2011-08-22, 22:30
Medlem
Black-Jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makedon94
Äntligen en f.d jugoslav som förstår allvaret.

Ni andra som var emot mig skiter jag i. När er dotter blir våldtagen nån dag kommer ni tänka att "TS" hade rätt?

Fortsätt med erat varma tänkande, det är ert land. Landet blir bara sämre och mitt land blir bara bättre så nån dag flyttar jag hem och ni kan stanna här och ruttna. Men i mitt hemland har vi städer, som Debar och Gostivar, med 100% invandrare(albaner). När er stad ser ut på det viset så kom inte och klaga att dom pratar arabiska i affären och du fattar ingenting. Ni måste fatta att det är allvar detta det är inget skämt. Erat land blir våldtaget framför era ögon och ni ignorerar det. I mitt land röstar iaf alla makedoner på nationalist partiet, och dom som är komunister eller socialdemokrater hatar också invandrare. Försök ni också att göra något för ert hemland...
TS, Makedon94? Du verkar va en liten snorunge som tror att endast invandrare är kapabel till att våldta. Du är bara patetisk, snälla sluta skriv för du gör bara bort dig. Det du säger här är att även du kanske våldtar någon, på ren reflex . . För det är ju det invandrare gör. Dom läser koranen och skriker allahu akbar sen drar dom av sig brallorna och väntar på en kvinna i en återvändsgränd med koranen i handen, eller hur? Det är såna som du som inte borde vara kvar i det här landet, så som du drar alla över en kam. Gå klipp dig och ta hand om dina studier istället för att snacka trash här på fb. Du blir inte en bättre människa genom att slänga skit på andra.
Citera
2011-08-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makedon94
Äntligen en f.d jugoslav som förstår allvaret.

Ni andra som var emot mig skiter jag i. När er dotter blir våldtagen nån dag kommer ni tänka att "TS" hade rätt?

Fortsätt med erat varma tänkande, det är ert land. Landet blir bara sämre och mitt land blir bara bättre så nån dag flyttar jag hem och ni kan stanna här och ruttna. Men i mitt hemland har vi städer, som Debar och Gostivar, med 100% invandrare(albaner). När er stad ser ut på det viset så kom inte och klaga att dom pratar arabiska i affären och du fattar ingenting. Ni måste fatta att det är allvar detta det är inget skämt. Erat land blir våldtaget framför era ögon och ni ignorerar det. I mitt land röstar iaf alla makedoner på nationalist partiet, och dom som är komunister eller socialdemokrater hatar också invandrare. Försök ni också att göra något för ert hemland...

Okej, så du förespråkar för ett land fritt från invandring? Vad gör du i Sverige då eftersom du är från Makedonien?
Citera
2011-08-22, 22:39
Medlem
Excultums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dao
Kan vi inte skicka bort folk som TS, så vi kan få plats med mer toleranta och ödmjuka människor?

"Toleranta" och "ödmjuka" har inget med saken att göra. Resultatet blir detsamma. Svenskar trängs bort och blir minoritet och utsätts för etnisk rensning.

Dessutom är väl du en rasblandare? Äckligt.
Citera
2011-08-22, 22:41
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heartbeatx
Okej, så du förespråkar för ett land fritt från invandring? Vad gör du i Sverige då eftersom du är från Makedonien?
Han kanske tänker på framtiden, massinvandringen fortsätter ju och ökar i intensitet. Att vilja avsluta massinvandringen betyder inte att man vill skicka tillbaka alla som redan kommit.
Citera
2011-08-22, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Excultum
"Toleranta" och "ödmjuka" har inget med saken att göra. Resultatet blir detsamma. Svenskar trängs bort och blir minoritet och utsätts för etnisk rensning.

Dessutom är väl du en rasblandare? Äckligt.

Se till att fortplanta er om utrotning av svenskar är din största rädsla. Ni består av ynka 9 miljoner.

På vilket sett är rasblandare äckliga?
Senast redigerad av Heartbeatx 2011-08-22 kl. 22:54.
Citera
2011-08-22, 22:46
Medlem
HalvSvenskens avatar
Makedon94 har bra åsikter. Men det intressant är alla dessa jävlar som alltid dyker upp i sådana här trådar. Är vänstern, somalier och annat pack så desperata att dom måste gå in i alla trådar där invandrare säger ifrån och förstöra allt med onliners osv. Varför ska en vit invandrare från Balkan hålla ihop med somalier bara för att dom båda är invandrare.
Citera
2011-08-22, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Han kanske tänker på framtiden, massinvandringen fortsätter ju och ökar i intensitet. Att vilja avsluta massinvandringen betyder inte att man vill skicka tillbaka alla som redan kommit.

