2011-08-22, 22:29
Medlem
Vettefan vart tråden ska stå. Men jag gissar väl att det är här. Jag undrar nämligen hur lång tid det tar för håret på smalbenet att växa ut igen (efter man rakat).

Jag tänker INTE raka. Jag är inte bög. Men jag ville bara veta.
Citera
2011-08-22, 22:33
Medlem
Det är väldigt individuellt, alla har olika hårväxt. Skulle väl tro att det tar någon dag för killar att få stubb.

Varför undrar du om du inte tänker raka? Haha
Citera
2011-08-22, 22:35
Medlem
-20r53-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noizy
Vettefan vart tråden ska stå. Men jag gissar väl att det är här. Jag undrar nämligen hur lång tid det tar för håret på smalbenet att växa ut igen (efter man rakat).

Jag tänker INTE raka. Jag är inte bög. Men jag ville bara veta.

HAHAHAHAH inte BÖG hehe näe men skämt åsido det tar väl 1 till 2 månader innan det är helt återställt skulle jag tippa på! har testat själv och det är inget jag skäms över

har fundera på en brassiliansk vaxning, vill du joina?
Citera
2011-08-23, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMisanthropy
Det är väldigt individuellt, alla har olika hårväxt. Skulle väl tro att det tar någon dag för killar att få stubb.

Varför undrar du om du inte tänker raka? Haha

Därför att jag omedvetet satt o "lekte" med mina hårstrån på mina ben och inte förrens det var försent märkte jag att jag hade dragit bort åthelvetes många strån. Nu ser det fläckigt ut på benen där jag inte har hårstrån och jag funderade faktist på att raka av o sedan låta de växa ut normalt igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in