• 2
  • 3
2012-10-22, 15:54
Medlem
John Bergström är bra! hade inte John funnits hade saker och ting varit helt förstörda. John gör så bra han kan och håller ställningarna! hans uteslutning är ett skämt! ni bör på allvar ställa er frågan tror ni han kan bli utesluten med den meritlistan och med de kontakterna han har? ingen i MU vill få bort honom och tro mig han sitter säkert. Marie skulle aldrig låta något ske! Att riksombudsmännen plus några fler har åsikter om honom är helt ointressant, hur ska en knarkare som Runar kunna göra något? eller Håkan Borg som säger till folk att han har flera miljoner kronor på ett konto men som ändå bor i gettot Tumba? vad ni dock inom en kort tid ska bli varse om är att ett flertal ledande medlemmar i distriktet ligger under utredning och kommer ha extremt små chanser att klara sig kvar! som man brukade säga i de gamla folkkungarnas rike "så man bäddar får man ligga"
Citera
2012-11-15, 01:48
Medlem
Jag kommer genom detta avsluta min tid här på FB. Jag har krigat för Johns rätt att vara kvar och att respekteras som den man han är. Nu står det klart att enligt mina källor får J.B bara en liten varning, eller något MU kallar "skarp" i vilket fall kan vi se hur Riksombudsmännen och Anina Laroma faller i denna strid! Enligt mina källor tvingades till och med Håkan Borg att kapitulera på direkta order av bla Åkesson. Nu hoppas jag att Anina Laroma åker ut med huvudet före!
Citera
2013-03-30, 00:07
Medlem
Herr Bergström blev petat från styrelsen i distriktet. Det är förhoppningsvis bara en tidsfråga innan denne stolle får kicken ur partiet med.
Citera
2013-07-18, 10:45
Medlem
Bergström gillar unga tjejer med do the math!
Citera
2013-09-19, 12:26
Medlem
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5649614
Han ryker!!!
Citera
2013-09-19, 17:52
Medlem
Japp John Bergström är utesluten efter att ha köpt röster inför årsmöten, förtalat partikamrater, upprepade fortkörningar i 190 och framförallt efter allvarliga ekonomiska ogentligheter som framkom i revisionen. Edenhager räddade sitt eget skinn och klarade sig undan uteslutning tack vare att hon lade all skuld på John B. Medlemsutskottet trodde henne inte eftersom det bland annat rörde sig om shopping av klänningar och frisörbesök (John är flintis och ingen har sett honom i klänning....), men de var tvungna att gå på den linjen för det saknades bevis för något annat och Marie hade ordnat vittnen som täckte upp för henne. Dessutom blir den mediala skandalen större om Edenhager Utesluts eftersom hon sitter i partistryrelsen och Medlemsutskottet. Det mest skonsamma för partiet var att inte utesluta henne för att dämpa mediaskandalerna kring ekonomin i distriktet. Hon har blivit ombedd att lämna sina poster men hon vägrar eftersom hon stenhårt skyller skulden på John. Så just nu jobbar man på ett sätt att bli av med henne på ett smärtfritt sätt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in