2011-08-23, 18:16
Medlem
Är det möjligt att läsa in flera kurser samtidigt men på olika tider hos Komvux? Någon som vet hur det fungerar?

Kan jag ansöka till kursen via Vuxenutbildningens hemsida om kursen började 15:e augusti?

Jag läser redan en kurs nu.
Citera
2011-08-23, 18:21
Medlem
Du menar alltså att du vill läsa en kurs på 50% och en på 75%, som ett exempel? Tror nog inte det ska vara några större problem såvida allt sker på distans, klassrumsförlagt är de lite petigare med. Att söka till ett datum som redan har startat blir nog svårt.
Citera
2011-08-23, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apalle
Du menar alltså att du vill läsa en kurs på 50% och en på 75%, som ett exempel? Tror nog inte det ska vara några större problem såvida allt sker på distans, klassrumsförlagt är de lite petigare med. Att söka till ett datum som redan har startat blir nog svårt.
Ja, ungefär så. Får väl ta kontakt med studievägledaren i skolan eftersom hon vet nog bäst.
Citera
2011-08-23, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indie2
Ja, ungefär så. Får väl ta kontakt med studievägledaren i skolan eftersom hon vet nog bäst.

Ja det är nog bra. Jag läste själv Religion a på distans i våras, samtidigt som jag läste Samhällskunskap, Matte och Engelska i klassrum. Allt på 50% men religionen skulle ändå vara klar halvvägs innan dom andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in