• 2
  • 3
2011-08-27, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Tunga opiater hjälper inte alltid, ibland kan saker som Lyrica fungera MYCKET bättre.
Japp, beror helt på vad för sorts smärta det är. Lyrica används ju t.ex. mot neuropatisk smärta
Citera
2011-08-27, 18:30
Medlem
tbukils avatar
du borde akta dig lite när du tar lyrica+tram, har haft ett par polare som dött av den kombon.
Citera
2011-08-27, 20:10
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tbukil
du borde akta dig lite när du tar lyrica+tram, har haft ett par polare som dött av den kombon.
Inte alkohol inblandat? Stora doser tram? Lyrica ska gå bra att blanda med opioder och andra droger för att boosta effekterna utan att risken för anddepp och kramper. Kan ha lärt mig fel dock!

Beklagar din vän..

Mvh
Citera
2011-11-04, 12:52
Medlem
swepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimzter
Ja det heter akut muskel inflammation i bäckenbotten muskeln och är varje dag en ny smärta...
Testiklarna kan kännas som att dom ligger i skruvstädet ena dagen och andra dagen så står man på alla fyra i kramp gråtandes eftersom det känns som att nån kör upp en trubbig kniv i skitan på en..
Jag har testat att supa och ta tabletter men eftersom det aldrig ger sig är jag mogen att knarka kroppen och musklerna måste få slappna av snart..
Du borde röka en Haze som heter AK48 (inte 47) 48 an är bra för värk i rygg och nacke den kan säkert få dig till att slappna av i ryggen och därmed ge en verkan på resten av alla dessa ställen (smärta går oftast från rygg) denna haze är ganska enkel att odla med har själv inte testat den men har läst om den och den verkar funka bra. ska nog odla en fyra plantor i sommar har haft ont i ryggen i 3 år
Citera
2011-11-04, 12:57
Medlem
swepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimzter
nej jag har ej tänkt efter det var 2 år sen jag rökte...
men att det släpper på muskel kramper hoppas jag ju på..

Kanske ej bör puffa men snart är hoppet ute
Pung och kuk och mag smärta gör en fan handikappad så ett test är gott nog för mig
Jag och pappa har nån skit med magen också och vi har nyss testat en ny sorts kapsel so heter VEOmage funkar skit bra tar 5 min sen är det över men kolla först så den inte får negativa effekter i samband med andra mediciner
Citera
2011-11-04, 19:08
Medlem
topsids avatar
Starka opiater funkar för dom flesta smärtor, testa och se om det funkar.
Oxy, sub, metadon eller heroin, det är en smaksak.
Citera
2012-08-01, 11:14
Medlem
Felpost
Senast redigerad av hustlebustle 2012-08-01 kl. 11:17.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in