2011-08-22, 01:47
Medlem
Von.Larssons avatar
Tjena. Inspirerad utav slynan som går ut på krogen för att bli på smällen så har jag börjat på min egna variant.

Jag sticker hål på kondomen med en nål och har sedan sex med den på. Hittils har jag lyckats lägra en tös och spritt min vildhavre i henne.

Är jag intresserad utav att bli pappa? Nej! Kommer inte lämna några som helst kontakt uppgifter till dessa intet ont anande sliddjur!

Någon mer som praktiserar detta? Observera, inget trams tack!
Citera
2011-08-22, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson
Tjena. Inspirerad utav slynan som går ut på krogen för att bli på smällen så har jag börjat på min egna variant.

Jag sticker hål på kondomen med en nål och har sedan sex med den på. Hittils har jag lyckats lägra en tös och spritt min vildhavre i henne.

Är jag intresserad utav att bli pappa? Nej! Kommer inte lämna några som helst kontakt uppgifter till dessa intet ont anande sliddjur!

Vad är meningen med det hela då?
Citera
2011-08-22, 01:54
Medlem
Citat:

du verkar helt störd. du vill ju förstöra folks liv verkar det som!
Citera
2011-08-22, 01:56
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondendar
Vad är meningen med det hela då?

Att göra henne gravid och sprida mina gener. Spännande att se hur många barn man kan sätta till världen. Dock så kommer jag nog inte få reda på det.
Citera
2011-08-22, 01:57
Medlem
MCVaginas avatar
Fan vad du startar trådar ikväll.

Men nej, jag sticker inte hål på kondomerna. Jag ser inte riktigt poängen i det hela.
Citera
2011-08-22, 01:57
Medlem
Citat:

Varför inte skicka pm till den kvinnan? Ni kan ju ha en underbar halvtimme ihop. Hennes väninna ställer säkert också upp.
Citera
2011-08-22, 01:58
Medlem
Effiestonems avatar
Det låter ju aningen patetiskt. Fast så tror jag inte att du är så seriös med detta heller.
Citera
2011-08-22, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Låter lite som en spinoff på denna tråd; Några fler tjejer som går ut på krogen för att bli gravida?

Ja, man kan ju misstänka det eftersom det står i första meningen...
Citera
2011-08-22, 03:12
Medlem
Du måste vara ett troll.
Finns ingen riktig man som skulle göra sådant här. Abort är inget att ens skämta om.
Citera
2011-08-22, 03:34
Medlem
lousys avatar
Jag använder inte kondom när jag har sex.
Citera
2011-08-22, 03:35
Medlem
Frewels avatar
varför parar du bara du helt enkelt inte ihop dig med den den där krogslynan?
Citera
2011-08-22, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lousy
Jag använder inte kondom när jag har sex.
Och?
Då vet ju kvinnan först och främst om det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in