2012-08-12, 21:47
Medlem
Jag kör prop året runt. Går inte att jämföra med långsamma versioner av testo.
Citera
2012-08-12, 21:58
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Har för mig att Bengtzz tog upp det att enan tas upp bättre i kroppen som jag skrev tidigare, nu minns jag inte exakt vart han tog upp det men, dessutom är mängderna väldigt marginala mellan propp och enan om jag inte minns fel? Har inte tabellen i huvudet. Jag anser det inte värt att sticka eod när man ska ligga året om eller 20-30v, men kanske bara jag.

Och mindre vätska har jag inte heller upplevt.

helt korrekt att du inte märker skillnaden på den lilla mängden fria testo du får från propp, det gör man helt enkelt inte utan det är enbart mätbara skillnader. dock så ger det fortfarande mer fri testo än vad cyp osv ger. samma som att enan ger mer än cyp. men som sagt enbart mätbara skillnader.

personligen ligger jag hellre på testo E, dock kör jag ändå E3D på testo E.

E3D kör jag för att jag upplever mindre akne på det (inte allt för ovanligt att man får mindre) sen har man jämnare testo nivå hela tiden.
Citera
2012-08-12, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aephir
helt korrekt att du inte märker skillnaden på den lilla mängden fria testo du får från propp, det gör man helt enkelt inte utan det är enbart mätbara skillnader. dock så ger det fortfarande mer fri testo än vad cyp osv ger. samma som att enan ger mer än cyp. men som sagt enbart mätbara skillnader.

personligen ligger jag hellre på testo E, dock kör jag ändå E3D på testo E.

E3D kör jag för att jag upplever mindre akne på det (inte allt för ovanligt att man får mindre) sen har man jämnare testo nivå hela tiden.

Tvivlar också att man känner skillnaden.
Vill minnas det inte skilde så mycket när det gällde testo men tren A och Tren E skiljde det rätt mycket men tvivlar fortfarande man märker skillnaden
Citera
2012-08-12, 22:18
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Jag kör prop året runt. Går inte att jämföra med långsamma versioner av testo.
Utveckla.
mvh
Citera
2012-08-12, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Utveckla.
mvh

Bättre tryck, hårdare look, bättre ökningar.
Citera
2012-08-12, 22:34
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Bättre tryck, hårdare look, bättre ökningar.
Alltid varit intresserad av prop själv och funderat på blasta med den. Borde inte sustanon va mer 'bang for the buck'? Hur upplever du bloat även med mycket kolhydrater i kosten?

mvh
Citera
2012-08-12, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Alltid varit intresserad av prop själv och funderat på blasta med den. Borde inte sustanon va mer 'bang for the buck'? Hur upplever du bloat även med mycket kolhydrater i kosten?

mvh

Susta är också en favorit. Jag bloatar upp som fan på testo e/cyp, ser riktigt förjävlig ut. Spelar ingen roll hur jag lägger upp kosten.
Citera
2012-08-12, 23:14
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Susta är också en favorit. Jag bloatar upp som fan på testo e/cyp, ser riktigt förjävlig ut. Spelar ingen roll hur jag lägger upp kosten.

Använder du någon AI?

Blir också jävligt uppblåst på testo men värst var nog på testo/deca men då öste jag också i mig kolhydrater...
Senast redigerad av bad-boy 2012-08-12 kl. 23:17.
Citera
2012-08-12, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Använder du någon AI?

Nop.
Citera
2012-08-12, 23:34
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Nop.

Borde inte en låg dos Armidex eller Letro minska vätskeansamlingen?
Har själv ingen erfarenhet av det därför frågar jag.
Citera
2012-08-12, 23:35
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Borde inte en låg dos Armidex eller Letro minska vätskeansamlingen?
Har själv ingen erfarenhet av det därför frågar jag.

hade nog själv valt att köra aromasin om man nu ska välja en AI att ligga på genom en kur.
Citera
2012-08-12, 23:38
Medlem
inför min planerade testo kur har jag fått börja se över stelth-delen i detta projekt. jag har blivit tvungen att flytta in och hyra hos en släkting tills vidare och vill väldigt ogärna dra uppmärksamhet till allt för tydliga resultat på kort tid. kan det kanske vara smart att ligga på lägsta möjliga kalori-överskott?

det räcker liksom med risken för överdriven bloat (som kanske inte skulle kunna påverkas av kolhydrat/salt regleringar). "herren" i huset är själv relativt aktiv i både gym och kampsport och inte många år äldre än mig så sannolikheten att han skulle kunna detecta hintar om eventuellt kurande är inte att underskatta.

kanske helt felplacerad post men är väl bättre att den hamnar här än nyskapade av tråd. vad gör ni för att stealtha era gains på kur? tips uppskattas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in