2013-02-04, 01:05
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 269
Är på en testo e 250mg e3d kur under 16veckor
Nu inne på 3 veckan och har redan börjat få fina resultat

Undrar hur stor skillnad det är på om jag kör HCG eller ej?

Du märker när bollarna krymper, då kan det vara dags att trycka hcg om du vill ha de kvar i sin storlek.
Du kommer snabbare tillbaks (Pct) om du kör hcg under kur.
Citera
2013-02-04, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersson85
Har haft ett uppehåll från testot under ca 1,5 månads tid nu pga resa osv.. Har kört dboll under tiden, hur ska jag lägga upp återgången till testo igen? Har bara e testo och det är det jag kör med normalt..

Ska ja fortsätta med dbollarna en tid efter första sticket?
Bumpar denna
Citera
2013-02-04, 06:51
Medlem
Schtinads avatar
Behöver jag köra en PCT efter avslutad winstrolkur?
Citera
2013-02-04, 11:49
Avslutad
Vilket borde jag välja för viktnedgång. Efedrin eller Reductil. Främst ute efter hunger- sötsugsdämpande. Mvh
Citera
2013-02-04, 12:52
Medlem
Får problem med "rinnande" Och snorig näsa när jag går över testo crusing (250mg/e5d)

Beror det på att teston påverkar vävnaden i näsan så att den blir mer känslig?
Vet ju att Tren kan ge näsblod pga slem irritation och annat.

Men testo?
Citera
2013-02-04, 12:54
Medlem
Jag har en liten idé på kur här, ganska teoretiskt... Skulle gärna vilja ha några erfarnas åsikt om teorin...

Att köra 40-50mg oxar i 50 dagar, sista 3 veckorna på oxarna så hoppar man på 20mg dbol för att det ska kicka in och för att behålla så mycket som möjligt av oxarna. Sen under dbol kurens gång så öka lite till, kanske t o m landa på topp styrkan av oxarna, kanske lite till? Sen när man går av dbollarna o tappar landa på en ganska bra styrka nära topp styrkan som var på oxarna?

Tar gärna emot pm, går även bra här!

mvh
Citera
2013-02-04, 14:56
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadBreath
Vilket borde jag välja för viktnedgång. Efedrin eller Reductil. Främst ute efter hunger- sötsugsdämpande. Mvh

Jag föredrar sibutramin så slipper man att känna sig som en tjackpundare och inte minst krascher.
Citera
2013-02-04, 14:57
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Bryr de sig om högt blodtryck när man testar sig för att lämna blod?

Inte hört något om det..går väl att skylla på vad som helst.
Citera
2013-02-04, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Jag föredrar sibutramin så slipper man att känna sig som en tjackpundare och inte minst krascher.

Okej. Får snegla på det.
Citera
2013-02-04, 15:53
Medlem
Bdforlifes avatar
En oral kur om året vs att supa varannan helg typ, vilket är mer hälsosam tror ni?
Citera
2013-02-04, 16:02
Medlem
En oral kur om året borde vara hälsosammare, kanske ger en mer pumkt förslitning på levern men å andra sidan ur sammhälls socialt ekonomiskt läge så lär du få mer långvariga skador som fettma, diabetes, misshandel, trasig familje realation m.m om du super varje helg ordentligt än om du är strikt och tränar, sköter maten och 1 gg om året kör en kontrollerad kur.
Citera
2013-02-04, 16:07
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadBreath

Efedrin funkar bra, behöver inte dosera kraftig heller så man blir "speedad", ett lågt intag ger väldigt bra resultat med tiden och inga som helst "krasher" heller. Sköt doserna och bli inte girig, mer är inte alltid bättre inom detta område.

- Pundarens handbok 101, ok det sista var ett skämt

Citat:
Ursprungligen postat av Bdforlife
En oral kur om året vs att supa varannan helg typ, vilket är mer hälsosam tror ni?

Säger sig själv kanske? Att skada din egen lever så pass mycket en helg att det inte hinner att reparera sig på 2 veckor borde vara svårt, lyckas man ändå, ja då har man ju problem sen innan eller förstör den med andra preparat tillsammans med alkohol

Utan att ha en källa så försöker jag tänka mig in i situationen och på 50 dagars kur finns ju risken att sabba bra mycket mer jämfört med alkohol varannan helg.

Större risk på en kur imo men som alltid med procent och risk, bara för att någonting händer 9 av 10 gånger så kan det hoppa och inget händer på 3-4ggr. Min tolkning dock men EN kur för en fullt frisk människa bör ju inte vara direkt skadligt egentligen, det är inte varannan helgs festande för en fullt frisk människa heller med vikt på "fullt frisk"

Jag har en fundering ang. Testo e (Galenika) på NK, vad är det för skillnad på dessa tre batcher (03852, 18131, 09281) för en ovan så känns det väldigt förvillande, tänkte beställa snart men bli ju lite osäker...
Senast redigerad av Vecna 2013-02-04 kl. 16:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in