2011-08-22, 22:21
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frimanniska

1 kilo muskler väger lika mycket som 5 kg fett.

Hur räknade du nu? Kanske dags att kalibrera om köksvågen?
Citera
2011-08-22, 22:22
Medlem
AcidMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Dom är helt enkelt sexuellt frustrerade för att dom aldrig fick kuk, dom har inte valt att bli lesbiska dom är tvungna att bli lesbiska för att överhuvudtaget få någon mänsklig närhet, dettar skapar en enorm bitterhet och ett enormt manshat.
I ett civiliserat samhälle borde det vara olagligt att vara flata, vem tror dom att dom lurar liksom.

...Facepalm
Citera
2011-08-22, 22:22
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Dom är helt enkelt sexuellt frustrerade för att dom aldrig fick kuk, dom har inte valt att bli lesbiska dom är tvungna att bli lesbiska för att överhuvudtaget få någon mänsklig närhet, dettar skapar en enorm bitterhet och ett enormt manshat.
I ett civiliserat samhälle borde det vara olagligt att vara flata, vem tror dom att dom lurar liksom.
Det kan ju du intala dig själv om du vill fortsätta vara enfaldig.

Jag gillar däremot att det finns kvinnor som har samma känsla inför fittan som jag.
Citera
2011-08-22, 22:28
Medlem
Vinets avatar
Sura? Gay betyder ju glad!
Citera
2011-08-22, 22:31
Medlem
Joshua-Matthews avatar
Jag är själv flata och det ni sitter och yrar om stämmer inte. Min erfarenhet är att folk tror att flata, feminist och manshatare är samma sak. Det är det inte. För mig är det tre olika saker. Jag är av ovanstående bara flata, men det lilla beskriver varken mig som person eller mina politiska eller övriga åsikter.

Självklart finns det flator som är manshatande feminister och det finns bögar som är fjolliga frisörer. Tycker dock att det är hemskt tråkigt att så otroligt många låter dom vara "talesmän" för alla homosexuella. De flesta av oss är bara vanliga människor.

För övrigt är varken jag eller någon av mina homosexuella vänner (bögar och flator included) olyckligare eller lyckligare än andra.

Teorin om att flator är arga för att dom konkurrerar med männen om kvinnor tycker jag är intressant, men det faller lite. De flesta kvinnorna är ju hetero därav är det loppet ganska dött från början. Många tjejer är trysexuals på fyllan, men det är mest bara frustrerande och inget man kämpar klittan av sig för att släpa hem, ser man en chans så kanske man tar den, men som sagt, man orkar inte kämpa för det.
Senast redigerad av Joshua-Matthew 2011-08-22 kl. 22:40.
Citera
2011-08-22, 22:48
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Tror bögarna mår bättre än flatorna och jag undrar varför?
Är inte det typiskt män att tänka så? Ni tror i er enfald att det behövs en man för att göra kvinnan hel.
Citera
2011-08-22, 22:51
Medlem
Trofls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hur räknade du nu? Kanske dags att kalibrera om köksvågen?

Haha, klockren av honom ju. Det är ju samma som att 100 kg bly väger med än 100 kg fjädrar.

Min åsikt om lesbiska, har i princip 0 erfarenhet, men jag väljer att spekulera och säger att de flesta är manshatande feminister. Den bilden har väl media gett mig om man säger så.
Personligen skulle det vara intressant att vara kompis med en lesbisk, tjejen i fråga skulle inte tro det var någon fjäskning från ens sida som jag får uppfattning att heterosexuella tjejer tror om en bara men är en aning trevlig.
Citera
2011-08-22, 22:52
Medlem
Storalfs avatar
De har trots sin läggning kanske ett behov att få lite ordentlig kuk i sig? Sen går det inte att negligera det faktum att vi lever i en väldigt utseendefixerad värld och där konkurrerar de väl inte, pga sina hormonnivåer, på lika villkor med många andra kvinnor och det i sin tur blir en grogrund för ilskan.
Citera
2011-08-22, 22:53
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
De har trots sin läggning kanske ett behov att få lite ordentlig kuk i sig? Sen går det inte att negligera det faktum att vi lever i en väldigt utseendefixerad värld och där konkurrerar de väl inte, pga sina hormonnivåer, på lika villkor med många andra kvinnor och det i sin tur blir en grogrund för ilskan.

Jag vet flera flator som du skulle ge din högra hand för att få knulla. Det finns många heta flator.
Citera
2011-08-22, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Jag vet flera flator som du skulle ge din högra hand för att få knulla. Det finns många heta flator.

Hur kan du vet det? vet du vad han tänder på osv osv?
Citera
2011-08-22, 22:55
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet

Okej, det finns zigenare som inte stjäl också. Jag pratar generellt och varför jag tror många lesbiska är så ilskna.
Citera
2011-08-22, 22:57
Medlem
Har en hel del vänner inom de flesta läggningar men mina grannar där jag bodde förut var riktiga "bitterfittor" De var ett lite äldre lesbiskt sambo par. De mest osociala man kan tänka sig. Dessutom gnällde dom på allt o alla.
Kan verkligen säga att dom inte gjorde någon fin reklam för sig.

Kan dessutom tala om att jag har dubbelt att vara orolig för lever ihop med en bitjej.
Fast det är kul när vi spanar in samma brudar när vi går på stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in