrifrån , körde förbi sitt hem , med flera personer i sin bil - till en strand.
Immelns strand alltså.
Det som hände före väskan hamnade där på isen.
Var bodde Lelles (Kvinna , tjej?)..
Det jag hörde är att det ska vara en liten tjej inblandad - som bodde med sin mamma.
Dumheter! Lelle var definitivt inte pedofil och inte heller gay. Att det skulle ha med en kvinna att göra är också bara trams. Lelle var gift med kvinnan han älskade.
Neee inte trams ----> Lelle vänstrade - med en som jag hört var typ modell.
Som till lika har en dotter.
En dotter som blev offer för pedofila sexuella handlingar gjorda av Lelle.
Det är juh ett stort brott begånget , men fängelse är på straffskalan för ett sådant brott.
Nu hände det sig på det viset att Lelle blev utsatt för en , kan man kalla det mob.
Mördare som tog sig friheten att döma Lelle personligen.
Det är vad jag hört.
Senast redigerad av Massonite 2024-07-06 kl. 16:04.
Neee inte trams ----> Lelle vänstrade - med en som jag hört var typ modell.
Som till lika har en dotter.
En dotter som blev offer för pedofila sexuella handlingar gjorda av Lelle.
Det är juh ett stort brott begånget , men fängelse är på straffskalan för ett sådant brott.
Nu hände det sig på det viset att Lelle blev utsatt för en , kan man kalla det mob.
Mördare som tog sig friheten att döma Lelle personligen.
Det är vad jag hört.
Ganska säreget att särskriva "tillika", men det är väl en fråga för en annan tråd. Tror inte ett skit på vad du hört.
Ganska säreget att särskriva "tillika", men det är väl en fråga för en annan tråd. Tror inte ett skit på vad du hört.
Men om du läser hela denna tråden, så är det ingen som sagt detta utan den som han citerar i tidigare inlägg är ifrån ett inlägg han själv gjort.
Han har svamlat sedan långt tillbaka i denna tråd.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!