2010-10-31, 22:48
Medlem
nittionios avatar
Bara att supa till för fan och sedan ta det därifrån!
Citera
2010-10-31, 22:51
Medlem
flipsters avatar
En människa med gener och hjärnceller som fungerar någorlunda okej funderar inte ens på att ha sex med familjemedlemmar. Usch. Uppsök psykolog.
Citera
2010-10-31, 22:55
Medlem
KNULLA din syster! Du verkar vara väldigt psykiskt stabil.
Citera
2010-10-31, 22:56
Medlem
liasors avatar
En mycket bra ide! Ge lite fler hintar, sen är det fritt fram att våldta!
Citera
2010-10-31, 22:57
Medlem
kenta893s avatar
i motsats till alla moraltanter tänker jag som varken är religiös eller tror på objektiv moral skälla på dig för att du dras till det förbjudna:P däremot måste du faktiskt se över det här logiskt och med konsekvenserna i åtanke...
jag menar, säg att du lägger en stöt, och hon säger nej? risken är stor, tyvärr, och skulle du göra det är sannolikheten att hon inte skulle berätta det för någon annan dessutom ganska liten, vilket betyder att du förstör all chans för framtida relation med henne och, som du redan märkt på alla moraltanter som inte kan argumentera bättre än 5-åringar, med många andra oxå...
skulle hon däremot säga ja, och ni genomför det, så skulle för det första du ha ett brott på ditt samvete (såklart alla har några brott de gjort, men de flesta gör bara brott som det är socialt acceptabelt att begå, till exempel nerladdning), för det andra så skulle det ju inte lösa problemet, för du skulle ju säkert vilja göra det igen och i det långa loppet är det svårt att hålla en relation hemlig, vilket när det kommer ut gör både dig och din syster både till brottslingar och socialt utstötta... är det verkligen det du vill att hon ska bli?
i slutändan är beslutet ditt, det är helt tillåtet att göra vad som helst, bara man är beredd att ta konsekvenserna, så gör din bedömning och välj, men om jag vore du skulle jag nog hålla det till fantasier och kanske hitta nån tjej utan biologiskt släktskap som liknar henne till utseende eller personlighet (eller vad de nu e som tänder henne hos dig) och helt enkelt låtsas under akten:P hur som hur, lycka till och om du försöker vill jag höra hur det gick ;D
Citera
2010-10-31, 23:05
Medlem
Ja, en dålig idé. Och äcklig.
Citera
2010-10-31, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backstabba
Är du från Kalmar?

Är det systern som misstänker att TS är brodern?
Citera
2010-10-31, 23:07
Bannlyst
Du kommer aldrig våga, du är för feg.
Citera
2010-10-31, 23:14
Medlem
wembis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname3
Hejsan!
Jag har redan kollat in incest delen av forumet, inget hjälpte, så jag går hit, mods får gärna pilla.

Jo nu är det såhär att jag har varit attraherad av min syster en längre tid.
Har drömt om henne sexuellt, fantiserat, osv.
Hon är 15 så det är "lagligt" inom den delen iaf.
Men jag har aldrig sagt någon till henne, men jag har gett lite hintar, men jag tror inte hon fattade.
Vad tror ni? Ska man ta chansen och berätta kanske? Eller hålla det för sig själv?
Vad hade ni gjort i en sitvation som min?
Alla svar uppskattas, förutom "Troll" svaren. Dom rapporteras direkt.

Fräsch idé!
Jag skulle fixa sprit och öl och bjuda på systern. Sen "råkar" du sätta på en sexig film på TV 1000 så hon blir lite kåt.
Få det att verka som om det var hennes egna idé.

Kör hårt, och använd kondom eller tvåan. (Så det inte blir några pinsamma mongon att bortförklara för föräldrarna). Lycka till!
Citera
2010-10-31, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZigaZaga
Du kommer aldrig våga, du är för feg.

Citera
2010-10-31, 23:17
Medlem
waggazees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoName0
Är det systern som misstänker att TS är brodern?

Haha såå kul om det hade varit det , dock så får hon ju inte hänga på FB eftersom hon bara är 15
Citera
2010-10-31, 23:24
Medlem
Herr Norrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname3
Hejsan!
Jag har redan kollat in incest delen av forumet, inget hjälpte, så jag går hit, mods får gärna pilla.

Jo nu är det såhär att jag har varit attraherad av min syster en längre tid.
Har drömt om henne sexuellt, fantiserat, osv.
Hon är 15 så det är "lagligt" inom den delen iaf.
Men jag har aldrig sagt någon till henne, men jag har gett lite hintar, men jag tror inte hon fattade.
Vad tror ni? Ska man ta chansen och berätta kanske? Eller hålla det för sig själv?
Vad hade ni gjort i en sitvation som min?
Alla svar uppskattas, förutom "Troll" svaren. Dom rapporteras direkt.

Din sjuka jävel.

Så, var tvungen att skriva det först.

Håll dig till fantasier. Incest är olagligt och omoraliskt. Om du frågar henne om hon är intresserad så kommer hon antagligen tro att du skämtar, fortsätter du dina inviter kommer hon troligtvis säga upp kontakten med dig. Möjligtvis kommer hon berätta det för er familj, kanske till och med släkt och vänner. Det kan sluta i att du förlorar kontakten med många av dina nära och kära eftersom de med största sannolikhet tycker du är äcklig, pervers och farlig.

Håll dig till fantasier om henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in