2011-08-23, 23:15
Medlem
FrankyFourFingerss avatar
Bor i Göteborg och är 7:e reserv av 32 i min urvalsgrupp på Stockholms Universitet. Vill inte jättegärna köra 100 mil fram och tillbaka till sthlm om jag inte kommer in. Tror ni att jag har någon chans att komma in? Från första till andra urvalet så gick det bort 4 personer.
Senast redigerad av FrankyFourFingers 2011-08-23 kl. 23:22.
Citera
2011-08-23, 23:28
Medlem
slipperyBalloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankyFourFingers
Bor i Göteborg och är 7:e reserv av 32 i min urvalsgrupp på Stockholms Universitet. Vill inte jättegärna köra 100 mil fram och tillbaka till sthlm om jag inte kommer in. Tror ni att jag har någon chans att komma in? Från första till andra urvalet så gick det bort 4 personer.
Vet inte hur dom gör i Stockholm men jag stod som reserv och kom in genom att de ringde upp reserverna efter det riktiga uppropet.
Citera
2011-08-24, 11:24
Medlem
FrankyFourFingerss avatar
Nej på SU så måste man vara där fysiskt.
Citera
2011-08-24, 11:30
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyBalloon
Vet inte hur dom gör i Stockholm men jag stod som reserv och kom in genom att de ringde upp reserverna efter det riktiga uppropet.
Det är med största sannolikhet ett reservupprop, alltså inte uppropet för de antagna utan ett upprop för de reserver som finns.

TS: Du känner möjligtvis ingen i Stockholm som du kan ge en fullmakt? Jag vet inte om det fungerar, men hör med institutionen om vad som kan göras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in