• 2
  • 3
2011-08-21, 13:19
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antrivia
Problemet med mitt utseende är inte bara kroppen utan ansiktet eller vad jag ska säga Jag är inte precis värsta snyggingen. Menar inte att jag ser as konstig ut. Har bara inte ett så vackert ansikte.

Du menar att du ser ut som en helt vanlig människa? Håret är ju en sak som kan hjälpa utseendet väldigt mycket. Be frisören om hjälp att hitta en frisyr som passar ditt ansikte.
Vad är det för fel på kroppen då? Ngt som en liten ändring i kosten kan fixa? Hur ser händerna ut? Sköter du naglarna? Sådant gör mycket för utseendet och många tjejer vill inte ha en kille som har korta avbitna naglar eller långa skitiga naglar.
Använder du parfym? En god doft kan hjälpa till att få upp ngs ögon...
Citera
2011-08-21, 13:29
Medlem
Ofermods avatar
När jag läste ditt första inlägg var det som om jag skrivit det själv

Enda skillnaden är att jag är 21 år med svendomen kvar, men jaja, får väl jobba lite med mig själv som ni säger!
Citera
2011-08-21, 17:07
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Jag är verkligen inte kräsen.. Skulle kunna vara ihop med många olika tjejer men problemet är att INGEN vill vara tillsammans med mig
Nu ska vi ta det väldigt lugnt här. Du är bara 18 år. Det är ingenting. Jag var precis som du, men sen från absolut ingenstans skaffade jag en tjej. Det bara blev så.
Tänk på att du är ung, du har väldigt mycket framför dig. Du kommer att utvecklas på den sociala biten. Vet flera av mina vänner som var precis som du. Nu idag är dom ute och festar och skaffar tjejer till höger och vänster.
Det där med krogen och festande är ett jävligt bra knep för att skapa kontakt. Du kommer kanske snart till insikt med det. Och du har väl vänner? Vänner är ju vänner, dom ska man lita på. Dom tar hand om dig om det nu skulle skita sig på något sätt.
Ha ingen brådska, en tjej dyker upp när man minst anar det. Hur klychigt det än må låta, så är det relativt sant.

Humor är något som får tjejer att smälta. Det går bra mycket mer hem än douchiga hockey - och fotbollskillar. Skulle jag tro i alla fall. Det där med kläderna är inget problem, du måste ju vara bekväm i det du har på dig.
Citera
2011-08-21, 17:24
Medlem
Ja, jag håller med. Ta det lite lugnt.

Sen tror jag att det är bra om du kan ta små steg för att övervinna din "torgskräck". Om man tycker att det är jobbigt att vara i ett rum med en massa människor så ska man försöka utsätta sig för det, så går det över. Man kan försöka i mindre skala först och sedan öka på svårigheten. Det är så man övervinner sådana känslor.

Jag tror också att det är bra om du försöker träna lite så du känner dig i lite bättre form.

Men försök att ta det lugnt och tänk positivt, det är många unga killar som har det som du. Din tid kommer om du bara inte bestämmer dig för att du är hopplös, för isf blir det väldigt svårt. Kör lite mindpepping ist. Säg till dig själv i spegeln varje morgon att du är så jäkla bra lr nått sånt. Sitt inte och snöa in i deppigt tänk.
Citera
2011-08-21, 18:18
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Jag umgås mycket med mina vänner men dom är sånna som skämtar mycket med varandra så det bygger inte upp självförtroendet precis Är inte ute på krogen för är mindeårig. Men sitter ute på torget med kompisar och snackar och ibland kommer någon tjej bredvid och ser inte ens mig men tittar självklart på någon av polarna istället

M.a.o under 18 och inte gammal nog för flashback. Vi hörs då du är gammal nog för krogen.
Citera
2011-08-21, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faddoo
Jag har varit i din situation.
mitt första steg var detta:
http://www.youtube.com/watch?v=l7WkQmODmxE

Antrivia se detta som faddoo länka till,fy fan va bra den va, gav mig tårar
Citera
2011-08-21, 19:21
Medlem
libbens avatar
En deffad kille under två siffrigt i fettprocent ser oftast väldigt bra ut om man inte ser ut som en ogre i ansiktet.

Ser man dock normal/average ut i ansiktet så ser man oftast väldigt OK ut i en vältränad kropp.

Tuta och kör kompis!
Citera
2011-09-10, 05:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eckelbarnet
Haha ja brudar är svåra faktiskt! Lixom i början fick jag världens diss, men efter att tag var jag i princip bästa vän med alla brudar i klassen. Lixom matte lektioner satt oftast jag och en annan brud och tjöta sex haha Och sen vet jag att minst 3 tjejer ville "kolla film" osv med mig. Men jag tackade nej av lite andra anledningar. Vilket jag ångrar idag

Och jag har inget direkt "super kropp" Är smal men andå lite halv vältränad. Men såfort jag lixom suttit ner och pratat med någon tjej blir dom interreserade av mig. Jag har väldigt lätt för att få bra kontakt via tillex facebook osv. Och jag är normallt social annars oxå. Dock är hela min vänkrets förstörd nu då jag hade tjej i 1,6 år och i princip bröt med alla vänner, och nu när det är slut får jag visa att jag vill med ut igen för det är inte ofta någon frågar.

Men som sagt! Jag har ändrat väldigt mycket på mig oxå. Har sjukt lätt för att prata med tjejer och har många tjejvänner som litar på mig till 100. Så har hört mycket snusk haha

Men som sagt, mitt enda tips är att du ska hänga med polarna! Skit i brudar utan försök ha kul med dina polare så ska du se att det löser sig med tjejerna oxå

Gör som Jim Carrey i Filmen Yes Man! Säg alltid JA när dina vänner undrar om ni ska hitta på något!

Du gillar att prata om dig själv va?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in