2011-08-21, 05:16
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13500931.ab
Citat:
Flickan fick dödliga skador när bilen hon åkte i for in i lada vid en liten väg i Harby mellan samhällena Ljungbyholm och Trekanten.

De andra i bilen klarade sig undan med lindrigare skador.

Någon som vet mer?
Citera
2011-08-21, 05:27
Medlem
Det är garanterat alkohol bakom olyckan, hur i helvete lyckas man annars att köra in i en lada?

Riktigt jävla tragiskt dock.... Jag blir alltid berörd när det är någon ung som råkar illa ut, speciellt om det är en vit människa.
Citera
2011-08-21, 05:28
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxzzz-99
Det är garanterat alkohol bakom olyckan, hur i helvete lyckas man annars att köra in i en lada?

Riktigt jävla tragiskt dock.... Jag blir alltid berörd när det är någon ung som råkar illa ut, speciellt om det är en vit människa.
Vad vet du om offrets hudfärg?
Citera
2011-08-21, 06:19
Medlem
Avva66s avatar
Låter som det var övningskörning, med tanke på tjejens ålder.
Citera
2011-08-21, 08:59
Medlem
sWeePerrs avatar
Tokkörning med Porsche:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13500831.ab
Citera
2011-08-21, 09:08
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Låter som det var övningskörning, med tanke på tjejens ålder.

Enligt AB var hon passagerare.
Citera
2011-08-21, 09:36
Bannlyst
Hur lyckas man krocka i en ladugårdsvägg? Det är något med porsche och bilolyckor.
Citera
2011-08-21, 09:42
Medlem
Gissar vilt på att den omkomna 17åriga tösen satt bak i bilen.
Efter som de andra två klarade sig så bra. Någon har i alla fall
skapligt dåligt samvete idag.....
Citera
2011-08-21, 09:48
Avslutad
Två olyckor inom ett dygn med Porschar, jag tror att även denna varit med på sportbilsdagen i Västervik. Det tokkördes på E-22 söderut efter detta, har själv sett minst ett 10-tal porschar dra iväg.
Denna hann dock inte så långt som till skåne...

//A
Citera
2011-08-21, 10:02
Medlem
Ska man köra fort med en sportbil bör man veta vad man håller på med, en sådan bil kräver sin förare. Jag har själv kört flera sportbilar, och jag har aldrig vågat prova dess fulla potential, jag här helt enkelt för ovan att hantera kraften, vilket även många andra är.....
Dock ska man komam ihåg att bromsarna inte är sv denna värld i desa bilar, trampar man på bromsen så j-r vad det stannar!
Tragiskt är det hur som helst, kanske en förarkurs hade hjälpt? Dock inte nu då, men innan det händer igen?
Citera
2011-08-21, 10:07
Medlem
Inte första gången någon åker av just i den kurvan fast dom andra har aldrig nått fram till ladan så gick nog rätt fort. Känner till vägen då ja åker den säkert en gång i veckan å just den kurvan e lömsk.

Att den sen va på väg mot skåne som någon skrev tror ja inte för då körde den åt fel håll

Måste med tanke på hur den stod kommit från Ljungbyholm mot Trekanten.

Dock känner ja inte igen bilen men så mkt Påsar som de börjat rulla i stan så kan man inte hålla reda på alla, tragiskt att en 17 åring dog. Hoppas han som körde på fyllan får ett helvete nu....
Citera
2011-08-21, 10:29
Medlem
Formsvackas avatar
Förarens liv är inte mkt värt idag inte..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in