Antagligen inte på ett sätt som du har tänkt dig, att du drar ner "adminbypassSuperHax.exe" och sen är allt frid och fröjd.
Men det finns ju alltid, eller nästan i alla fall, "workarounds", beroende på hur pass hårt nedlåst PCn är (misstänker att du sitter på en PC).
Du kan t.ex. genom att boota upp burken med ett separat operativsystem, förslgsvis en Live Version av en Linux dist, och sedan montera Windows partitionerna på hårddisken - sen kan du bläddra omkring i alla mappar. Du kan även då t.ex. byta namn på cmd.exe till Utilman.exe (förutsatt att du först ändrar namn på utilman.exe till något annan så att det inte krockar). Sen bootar du om burken och startar upp windows. Vid inloggningsprompten så trycker du bara Windowstangent + U så får du upp en kommandoprompt med System-previlegier, där via kan du lägga till egna adminkonton, samt köra explorer.exe så du får ett grafiskt gränssnitt, emn detta brukar vara lite buggigt.
Finns även lite andra tillvägagångssätt, då förutsatt att disken inte är krypterad.
Jag misstänker att du inte har någon aning om exakt hur du går tillväga för att göra detta jag skrev, men det kanske ger dig en liten idé om vad du ska söka på. Finns ett antal trådar om detta skulle jag tro - men själv är jag så fruktansvärt jävla lat, så det får du söka på själv.