2011-08-21, 17:30
Bannlyst
Blev sjuk här i veckan och tänkte att jag skulle kolla lite på Cartoon Network.

Efter 2 timmar så var jag ännu mer illamående. Vad i hela fridens namn är det för jävla skit som går på den kanalen just nu?

Var är pirates of dark water? Var är batman? Var är framtidens batman? Var är gamla hederliga scooby doo?

Var är gamla hederliga kurage den hariga hunden? Var är gamla hederliga looney tunes? Var är byrackorna? Var är stoppa duvan?

Tycker synd om den nya generationen som får uppleva massa jävla dynga på TV.
Citera
2011-08-21, 17:34
Medlem
Har för mig dom gjorde nån spin-off kanal till Cartoon Network, typ boomerang eller nåt hette den där klassikerna hamnade.
Annars har i princip alla klassiker byts ut mot skitprogram som ser ut att vara skapade av några personer starkt påverkade av starka droger.
Citera
2011-08-21, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Har för mig dom gjorde nån spin-off kanal till Cartoon Network, typ boomerang eller nåt hette den där klassikerna hamnade.
Annars har i princip alla klassiker byts ut mot skitprogram som ser ut att vara skapade av några personer starkt påverkade av starka droger.

Vissa hamnade där men inte alla.
Citera
2011-08-21, 17:39
Bannlyst
Dagens "tecknat" barnprogram är riktigt äckliga över lag, fy fan
Citera
2011-08-21, 17:42
Medlem
Typ allt är data gjort och ser allmänt skumt ut tycker jag
Citera
2011-08-21, 17:47
Medlem
Qupas avatar
Jag tycker dagens barnprogram känns massproducerat, dåligt. Förut lade man ner mer tid och kärlek när man skapade barnprogram. Tycker jag!
Citera
2011-08-21, 18:16
Medlem
Jo, CN är ju rent skräp nu för tiden. Kommer ihåg hur bra kanalen var för typ 10 år sedan. Förövrigt är nog de flesta barnprogram som produceras idag mest skräp trots allt, man bläddrar förbi barnkanaler ibland för att se vad kidsen får se på idag och oftast är det uselt tecknat eller något datoranimerat skit. Finns väl undantag dock.

Flapjack som jag sett några avsnitt av kan dock vara kul Chowder är bara efterblivet.

Fast om jag tänker efter så var nog inte Cartoon Network superbra förr i tiden heller, var mest repriser trots allt, men barnprogram var bättre i alla fall, helt klart
Senast redigerad av Cuntsucker 2011-08-21 kl. 18:22.
Citera
2011-08-21, 18:40
Medlem
frimanniskas avatar
Kurage den hariga hunden var fan det bästa barnprogrammet... inte värt att ha en sån kanal utan det.
Citera
2011-08-21, 18:55
Medlem
likeabawzs avatar
Tom och Jerry och Kurage den hariga hunden är lätt de bästa programmen som går på den kanalen, förr gick de nästan alltid men nu går det istället bara skit.
Citera
2011-08-21, 19:28
Medlem
tantvrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbaW
Typ allt är data gjort och ser allmänt skumt ut tycker jag
Man har lagt till två nya karaktärer i Nalleh Puh och datoranimerat hela programmet om jag inte minns fel. Det är väl för att amerikaner som sitter för mycket vid datorn behöver arbeten. Vissa klassiker finns dock kvar till exempel pingu, även fast de bytt introts melodi.
Citera
2011-08-21, 19:37
Avslutad
Kommer ihåg när jag gilla pokemon när jag var liten
Citera
2011-08-21, 20:16
Medlem
Vredesbyrds avatar
När vi ändå snackar barnprogram så tänkte jag passa på att flika in en fråga, när jag var ung, är född under senare åttiotalet, så gick det ett program på CN som handlade om en superhjälte som liknade stålmannen/batman. Biffig snubbe i tajt vit dräkt och svart kåpa tror jag. Vad hette han/programmet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in