2012-11-09, 22:40
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Tack för svar

Just injektionerna är smärtfria och känna inget förrän nästa dag. Jag hoppas att det går över lite.
Föredrar du lår eller skinka?

4,5ml, så jävla mycket, haha.

lugnt okej aa bra, då tål du oljan och allt är grönt där.

då är det helt enkelt sticket,nålen,påfrestningen och stressen som du utästter dig för. oj jag vet inte båda är okej men om jag ska välja just nu så är det nog låret. bortsett från alla nerver.

haha sluta får dåligt samvete nu för det är faktiskt mkt 1.8g prepp i vekcan, det värsta är att om 5år sitter man väl med 10g i vevkan slin hgh och hela skiten..hela överskottet av lönen går till kost prepp osv. hoppas man har familj och barn osv så man kan ge dem mera istället och kanske ge upp tävlings planerna lite.. så inte min barn får hälsa på pappa på sjukhus medans deras jämnåriga leker och sportar... fyfan vad barn förgyller ens dag, ser fram emot att bli världens bästa pappa. så hoppas bruket låter mig bli pappa när man är redo haha

mvh
Citera
2012-11-09, 22:48
Medlem
svennerubinsfans avatar
Okej, bara mitt lår som är vekt och gör ont av att jag rotar runt där inne alltså

tack ishunden
Citera
2012-11-09, 22:59
Medlem
manhofs avatar
Citat:
Okej, bara mitt lår som är vekt och gör ont av att jag rotar runt där inne alltså

tack ishunden

Beror nog mestadels på "kass" olja, inte kass som i verkanslös utan kass som i att fanskapet som kokar den slarvat/inte använt/inte haft kunskap om hur man gör olja smärtfri.

Jag skakar själv som Michael J Fox när jag sticker, ingen större smärta. 4ml e5d. Förutom med Prolab. 1ml propp eod gjorde mig praktiskt taget rullstolsbunden. Behövde nästan personlig assistent för att ta mig ur sängen. Fy fan i helvetet. Diamonds susta och Phoenix susta var inga höjdare heller, dock inte lika intensivt som med Prolab.
Senast redigerad av manhof 2012-11-09 kl. 23:02.
Citera
2012-11-09, 23:00
Medlem
IceDogs avatar
Citat:

tack ishunden

jaoo inget att tacka för.

försök att ha samma vinkel på nålen på vägen in och medans du aspirerar trycker in oljan osv. så att du inte trycker lite snett eller rotar runt för mkt om din muskel är lite känslig mot att du ju rotar runt,samt stressar påfrestar och penetrerar den.

hoppas det blir bättre med tiden, som det alltid brukar bli men vissa stick känns mer än andra jämt oavsett.. varför vet jag inte.

Mvh
Citera
2012-11-09, 23:06
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
Beror nog mestadels på "kass" olja, inte kass som i verkanslös utan kass som i att fanskapet som kokar den slarvat/inte använt/inte haft kunskap om hur man gör olja smärtfri.

Jag skakar själv som Michael J Fox när jag sticker, ingen större smärta. 4ml e5d. Förutom med Prolab. 1ml propp eod gjorde mig praktiskt taget rullstolsbunden. Behövde nästan personlig assistent för att ta mig ur sängen. Fy fan i helvetet. Diamonds susta och Phoenix susta var inga höjdare heller, dock inte lika intensivt som med Prolab.
Haha, det gjorde ont som fan att ta sig ur sängen imorse kan jag säga dig. Har haltat hela dagen.

Hoppas att malay tigers produkter är bättre
Citera
2012-11-10, 13:34
Medlem
Laaazes avatar
Vad gör ni åt stela leder i knän? En matsked olivolja om dagen funkade ett tag men efter en kur på Ot så hjälper det inte så bra längre.
Citera
2012-11-10, 15:26
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze
Vad gör ni åt stela leder i knän? En matsked olivolja om dagen funkade ett tag men efter en kur på Ot så hjälper det inte så bra längre.

omega 3, glukosamin, liniment plus knäskydd/knä lindor annars decca/npp eller eq.

Mvh
Citera
2012-11-10, 16:11
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
omega 3 + eq funkar fin fint.
Citera
2012-11-10, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
jaoo

försök att ha samma vinkel på nålen på vägen in

Mvh

hahaha. fick vänstra sjuka bilden framför mej.
tänk om man va tvungen att sick zacka in nålen. för att inte oljan ska rinna ut igen. fan för en smärta.
Citera
2012-11-10, 16:47
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatavinter
hahaha. fick vänstra sjuka bilden framför mej.
tänk om man va tvungen att sick zacka in nålen. för att inte oljan ska rinna ut igen. fan för en smärta.

haha aa sen böja den lite så att den nästan går av

satte precis 2.2 ml i låret och 2.2ml i höger skinka med grön nål. och andra gången i rad när jag drar ur nålen ur skinkan så rinnger det blod ner på golvet längst benet. men blodet är jävligt mörkt så det är iaf ingen olja som läker ut, han inte ens lägga på tummen eller lite papper för att få stoppa det.

sjukt. långsamt in gick det också idag. gjorde lite små ont och jävligt tungt på vägen in..undra hur mkt man måste rotera ställen alltså..eller så är det bara så att gröna nålen är för stor blå är ju riktigt smidig faktiskt. men får nya grejer nästa vecka.

Mvh
Citera
2012-11-10, 18:37
Medlem
Laaazes avatar
Tack för svar grabbar, tråkigt när det knakar och brakar i böjen.
Citera
2012-11-10, 18:40
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Tack för svar grabbar, tråkigt när det knakar och brakar i böjen.

aa eller benpressen fick jag ondast av...jag hade alltid knäskydd lindade pressarna. sen mkt omega 3, glukosamin. även voltaren gel runt knäskålen om det var något fäste eller liknande som inte var starkt nog...sen vissa dagar bra andra sämre

men inget har hjälpt mina knän så mycket som pr decca haha

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in