i motsats till alla moraltanter tänker jag som varken är religiös eller tror på objektiv moral skälla på dig för att du dras till det förbjudna:P däremot måste du faktiskt se över det här logiskt och med konsekvenserna i åtanke...
jag menar, säg att du lägger en stöt, och hon säger nej? risken är stor, tyvärr, och skulle du göra det är sannolikheten att hon inte skulle berätta det för någon annan dessutom ganska liten, vilket betyder att du förstör all chans för framtida relation med henne och, som du redan märkt på alla moraltanter som inte kan argumentera bättre än 5-åringar, med många andra oxå...
skulle hon däremot säga ja, och ni genomför det, så skulle för det första du ha ett brott på ditt samvete (såklart alla har några brott de gjort, men de flesta gör bara brott som det är socialt acceptabelt att begå, till exempel nerladdning), för det andra så skulle det ju inte lösa problemet, för du skulle ju säkert vilja göra det igen och i det långa loppet är det svårt att hålla en relation hemlig, vilket när det kommer ut gör både dig och din syster både till brottslingar och socialt utstötta... är det verkligen det du vill att hon ska bli?
i slutändan är beslutet ditt, det är helt tillåtet att göra vad som helst, bara man är beredd att ta konsekvenserna, så gör din bedömning och välj, men om jag vore du skulle jag nog hålla det till fantasier och kanske hitta nån tjej utan biologiskt släktskap som liknar henne till utseende eller personlighet (eller vad de nu e som tänder henne hos dig) och helt enkelt låtsas under akten:P hur som hur, lycka till och om du försöker vill jag höra hur det gick ;D