Vad gör det för skillnad om vi tar in fler invandrare? Ni anser att Sverige redan är förstört på grund av det höga antalet invandrare som är bosatta i landet. Ni som är emot massinvandring har dagens invandrare i Sverige som argument. Ni utgår från brottsstatistiken, invandrarens aggressivitet, invandrarens religion, invandrarens utseende, invandrarens våldsbenägenhet, invandrarens låga intelligens, invandrarens lukt. Så på ett viss kommer det inte ske något förändring om ni tar in mer invandrare, för dessa invandrare som redan bor här har redan smittat landet med det egna kulturen och traditionerna. Vad jag försöker säga är att om ni inte gör av med alla invandrare kommer inte det ske någon förändring, även om ni stoppar massinvandringen.
Citera
2011-08-22, 22:59
Medlem
Pusts avatar
Stoppa invandringen är väl lite att ta i. Det räcker med att sluta ge permanent uppehållstillstånd till sådana som inte står oss tillräckligt nära och börja med att dra in medborgarskap som först och främst har utfärdats till ickeetablerade invandrare.
Citera
2011-08-22, 23:04
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Vad gör det för skillnad om vi tar in fler invandrare? Ni anser att Sverige redan är förstört på grund av det höga antalet invandrare som är bosatta i landet. Ni som är emot massinvandring har dagens invandrare i Sverige som argument. Ni utgår från brottsstatistiken, invandrarens aggressivitet, invandrarens religion, invandrarens utseende, invandrarens våldsbenägenhet, invandrarens låga intelligens, invandrarens lukt. Så på ett viss kommer det inte ske något förändring om ni tar in mer invandrare, för dessa invandrare som redan bor här har redan smittat landet med det egna kulturen och traditionerna. Vad jag försöker säga är att om ni inte gör av med alla invandrare kommer inte det ske någon förändring, även om ni stoppar massinvandringen.
Nej nu blandar du ihop alla invandringskritiska argument med rasism. Det finns vissa rasister men det finns många övriga goda skäl till att avsluta massinvandringen, även för de invandrare som redan är här. Jag tror inte att de är nöjda över att de områdena där de bor översköljs av immigranter och ghettoiseras. Makedon94 är inne på rätt spår. Det är för allas bästa att avsluta massinvandringen. Resultatet är uppenbart misslyckat på många sätt trots de bästa av intentioner från politiker. Det är mycket möjligt att fler åtgärder är nödvändiga utöver att avsluta massinvandringen men att göra det är första steget. Först då kan man efter ett tag bedöma utvecklingen.
Citera
2011-08-22, 23:36
Medlem
Citat:
Nej nu blandar du ihop alla invandringskritiska argument med rasism. Det finns vissa rasister men det finns många övriga goda skäl till att avsluta massinvandringen, även för de invandrare som redan är här. Jag tror inte att de är nöjda över att de områdena där de bor översköljs av immigranter och ghettoiseras. Makedon94 är inne på rätt spår. Det är för allas bästa att avsluta massinvandringen. Resultatet är uppenbart misslyckat på många sätt trots de bästa av intentioner från politiker. Det är mycket möjligt att fler åtgärder är nödvändiga utöver att avsluta massinvandringen men att göra det är första steget. Först då kan man efter ett tag bedöma utvecklingen.

Så du menar att de invandrare som bor här ska stanna här? Även om dessa invandrare tillhör din favorit religion, islam?
Citera
2011-08-22, 23:44
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Så du menar att de invandrare som bor här ska stanna här? Även om dessa invandrare tillhör din favorit religion, islam?
Så länge de uppför sig hyggligt och inte begår brott så är det tanken ja. Muslimer som verkar för jihad mot Sverige och väst kan dock med fördel få en biljett till valfritt ökenområde.
Citera
2011-08-22, 23:49
Medlem
Citat:
Så länge de uppför sig hyggligt och inte begår brott så är det tanken ja. Muslimer som verkar för jihad mot Sverige och väst kan dock med fördel få en biljett till valfritt ökenområde.

Vad förvånad jag blir av att se det komma från din sida. Har hela tiden fått en uppfattning om att du är en rasist/islamhatare. Tror dock inte det finns så många muslimer i Sverige som vill landet något ont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in