2011-08-22, 21:46
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frimanniska
Vilka lesbiska fester? Nu känner jag mig utanför. Har aldrig hört något om något sådant, möjligen ett lesbiskt tema på nattklubben. Umgås som sagt inte så mycket med tjejer så det kan mycket väl vara nåt underground-fenomen där flatorna skakar rumpa bredvid varandra. Men då är jag lika oinbjuden som du, det beror väl snarare på att du inte umgås i dom kretsarna än på att du har en liten utväxt mellan benen. Varför skulle man bjuda in någon man inte känner överhuvudtaget, som inte sökt upp en? Har du försökt komma in på lesbiska fester ofta? Känner du kvinnorna på festerna?
Det jag menar är ju att du och jag har ganska mycket gemensamt, i och med vår sexualitet riktad mot det kvinnliga könet, och detta kan vara till fördel för oss båda.

Det har ju bögarna redan fattat då dom umgås med kvinnor i större utsträckning än vad lesbiska umgås med män.
Citera
2011-08-22, 21:46
Medlem
frimanniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Var ju en lesbisk som gick upp 1 kilo i robinson, ja hon var lesbisk...
Eh, vilket innebär?

1 kilo muskler väger lika mycket som 5 kg fett. Hon kanske tränade? Jag tittar inte på robinson men om hon nu var tjock kanske det beror på hennes matvanor snarare än på hennes läggning. Heterosexuella kvinnor är också tjocka du vet.. Det finns fler hetero att välja på dock och smala, perfekta kroppar är sällsynta nog som det är.
Citera
2011-08-22, 21:53
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcidM
Nu svarade jag faktiskt på frågan om det finns några framgångsrika flator. Och det är hon ju onekligen.

Sen har ju inte alla samma humor, men jag tycker att på senare år har hon vart klockren! Flickvännen hennes (Portia De Rossi) tycker jag också är värd och nämna när det gäller framgångsrika flator, samt Cynthia Nixon. Finns även en hel del framgångsrika lesbiska atleter.
Men du måste väl hålla med om att det borde vara fler lesbiska framgångsrika kvinnor än vad som finns?

Tror den största kvinnofällan är att göra sig till ett offer för omständigheter vilket, på något sätt, alltid verkar vara manlighet.

Män blir och så sågade och orättvist behandlade hela tiden.
Citera
2011-08-22, 21:55
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Var ju en lesbisk som gick upp 1 kilo i robinson, ja hon var lesbisk...
Det var ju för att hon hade hand om matlagningen.
Hade jag också gjort om jag var henne.
Vet inte vad det har med saken att göra dock?
Citera
2011-08-22, 21:58
Medlem
frimanniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Det jag menar är ju att du och jag har ganska mycket gemensamt, i och med vår sexualitet riktad mot det kvinnliga könet, och detta kan vara till fördel för oss båda.

Det har ju bögarna redan fattat då dom umgås med kvinnor i större utsträckning än vad lesbiska umgås med män.
Har vi? Mina vänner gör det inte, men många andra män försöker alltid vinna över mig till heterosexet. Det slutar för ofta med att mannen ifråga ska tjata hål i huvudet på mig om jag "inte kan tänka mig att pröva, bara en gång?". Eller om jag kanske kan tänka mig en trekant? Jag umgås med alla sorters människor: hetero, homo, bi, man, kvinna, barn, vuxen, pensionär, vemsomhelst. Vill du som heterosexuell man umgås med mig så får du väl visa att du är värd min tid då, jag ställer samma krav på alla jag umgås med och tänker inte ge någon ett frikort på grund av att de har eller inte har en viss läggning.

Får jag ett gott intryck av dig, stämmer kemin mellan oss, känner jag att vi får god kontakt så visst - jag tar emot dig som en av mina vänner. Men varför skulle du söka upp mig och bli min vän på grund av att du vill "hänga med en flata"? Tänk om vi inte har något gemensamt, tänk om vi inte gillar varandra? Min läggning är inte en avgörande faktor för att vi ska ha en bra relation som vänner.

Tjejer umgås med bögar oftare än att män umgås med flator... hm. Jag vet inte vad det påståendet baseras på, men enligt min erfarenhet har tjejer lättare att vara bara vän med killar än vad killar har att vara bara vän med tjejer. Killar är, enligt min erfarenhet, lite mer angelägna om att det ska leda till nästa nivå. Och nästa och nästa.

I porr till exempel så slutar ofta lesbiska scener med att en man kommer in i bilden och sprutar lite och får sitt. Jag vet inte om det är de scenerna som fått killar att tro att en lesbisk relation är ofullständig utan herr niklas.
Senast redigerad av frimanniska 2011-08-22 kl. 22:00.
Citera
2011-08-22, 21:59
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Varför skulle jag inte vara dryg mot tjocka sura flator? Varför skulle jag välkommna dem med öppna armar?
Antagligen för att du är rätt så korkad.

Men jag håller med om att dom är väldigt sura och misstänksamma mot oss män. Vilket är lite därför jag skapade denna tråd.
Citera
2011-08-22, 22:03
Medlem
franges avatar
Flator är helt enkelt bittra för att de behandlas som de förtjänar.

Varför förtjänar de att behandlas illa? Because they look like lumberjack lookin' dykes, that's why.
Citera
2011-08-22, 22:05
Medlem
PacmanSwes avatar
Är det bara jag som har fått en känsla av att alla flator är obotligt fanatiska feminister? Kanske är därför dom är så dryga mot killar.
Citera
2011-08-22, 22:06
Medlem
frimanniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Antagligen för att du är rätt så korkad.

Men jag håller med om att dom är väldigt sura och misstänksamma mot oss män. Vilket är lite därför jag skapade denna tråd.
Jag erkänner att jag är misstänksam - snarare aktsam - men inte sur. På sociala tillställningar (det vill säga nattklubb, krog, festival) brukar jag inte uppmuntra män att fortsätta meningsutbytet med mig då det brukar leda till gratis drink - förväntningar från deras sida - krossade förväntningar när jag bjuder upp den vackra damen jag ögonknullat hela kvällen från andra sidan lokalen.
Citera
2011-08-22, 22:07
Medlem
frimanniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
Är det bara jag som har fått en känsla av att alla flator är obotligt fanatiska feminister? Kanske är därför dom är så dryga mot killar.
Alla flator är inte feminister, vissa flator ser kvinnor som sexobjekt.
Citera
2011-08-22, 22:10
Bannlyst
Dom är helt enkelt sexuellt frustrerade för att dom aldrig fick kuk, dom har inte valt att bli lesbiska dom är tvungna att bli lesbiska för att överhuvudtaget få någon mänsklig närhet, dettar skapar en enorm bitterhet och ett enormt manshat.
I ett civiliserat samhälle borde det vara olagligt att vara flata, vem tror dom att dom lurar liksom.
Citera
2011-08-22, 22:21
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frimanniska
Jag erkänner att jag är misstänksam - snarare aktsam - men inte sur. På sociala tillställningar (det vill säga nattklubb, krog, festival) brukar jag inte uppmuntra män att fortsätta meningsutbytet med mig då det brukar leda till gratis drink - förväntningar från deras sida - krossade förväntningar när jag bjuder upp den vackra damen jag ögonknullat hela kvällen från andra sidan lokalen.
Tror du måste lära dig spela ut män. Dom är högljuda men inte vidare komplicerade.

Vi är ju så att säga ute efter samma sak. Så varför inte samarbeta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in