2013-02-04, 17:20
Medlem
Brukar folk sprita både nål och injektionsställe eller bara injektionsstället?
Citera
2013-02-04, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Brukar folk sprita både nål och injektionsställe eller bara injektionsstället?

Nålen är steril (förutsatt att du använder en ny nål), så självfallet bara injektionsstället.
Citera
2013-02-04, 17:48
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
Primon ger dig allt du behöver i hårdhet och styrka, men kombar du med enantathe kommer du få extremt pump och styrka. Sustan är bra, men med primo behöver du enanthate tycker jag.

Tveka inte. ÖS PÅ!

mvh
Vilkn primo rkar du?
Citera
2013-02-04, 18:03
Medlem
So-lexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdforlife
En oral kur om året vs att supa varannan helg typ, vilket är mer hälsosam tror ni?
är ju väldigt dosrelaterat också! är det 50 mg oxar eller 10 mg om året? är det sprit varannan helg eller nån cider..?
men generellt sätt så ska nog alkohol vara värre för kroppen som sagt
Citera
2013-02-04, 18:32
Medlem
Bdforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av So-lex
är ju väldigt dosrelaterat också! är det 50 mg oxar eller 10 mg om året? är det sprit varannan helg eller nån cider..?
men generellt sätt så ska nog alkohol vara värre för kroppen som sagt

jag hade tänkt såhär att mina närmaste vänner brukar dricka ofta, rökar på då o då , cigg också minst en paket om dan, det gör inte jag, och det roliga att de tycker det är löjligt med min dedikation till det och försöker tvinga in drickan i mig när man på fest o så
fast när jag nämnar aas framför dom ohoooh det är som att prata om farligaste drogen folk vet.
Citera
2013-02-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdforlife
jag hade tänkt såhär att mina närmaste vänner brukar dricka ofta, rökar på då o då , cigg också minst en paket om dan, det gör inte jag, och det roliga att de tycker det är löjligt med min dedikation till det och försöker tvinga in drickan i mig när man på fest o så
fast när jag nämnar aas framför dom ohoooh det är som att prata om farligaste drogen folk vet.

I feel ya. Dubbelmoralen är riktigt äcklande.

För att svara på din fråga: alkoholen är betydligt värre.
Citera
2013-02-04, 19:38
Medlem
Ni som testat Nandrolone och Trenbolone tillsammans vad för erfarenheter? Flesta verkar vara no no för den kombon.

mvh
Citera
2013-02-04, 20:04
Medlem
So-lexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Ni som testat Nandrolone och Trenbolone tillsammans vad för erfarenheter? Flesta verkar vara no no för den kombon.

mvh
är väll mest bara för anledningen till ökad risk för proggyno som folk brukar avråda från den kombon? rätta mig om jag har fel!
Citera
2013-02-04, 20:07
Medlem
Övergång från dboll kur till testo e only, hur lägger jag upp det ? Ska jag överlappa med dbollarna några dagar efter första testo sticket eller vad rekommenderar ni ?
Citera
2013-02-04, 20:28
Medlem
sedans avatar
Citat:

mvh
De binder till stor del på samma receptorer.
Citera
2013-02-04, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
De binder till stor del på samma receptorer.
Kan ju inte ha med det att göra då de flesta steroider binder till samma. Måste vara andra starkare biverkningar eftersom man ser nästan ingen skriva om att använda den. Eller så suger den bara.
Citera
2013-02-04, 20:34
Medlem
Citat:

mvh

Man skall ha provat nandro deca och tren var för sig innan man beslutar sig för att kombinera dessa. Men kombon är överlägsen i mina ögon. Dock mår man som man förtjänar när man väl hoppar av sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in