2011-08-25, 01:38
Medlem
Var på plats och såg många FB användare titta in i bilen.
Det var kusligt likt en kropp som låg i fosterställning och armarna längs med kroppen.
Min sambo ringde polisen och fick prata med en otrevlig kvinna i växeln.
Meningar som "Men tror du seriöst att det skulle ligga en kropp där eller?"
Man undrar hur vissa inom poliskåren tänker och tid tog det också.

Jag var där ca 30 minuter lite på avstånd till snuten kom.
Först kom en bil sen tillkallades det ännu en.

Ägaren till bilen kom sedan och öppnade bilen.
Polisen tog väck filten och det var som jag trodde en golfbag.
Dom tog ägaren i handen och bad om ursäkt att dom besvärat honom så sent på kvällen.
Sedan for alla från platsen.
Citera
2011-08-25, 01:39
Medlem
Hur gammal är han? Ser inte ut att vara en dag äldre än 16.

Verkar dock vara en snäll och bra kille. Hoppas verkligen allt är bra med honom.
Senast redigerad av mysen 2011-08-25 kl. 01:44.
Citera
2011-08-25, 06:05
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Hur gammal är han? Ser inte ut att vara en dag äldre än 16.

Verkar dock vara en snäll och bra kille. Hoppas verkligen allt är bra med honom.
Han är 23.
Citera
2011-08-25, 06:15
Avslutad
Skönt att jag hade fel! Vi får fortsätta att hoppas på att han hittas levande!
Kan tillägga att reaktionen "ååååååååååkejj* fick jag också i telefon när jag ringde, men eftersom jag var påstridig så lovade dom mig att kika.
//A
Senast redigerad av Monsieur Arshloch 2011-08-25 kl. 06:17.
Citera
2011-08-25, 07:28
Medlem
Mandi74s avatar
Inget nytt på hans facebook heller, har han hittats så vet inte vännerna det är för två som skrivit "saknar dig" idag.

Känns ju som att något har hänt, med tanke på att han inte verkar vara en som brukar försvinna bara så där.
Citera
2011-08-25, 08:08
Medlem
Har man kollat i trakterna runt bryggarberget?
Det är rätt fuktigt nu på kvällarna och det finns många ställen där att halka och ramla ner.
Citera
2011-08-25, 09:07
Medlem
Vad jag har hört har man gått en mindre skallgång på bryggareberget. (precis utanför Karlskrona centrum) jag var på plats i Lyckeby igår med min spårhund igår men hon visade inte några tecken på att fått upp ett spår. Vi gick längsmed vattnet ifall det skulle vara så att han blivigt ikastad/hoppat ifrån en ganska hög bro lite längre uppströms. Det var en hund som tydligen hade markerat en plats men när vi sökte av samma område fick jag inte någon markering, (min hund är tränad till personsök, den andra till blodhund/blodsök) dock vill jag påpeka att bara för att min hund inte gjorde någon markering betyder det inte att den andra hunden gjort fel.
Citera
2011-08-25, 09:28
Medlem
Hur går det? Någon som vet varför fb sidan är nerlagd?
Citera
2011-08-25, 09:52
Medlem
Om du läser lite tidigare i tråden så ser du att sidan på Fejan är nedlagd efter familjens önskemål.
Senast redigerad av miramo 2011-08-25 kl. 09:58.
Citera
2011-08-25, 10:48
Medlem
bagarn29s avatar
http://www.bltsydostran.se/nyheter/karlskrona/deras-kamrat-ar-sparlost-forsvunnen%282910840%29.gm

Citat:
Eftersom han brukar tycka om att gå i där det är natur åker de ut till olika områden i närheten av stan. Några till Saltö, tre till Bryggarberget, några till skogsområdet runt Kungsmarken, Långö, Vämö-Hästö.

Är det något av dessa uppräknade platser som man går till vid 23-tiden om man sen ska upp och jobba dagen efter? Jag tänker avståndsmässigt eftersom jag inte känner till Karlskrona.
Senast redigerad av bagarn29 2011-08-25 kl. 10:50. Anledning: tillägg av länk
Citera
2011-08-25, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
http://www.bltsydostran.se/nyheter/karlskrona/deras-kamrat-ar-sparlost-forsvunnen%282910840%29.gm

Är det något av dessa uppräknade platser som man går till vid 23-tiden om man sen ska upp och jobba dagen efter? Jag tänker avståndsmässigt eftersom jag inte känner till Karlskrona.

Han brukade tydligen vara ute och gå ibland och ja det ligger ju runtomkring stan, men Kungsmarken ligger ju närmre Lyckeby. Men tycket det verkar konstigt om han skulle bege sig på en så pass lång promenad om han har tvättstugan att passa och ska upp på morgonen...
Citera
2011-08-25, 11:30
Medlem
trenanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Facebook:

Tyvärr står det inte hur gammal han är, men här är hans Facebook.
Håll utkik, flashbackare. Karlskrona är inte stort, men mycket vatten finns det där.

Står på hans facebook att han är född 1987.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in