2004-11-23, 20:11
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Fler regler?
Nä, en ca 4 månader gammal "regel"!
Citera
2004-11-24, 07:34
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Jag tycker att det är en bra regel, det gör Flashback till ett av de mest seriösa forumen på nätet och förhindrar som någon annan skrev spontana idiotinlägg och oseriösa forumbesökare.

Vem är det förresten som driver Flashback? Hur ser bakgrunden och historien ut?
Någon som vet?
Citera
2004-11-24, 09:06
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Nä, en ca 4 månader gammal "regel"!
Självklart har jag koll på att den regeln finnes. Helt tappad är jag inte.

Men jag tyckte dock det lät på dig, som om att det var en ny regel på gång.

Men om inte så var fallet så är det lugnt!
Citera
2004-11-29, 11:39
Medlem
Skulle man inte kunna tillåta säg 3 inlägg per dag de första dagarna men spärra användaren ifrån att skapa nya trådar.
Citera
2004-11-29, 13:26
Medlem
Carradines avatar
Tycker det är bra som det är just nu, vänta 3 dagar för att få skriva inlägg.

Om det nu mot förmodan skulle vara en person som vill slänga sig in i en het debatt så kan man anta att han tänker igenom sitt inlägg nogrannare om han har 3 dagar på sig att 'planera', detta borde ju leda till ett mer läsvärt inlägg än vad en person skulle kunna krysta fram på 5 minuter.

Dessutom hoppas man på att de flesta småglin inte orkar vänta 3 dagar med att ställa sin utomordentligt puckade fråga som tagits upp en miljard gånger förut i Data, IT & Internet-forat.
Citera
2024-09-01, 01:06
Avslutad
Tips om forum att posta i som inte kräver ett millenium för att godkännas?

Tjena,

Ingen aning var jag ska lägga den här tråden, men eftersom Flashbacks karantän för att skapa nya trådar är så jävla efterbliven så frågar jag här. Jag sitter på personlig information i ett högt aktuellt ämne som jag vill dela med mig av. Dock vill jag inte outa mig, vilket jag eventuellt kan göra från mitt konto här.

Har skapat ett konto som registrerades och verfierades 2024-08-27 men jag får ännu inte svara i tråden för att Flashback har sinnessjuka regler om att jag inte får posta ännu. Har ni några tips på forum där man kan registrera sig och posta innan händelsen blir inaktuell och min information därmed inte blir irrelevant medan frågan är aktuellt?

PS, fixa era jävla regler för nya medlemmar ifall ni vill vara relevanta i aktuella händelser. För helvete...
Citera
2024-09-01, 01:22
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosterland
Tjena,

Ingen aning var jag ska lägga den här tråden, men eftersom Flashbacks karantän för att skapa nya trådar är så jävla efterbliven så frågar jag här. Jag sitter på personlig information i ett högt aktuellt ämne som jag vill dela med mig av. Dock vill jag inte outa mig, vilket jag eventuellt kan göra från mitt konto här.

Har skapat ett konto som registrerades och verfierades 2024-08-27 men jag får ännu inte svara i tråden för att Flashback har sinnessjuka regler om att jag inte får posta ännu. Har ni några tips på forum där man kan registrera sig och posta innan händelsen blir inaktuell och min information därmed inte blir irrelevant medan frågan är aktuellt?

PS, fixa era jävla regler för nya medlemmar ifall ni vill vara relevanta i aktuella händelser. För helvete...

Jag är superglad för den regeln när jag läser ditt inlägg.
Citera
2024-09-01, 02:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Jag är superglad för den regeln när jag läser ditt inlägg.

Så du är emot att man delar personliga erfarenheter som kan vara relevant för hur ställer sig till en aktuell situation?

Av ren nyfikenhet, vilken information som du tycker att man inte ska delge internet eller varför flyttar du inte till Nordkorea?
Citera
2024-09-01, 02:27
Medlem
Citat:
Så du är emot att man delar personliga erfarenheter som kan vara relevant för hur ställer sig till en aktuell situation?

Av ren nyfikenhet, vilken information som du tycker att man inte ska delge internet eller varför flyttar du inte till Nordkorea?

Du får väl hosta upp dom där extra slantarna man måste göra om man vill skapa nytt konto och komma in direkt, eller?
Citera
2024-09-01, 09:02
Moderator
Maviels avatar
Tråd infogad.

/Moderator
Citera
2024-09-01, 15:07
Administrator
admins avatar
Citat:
Tjena,

Vilket forum eller vilken tråd gäller det?
Du kan svara här eller skicka ett PM.

Du kan posta inlägg i de flesta forum när ett konto verifierats. Ibland kan det vara enskilda trådar som har krav på viss aktivitet innan det är tillåtet att skriva.

admin
Citera
2024-09-01, 15:09
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsa.Andersson
Du får väl hosta upp dom där extra slantarna man måste göra om man vill skapa nytt konto och komma in direkt, eller?

Frågan gäller inte aktivering av kontot, utan rättigheterna att posta inlägg om jag tolkade frågan rätt.
Det är inte möjligt att aktivera konton mot en kostnad. Vi hade en sådan funktion innan, men den har vi plockat bort.

admin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in