Citat:
Ursprungligen postat av BadBreath
Vilket borde jag välja för viktnedgång. Efedrin eller Reductil. Främst ute efter hunger- sötsugsdämpande. Mvh
Efedrin funkar bra, behöver inte dosera kraftig heller så man blir "speedad", ett lågt intag ger väldigt bra resultat med tiden och inga som helst "krasher" heller. Sköt doserna och bli inte girig, mer är inte alltid bättre inom detta område.
- Pundarens handbok 101, ok det sista var ett skämt
Citat:
Ursprungligen postat av Bdforlife
En oral kur om året vs att supa varannan helg typ, vilket är mer hälsosam tror ni?
Säger sig själv kanske? Att skada din egen lever så pass mycket en helg att det inte hinner att reparera sig på 2 veckor borde vara svårt, lyckas man ändå, ja då har man ju problem sen innan eller förstör den med andra preparat tillsammans med alkohol
Utan att ha en källa så försöker jag tänka mig in i situationen och på 50 dagars kur finns ju risken att sabba bra mycket mer jämfört med alkohol varannan helg.
Större risk på en kur imo men som alltid med procent och risk, bara för att någonting händer 9 av 10 gånger så kan det hoppa och inget händer på 3-4ggr. Min tolkning dock men EN kur för en fullt frisk människa bör ju inte vara direkt skadligt egentligen, det är inte varannan helgs festande för en fullt frisk människa heller med vikt på "fullt frisk"
Jag har en fundering ang. Testo e (Galenika) på NK, vad är det för skillnad på dessa tre batcher (03852, 18131, 09281) för en ovan så känns det väldigt förvillande, tänkte beställa snart men bli ju lite osäker...