Jag håller med. Jag tror Anna kunde ha gått långt. Minns hon var med i skolpjäserna. Hade varit så kul om hon fortsatt, men ngt kom tydligen emellan. Hon var inte alltid jättetrevlig i skolan, men det var inte jag heller å andra sidan. Vi var inte nära i klassen, men jag är inte sämre än att jag kan rosa hennes bra sidor, för de var många. Hon var riktigt duktig i skolan. I alla ämnen. Till skillnad från mig som skolkade ganska mkt. Men det gick bra för mig ändå. Vi får hoppas på en comeback!
Serien utspelas ju i Uppsala men vet du om studion var i Uppsala eller var det i Stockholm? Är Anna uppvuxen i Uppsala?
Serien utspelas ju i Uppsala men vet du om studion var i Uppsala eller var det i Stockholm? Är Anna uppvuxen i Uppsala?
Ingen aning om var den spelades in. Anna växte upp i Rönninge/Salem i Botkyrka. Hon flyttade därifrån när hon var 19-20 till Tumba och sedan till Örnsberg.
Ingen aning om var den spelades in. Anna växte upp i Rönninge/Salem i Botkyrka. Hon flyttade därifrån när hon var 19-20 till Tumba och sedan till Örnsberg.
Vill minnas att man tyckte Björn Gustafsson var gammal när detta var men han var ju bara i dryga 60 års-åldern, däremot fyllde han 90 år i år. Tiden bara försvinner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!