Citat:

Ursprungligen postat av Antrivia

Jag är verkligen inte kräsen.. Skulle kunna vara ihop med många olika tjejer men problemet är att INGEN vill vara tillsammans med mig 

Nu ska vi ta det väldigt lugnt här. Du är bara 18 år. Det är ingenting. Jag var precis som du, men sen från absolut ingenstans skaffade jag en tjej. Det bara blev så.
Tänk på att du är ung, du har väldigt mycket framför dig. Du kommer att utvecklas på den sociala biten. Vet flera av mina vänner som var precis som du. Nu idag är dom ute och festar och skaffar tjejer till höger och vänster.
Det där med krogen och festande är ett jävligt bra knep för att skapa kontakt. Du kommer kanske snart till insikt med det. Och du har väl vänner? Vänner är ju vänner, dom ska man lita på. Dom tar hand om dig om det nu skulle skita sig på något sätt.
Ha ingen brådska, en tjej dyker upp när man minst anar det. Hur klychigt det än må låta, så är det relativt sant.
Humor är något som får tjejer att smälta. Det går bra mycket mer hem än douchiga hockey - och fotbollskillar. Skulle jag tro i alla fall. Det där med kläderna är inget problem, du måste ju vara bekväm i det du har på dig.