2011-08-23, 10:59
Bannlyst
Har märkt nu efter ett tag att det faktiskt verkar vara så att det är vi mot dom,
Som om vi med dessa mediala förmågor verkar ställas imot dom som inte har?

Jag förstår inte riktigt varför kan medium inte visa?

Sen har jag oxå sätt en hel del påhopp på medium, Det måste sluta!
2011-08-23, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Celio
Har märkt nu efter ett tag att det faktiskt verkar vara så att det är vi mot dom,
Som om vi med dessa mediala förmågor verkar ställas imot dom som inte har?

Jag förstår inte riktigt varför kan medium inte visa?

Sen har jag oxå sätt en hel del påhopp på medium, Det måste sluta!

Medium = Upplysta? Medium = Efterblivna

Finns ingen som har mediala förmågor, bara en massa trams och svammel.
Har bevisats både här på forumet och runt om i världen oräkneliga gånger.
2011-08-23, 11:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Medium = Upplysta? Medium = Efterblivna

Finns ingen som har mediala förmågor, bara en massa trams och svammel.
Har bevisats både här på forumet och runt om i världen oräkneliga gånger.

Det är tyvärr skitsnack, Det är något jag redan vet.

Jag undrar helt enkelt över varför inte alla är upplysta utan bara några som själva har förmågan!
2011-08-23, 11:10
Medlem
dgnrrds avatar
Citat:
Det är tyvärr skitsnack, Det är något jag redan vet.

Jag undrar helt enkelt över varför inte alla är upplysta utan bara några som själva har förmågan!

Finns ingen som har någon förmåga. Det finns folk som påstår att de har förmågor men inte lyckats bevisa sina förmågor. Kan du bevisa dina förmågor? Om så vore fallet är jag väldigt intresserad av att sätta dom på prov. Ställer du upp på det?
2011-08-23, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dgnrrd
Finns ingen som har någon förmåga. Det finns folk som påstår att de har förmågor men inte lyckats bevisa sina förmågor. Kan du bevisa dina förmågor? Om så vore fallet är jag väldigt intresserad av att sätta dom på prov. Ställer du upp på det?

A visst, På fredag då, Vem är det du ska kontakta? Det måste vara någon du håller kärt!
Ta det till den där PM saken är du så snäll, Vill att detta ska vara en diskussion.
2011-08-23, 11:18
Bannlyst
Citat:
A visst, På fredag då, Vem är det du ska kontakta? Det måste vara någon du håller kärt!
Ta det till den där PM saken är du så snäll, Vill att detta ska vara en diskussion.

Starta en tråd där vi kan ställa din mediala förmåga på prov.
Jag är villig att revidera min uppfattning om du blir den första i världshistorien att bevisa vilka övernaturliga krafter du besitter.

Vill inte gå för mycket OT här men jag ser med spänning fram emot din tråd (som inte kommer startas eftersom du bara ordbajsar) där du får knäppa oss non-believers på näsan.
2011-08-23, 11:26
Medlem
dgnrrds avatar
Citat:

Detta ska inte ske privat, det ska ske öppet utan ledande frågor. Först och främst måste du berätta vad du är kapabel till att göra med din förmåga så vi alla vet vad för frågor du kan svara på.
2011-08-23, 11:31
Bannlyst
Citat:
Detta ska inte ske privat, det ska ske öppet utan ledande frågor. Först och främst måste du berätta vad du är kapabel till att göra med din förmåga så vi alla vet vad för frågor du kan svara på.

Jag kan ta emot kontakt så jag kan svara på besökande,
Jag kan se framtiden, Ytterst personligt då jag bara har denna förmåga för min personliga väg.

Jag kan använda magi och mota bort demoner, Ärke grabuler och verciokaner.

Det vore väl det ända igentligen!
Senast redigerad av Celio 2011-08-23 kl. 11:40.
2011-08-23, 11:42
Medlem
dgnrrds avatar
Vad behöver du för att svara på besökande?

Räcker kontakten vi har här över nätet? Behöver du någon information från/om mig?

Kommer du ställa några frågor eller räcker det om jag fokuserar på min/mina förlorade?

Hur mycket information kan du få från "andra sidan"? Jag kommer kräva mycket ingående fakta om individen "från andra sidan" jag pratar med.

Jag skulle vilja att du klarade detta med så lite information om mig som möjligt, då andarna borde veta vem det är som sitter och skriver detta då de kan besöka dig utan att jag vet var du befinner dig och vem du är, det borde fungera åt bägge hållen. Ju mer du vet om mig som person, ju mer kan du ta reda på via nätet och det färgar av sig i hela undersökningen. Jag ser ingen anledning att outa mig mot någon användare då andra medium här har påstått att det inte behövs.
2011-08-23, 11:45
Bannlyst
Citat:
Vad behöver du för att svara på besökande?

Räcker kontakten vi har här över nätet? Behöver du någon information från/om mig?

Kommer du ställa några frågor eller räcker det om jag fokuserar på min/mina förlorade?

Hur mycket information kan du få från "andra sidan"? Jag kommer kräva mycket ingående fakta om individen "från andra sidan" jag pratar med.

Jag skulle vilja att du klarade detta med så lite information om mig som möjligt, då andarna borde veta vem det är som sitter och skriver detta då de kan besöka dig utan att jag vet var du befinner dig och vem du är, det borde fungera åt bägge hållen. Ju mer du vet om mig som person, ju mer kan du ta reda på via nätet och det färgar av sig i hela undersökningen. Jag ser ingen anledning att outa mig mot någon användare då andra medium här har påstått att det inte behövs.

Inget att vara orolig för, Du är i trygga händer nu.

Det räcker med kontakt över internet,
Ska bara ta och gå ner i mottaglighet och se vad jag får kontakt med,
Innan jag kan yttra mig om vilken som kan besöka eller vill besöka mig och föra en konversation.
2011-08-23, 11:50
Medlem
dgnrrds avatar
Citat:
Inget att vara orolig för, Du är i trygga händer nu.

Det räcker med kontakt över internet,
Ska bara ta och gå ner i mottaglighet och se vad jag får kontakt med,
Innan jag kan yttra mig om vilken som kan besöka eller vill besöka mig och föra en konversation.

Jag är inte orolig, jag vill ha svar på mina frågor så jag kan formulera mig utan att du ska få fram någon ledande information från dem.
2011-08-23, 11:52
Bannlyst
Citat:
Jag är inte orolig, jag vill ha svar på mina frågor så jag kan formulera mig utan att du ska få fram någon ledande information från dem.

Oftast, Behöver du inte bry dig om att ge mig någon ledtrådd,
Men jag måste kunna arbeta med något.

Gör en beskrivningen av en sak hon håller kär så ska jag göra mitt bästa. På fredagen!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in