2012-09-16, 10:59
Medlem
Hur skiljer priset på prepp från nätet och i gymmet? Vilken ska vara dyrast?
Citera
2012-09-16, 11:47
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Hur skiljer priset på prepp från nätet och i gymmet? Vilken ska vara dyrast?
Beror på gym till gym... Runt stockholms trakten säljer personalen Apoteks testo för samma pris som nätet.
Citera
2012-09-16, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Beror på gym till gym... Runt stockholms trakten säljer personalen Apoteks testo för samma pris som nätet.

Jag ska inte dra upp alla gym åt dig, de har vi inte tid för. Tror verkligen inte att det är samma pris. Låt oss säga att ja tar en unge o frågar om han vill köpa Galenika testo som kostar 50kr på nätet. Vad kan man sälja sånt piss för?
Citera
2012-09-16, 12:18
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Jag ska inte dra upp alla gym åt dig, de har vi inte tid för. Tror verkligen inte att det är samma pris. Låt oss säga att ja tar en unge o frågar om han vill köpa Galenika testo som kostar 50kr på nätet. Vad kan man sälja sånt piss för?
Ska du sälja till folk utan kunskap, bara fråga valfri tunn snubbe? Tycker iden låter väldigt riskabel samt när du ska berätta hur det går till. "Här ta denna pump, dessa nålar och oljan.. sug upp och hugg in i muskeln."
Citera
2012-09-16, 12:34
Medlem
bad-boys avatar
Det där med att aspirera är inte idiotsäkert precis, igår kväll satte jag 4ml i glute och aspirera i 5 sek som vanligt....
Börja trycka och då kände jag den tydliga smaken av olja i munnen och därefter en hostatack med nålen i röven,,,
Måste vara att man passerar blodkärl med nålen på väg in och oljan läcker ut när man trycker in.
Citera
2012-09-16, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Ska du sälja till folk utan kunskap, bara fråga valfri tunn snubbe? Tycker iden låter väldigt riskabel samt när du ska berätta hur det går till. "Här ta denna pump, dessa nålar och oljan.. sug upp och hugg in i muskeln."

Vadå utan kunskap ? Dagdrömmer du eller? Ska ta pumpen o stoppa in den i hans pulsåder, visst?
Citera
2012-09-16, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Det där med att aspirera är inte idiotsäkert precis, igår kväll satte jag 4ml i glute och aspirera i 5 sek som vanligt....
Börja trycka och då kände jag den tydliga smaken av olja i munnen och därefter en hostatack med nålen i röven,,,
Måste vara att man passerar blodkärl med nålen på väg in och oljan läcker ut när man trycker in.
Har hänt mig 3ggr fast jag är väldigt noga med aspiera och som du säger måste det vara när man drar ut nålen speciellt om man,drar ut den direkt efter.

Likt förbannat är det Ruggigt obehagligt jäkla tur man,hade läst om det innan annars sjukuyset nog rungt sjukhyset
Citera
2012-09-16, 13:53
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Har hänt mig 3ggr fast jag är väldigt noga med aspiera och som du säger måste det vara när man drar ut nålen speciellt om man,drar ut den direkt efter.

Likt förbannat är det Ruggigt obehagligt jäkla tur man,hade läst om det innan annars sjukuyset nog rungt sjukhyset

Japp har också varit ute för det ett flertal gånger men då har jag bara fått hosta denna gången smaka det olja som fan i munnen, va nästan som om man tagit sig en klunk
Hade väl tryckt in 2ml när jag kände det, kan va för att det gick aningen för snabbt med nu med tunn inshapeolja ist för den sega G...,.
Fan en dröm att trycka inshape eller phenom gämfört med galenikan som man få kämpa som fan föra att få in.
Citera
2012-09-16, 14:02
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Vadå utan kunskap ? Dagdrömmer du eller? Ska ta pumpen o stoppa in den i hans pulsåder, visst?

Du kan ju sätta upp annonser på gym med dina varor, tror det kommer bli en riktig hit
Citera
2012-09-16, 14:10
Medlem
Bigzys avatar
Ifall man t.e.x injectar galenika i ett blodkärl.
hur många ml hinner man trycka in innan man känner effekten av det?
eller är det så att det oftast märks av när man har injectat allt och dragit ut kanylen?
Citera
2012-09-16, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Du kan ju sätta upp annonser på gym med dina varor, tror det kommer bli en riktig hit

Går inte, de finns redan sånt på alla gym.
Citera
2012-09-16, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av igorescue
Arimidex tar man i förebyggande syfte om man vet att man är känslig för gyno, du skall ha Letro hemma vid eventuella gynokänningar

Mvh Igor

Tack för rådet igor, jag har det hemma också! jag tar o använder letro istället

bör jag ändra något i denna kur?

V. 1-2 1000mg testo E (front de två första sticken)
V. 3-12 500mg testo E (E5D)
V. 9-14 40mg dbol (ED)
V. 15-18 PCT Nolvadex 20mg(ED)(front 160mg första dagen)
Vid gyno känningar blir det 160mg Nolvadex och 2mg Letrozole första dagen och sedan 20mg Nolvadex och 1mg tills att känningarna är över
Senast redigerad av Noobish 2012-09-16 kl. 14:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in