2011-08-24, 23:25
Medlem
Har ett abonnemang hos tele2 och har lite mer än 3 månader kvar på det. Idag så såg jag att Tele2 from imorgon kommer ha ett väldigt bra erbjudande på tele2.se

http://halvapriset.tele2.se/

Jag undrar ifall jag på något sätt kan ta del utav erbjudandet även ifall jag har mer än 3 månader kvar på abonnemanget ? Kan jag förlänga abonnemanget och ta del utav erbjudanet ?

MVH
Citera
2011-08-24, 23:42
Medlem
Du menar att du har 3 månasers bindningstid kvar?

Isåfall kan du be om att få en slutfaktura. Då kommer du få en faktura på 3st månadskostnader på en gång.

Därefter kan du gå in på deras hemsida och välj behåll nummer - befintligt abonnemang hos tele2.
Citera
2011-08-24, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DazD
Du menar att du har 3 månasers bindningstid kvar?

Isåfall kan du be om att få en slutfaktura. Då kommer du få en faktura på 3st månadskostnader på en gång.

Därefter kan du gå in på deras hemsida och välj behåll nummer - befintligt abonnemang hos tele2.

Japp, har tre månader och 6 dagar kvar. På hemsidan står det att man kan förlänga sitt abonnemang ifall man har 3 månader kvar. Men nu undrar jag ifall jag kan förälänga redan nu eftersom jag vill kunna ta del av erbjudandet imorgon )
Citera
2011-08-24, 23:49
Medlem
Cannabias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrjasmin
Japp, har tre månader och 6 dagar kvar. På hemsidan står det att man kan förlänga sitt abonnemang ifall man har 3 månader kvar. Men nu undrar jag ifall jag kan förälänga redan nu eftersom jag vill kunna ta del av erbjudandet imorgon )

är inte riktigt säker, men det bör inte vara några problem.
Kontakta dom via chatten imorgonbitti så hjälper dom dig med det

http://www.tele2.se/kundservice/chatta-med-kundservice.html
Citera
2011-08-25, 08:25
Medlem
Funderar också på detta erbjudandet.
Har just nu Comviq Poppis och laddar på när jag själv vill.
Har ca 800 :- i saldo. Går dom pengarna över till det nya abonnemanget om jag byter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in