2013-12-07, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Säger sig självt lite att de beror oå axelns storlek va testa dig fram.

Hehe jo det är ju sant det med! mvh

Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Haha min Vs Ronnies axel. Hans axel är som mitt lår haha svagt överdrivet men du har absolut rätt.
Att sätta för mkt olja i en muskel känns definitivt om du vet vad du brukar klara. Testa 2ml ett par stick i axeln, är det okej, testa 4ml så ska du se om det inte smäller av. Sen upplever jag en jävla skillnad beroende på vilken olja och steroid det är. Satt 4ml Testo P i vaden, utan problem. Men 4ml av en NPP var som att bli skjuten.

Frågan kan lätt få det klassiska mot-svaret "Hur långt är ett snöre?"

Alright! Hade tänkt från början att sätta 2ml i axlarna o 4ml i skinka o lår, känns de ok med axlarna kanske jag prövar större mängd i axlarna också! mvh
Citera
2013-12-07, 16:22
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Haha min Vs Ronnies axel. Hans axel är som mitt lår haha svagt överdrivet men du har absolut rätt.
Att sätta för mkt olja i en muskel känns definitivt om du vet vad du brukar klara. Testa 2ml ett par stick i axeln, är det okej, testa 4ml så ska du se om det inte smäller av. Sen upplever jag en jävla skillnad beroende på vilken olja och steroid det är. Satt 4ml Testo P i vaden, utan problem. Men 4ml av en NPP var som att bli skjuten.

Frågan kan lätt få det klassiska mot-svaret "Hur långt är ett snöre?"
Som sagt i takt med att muskeln växer går det i mer. De har du rätt i att det beror lite på vad för steroid oxå helt klart. Spänner på som fan om man drar i för mkt olja
Mvh
Citera
2013-12-07, 20:56
Medlem
Pedersons avatar
Hej!

Avslutade en kur samt PCT i Oktober. Dbol 20/50 sen 3v Nolvadex.
Ökade riktigt bra, räknar man med en period på ~2 månader före kuren samt kuren så gick jag upp ungefär 15kg. Väldigt rask ökning jag vet.

Det är dock så att jag har "puffy nipples" efter kuren. Jag hade inga gynokänningar under kuren eller under PCT, bara att det kliade litegrann. Det ömmade aldrig och har heller aldrig känt några knölar.

Min fråga är, kan detta ha hänt pga viktuppgången och lösas med att jag helt enkelt går ner i vikt? Har ökat från ~10-12% BF till ~20% (bara uppskattningar, inte mätt).
Citera
2013-12-07, 21:09
Medlem
När du går ner i vikt ska du nog se att det försvinner!
Citera
2013-12-08, 01:49
Medlem
Pedersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
När du går ner i vikt ska du nog se att det försvinner!

Tackar för svaret. Varit rätt nojjig faktiskt, precis vad jag behövde höra
Citera
2013-12-08, 13:47
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Jag hade samma problem, varierade mellan skinkor och deltoid. Fick för mig att prova låret, inject gick bra. Men på kvällen kunde jag inte ligga på den sidan och dagen efter höll jag på att spy av smärtan när jag körde knäböj.

Gick över efter ett par dagar, har inte stuckit i benet sen dess. Men jag tror muskeln vänjer sig om man fortsätter. Kör Pro-Medicas Testo E vilken är väldigt fin annars.

Härda ut, massera lite, gå mycket och måste du, smörj med diclofenaksalva

Ta det dock lugnt med salvor innehållandes diklofenak om du inte vill få fula missfärgningar i huden.. Att smörja någon gång då å då är ju inga prob, men om man vill (som i ditt fall) smörja upp en rejält ömmande lårmuskel så gör man ju det 3-5 ggr om dagen. That shit cray med diklofenak. Bara en headsup.
Citera
2013-12-08, 13:53
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Jag kan säga att jag var livrädd för sprutor förut, på sjukhuet kunde jag svimma av det.
Det är bara att ta det lugnt, slå på en film lugn medans du sticker och slappna av, man vänjer sig.
Idag är det barnmat för mig liksom, in daba-badam och ut med nålen igen.
Ska du ta steget till AAS måste du kunna sticka dig.
Känns bättre med tiden ska du se!

Ja eller så ber man sin bästa kompis att sätta en på gluttan. Har själv inga större problem med sprutor å blodprov osv, men har satt ett par i låret som har varit rätt obehagliga så det är enbart stick på röven som gäller för min del. Busenkelt.
Citera
2013-12-08, 15:50
Medlem
Citat:
Motvation sitter mentalt, med motivation och träning kommer aptit. Med aptit och träning + vila så kommer du behålla mer.

Finns ju en hel del som går av Cold Turkey, hur skulle det gått för dem då?

Hur är upplägget med novlan? Bara kört novla? Hur såg kuren ut?

Sant. I'm try'na hold on in here. 3-4mån Testo E 250 e5d. Reagerade duktigt på kuren och målet är nu att bibehålla så mycket som möjligt. Har bara kört nolva, ja!
Citera
2013-12-08, 17:13
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Ja eller så ber man sin bästa kompis att sätta en på gluttan. Har själv inga större problem med sprutor å blodprov osv, men har satt ett par i låret som har varit rätt obehagliga så det är enbart stick på röven som gäller för min del. Busenkelt.

Klart man kan be en polare att sätta nålen, men anser inte att det är en klok idé att förlita sig på att andra ska sticka åt en, blir en ful vana, man riskerar bara att det blir ojämna nivåer om polarn inte kan sätta på lovad dag, sen lär man sig inte att vänja sig vid nålen, rädslan kommer alltid finnas kvar fast polarn sätter.
Tanken är bra annars av dig!

På min första kur hade jag en som satt åt mig, var rädd som fan för sprutor, och rädslan försvann inte för att han satt åt mig, stack eod också då.
Rädslan blev jag av efter att jag själv tog utmaningen i egna händer.
Citera
2013-12-08, 21:18
Bannlyst
Testo P Kur med Mast P som AI

Tjena ska på min 4e kur snart vilket kommer bli testo p.

Har väldigt lätt att få östrogena biverkningar så kör oftast en AI till. Dock lite sugen på att testa mast för att eventuellt helt kunna slippa AIs.

Någon med erfarenhet som vet ungefär var man behöver ligga i relation till testot för att få en hyffsat hämmande effekt?

Säg att jag kör 100mg testo P ED. Räcker 50mg mast?
Citera
2013-12-08, 21:29
Bannlyst
Om vi säger såhär, 500testo i veckan med 250 mast i veckan, för lågt eller för högt på masten?
Citera
2013-12-08, 21:43
Medlem
Om det är en deffkur hade jag kört lågdos anavar+ lågdos proviron istället. Annars är det lika bra att du kör med en riktig ai istället för mast på testot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in