2011-09-22, 23:27
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryd
han beter sig en aning feminint ,må tro han är homo?

Han är inte gay, killen är gift(med en tjej:P).
Citera
2011-09-23, 02:54
Medlem
Weejays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djtswe
Okej. skippa skit snacket, vem har/hade störst bröst denna säsong?

Michaela Edslätt kanske?
Citera
2011-09-25, 01:16
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Nån som vet om Denise bara knullar byggarkillar eller kan hon även tänkas knulla lite mer otränade grabbar?
Citera
2011-10-01, 23:31
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Shit, hon e fortfarande fjortis...pinsam blogg

Instämmer, hon gav bilden som ledar typ första avsnittet, sen tycker hon bara tappat mer och mer av sin ålder. Ifrån karriärs 25 åring till en 18 åring känns de som ...
Citera
2011-10-06, 19:33
Medlem
Sophie Henriksson som numera åkt ut har en profil på tv4.se. Scrolla ned så ser du detta:

Om du bara får ta med dig en enda sak till ön, vad skulle det vara?

...jag vet varför hon lämnade frivilligt
Citera
2011-10-13, 20:59
Medlem
Deloyes avatar
Vicky Chand - vilken jävla fjant! Jag har inte sett programmet innan ikväll, men hur FAN har hans gener överlevt evolutionen? Karln måste ju vara den felande länken i det mänskliga genomet, vilken jävla tönt! Hur fan kan man ge upp i det läget? Ge mig EN enda vettig förklaring, som stämmer överrens med hans situation och förklarar varför han hoppade av. Läkarna har redan konstaterat att det inte fanns något som helst medicinskt fel på den svaga människan... alltså är det enbart psykiskt, han är en svag människa psykiskt. En B-människa skulle jag vilja påstå. Såna som kvinnor ALDRIG borde ligga med eftersom de inte har de gener som krävs för att ta sig fram i livet och föra den mänskliga rasen vidare.
Senast redigerad av Deloye 2011-10-13 kl. 21:01.
Citera
2011-10-13, 21:16
Medlem
niinjaas avatar
Vicky saknade sin klocka för mycket.
Citera
2011-10-29, 01:35
Medlem
Är det bara jag som stör mig på Ola Ahlgrens talfel? Det är sjukt irriterande
Citera
2011-11-02, 13:53
Medlem
lyxig-negergrabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbedu
Är det bara jag som stör mig på Ola Ahlgrens talfel? Det är sjukt irriterande

+1
Stammandet stannar upp programmet. Sedan snor hans stammande viktig tid från programmet eftersom det tar honom så lång tid att få ur sig meningarna! Ut med honom!
Citera
2011-11-08, 22:17
Medlem
milgas avatar
Såg för någon vecka sedan Denice dricka drinkar med fjolårsvinnaren Erik på en bar, vilket fick mig att tro att hon vunnit. Blev motbevisad.
Citera
2011-11-11, 05:31
Medlem
curiousfanskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxig-negergrabb
+1
Stammandet stannar upp programmet. Sedan snor hans stammande viktig tid från programmet eftersom det tar honom så lång tid att få ur sig meningarna! Ut med honom!

Jag trodde hans kropp hade klappat ihop och att han inte fick ordentligt med luft, men jasså där ser man stamning alltså.
Citera
2011-11-11, 06:27
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Denicé.... vilket tvättäkta WT-namn. Denise är illa, men Denicé är bara för mycket. Och det blir ju inte bättre av texten på hennes tatuering:

”I thank whatever gods may be
For my unconquerable soul
I am the master of my fate
I am the captain of my soul”

Var har hon läst det? Veckorevyn?

Denicé lyckas verkligen bekräfta bilden av taueringar som en grej för spännblattar och idioter.

Oj, jag har nog missbedömt Denicé, hon har ju jobbat som både "P"ersonlig "T"ränare och "H"älsocoach. Jesus....
Senast redigerad av Albertus.Pictor 2011-11-11 kl. 06:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in