2019-09-14, 13:34
  #28141
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Låt säga att man har Testo E och Testo P och målet är att gå på runt 500mg ew, men för att nå ett snabbare steady date så vill man använda båda estrarna i början för att sedan plana ut med endast Testo E. Något i stil med följande:

Dag Dos
1 1.5 ML Testo E + 0.5 ML Testo P
2
3 0.5 ML Testo P
4
5 0.5 ML testo P
6 1.5 ML Testo E
7 0.5 ML Testo P
8
9 0.5 ML Testo P
10
11 1.5 ML Testo E
12
13
14
15
16 1.5 ML Testo E
17

osv.

Dvs att utöver 1.5 ML Testo E e5d så kör man de första 9 dagarna (bör denna period vara längre/kortare?) även 0.5 ML Testo P e2d. Åsikter/synpunkter?

Doseringen är 100mg/ml på Testo P och 250 mg/ml på Testo E.

Vad är vitsen? Typ du har prepp hemma och vill använda upp det?
Eller du vill köra en kortare Testo E-kur och då nå steady state fortare?

Om du ändå fixar att sticka varannan dag - varför inte skippa E och köra enbart P?
Tycker ditt upplägg känns krångligt och jag undrar hur mycket du vinner på det i slutändan.

/E
Citera
2019-09-15, 02:56
  #28142
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Det var ju ett jäkligt intressant knep att använda propp tills du når steadystate på E. Borde fungera. Förutsätter att du kollat det i någon roidcalc, annars gör det.

Tack för tipset med roidcalc, har trixat med det nu och kommit fram till vad jag ska köra! Se bilderna nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Vad är vitsen? Typ du har prepp hemma och vill använda upp det?
Eller du vill köra en kortare Testo E-kur och då nå steady state fortare?

Om du ändå fixar att sticka varannan dag - varför inte skippa E och köra enbart P?
Tycker ditt upplägg känns krångligt och jag undrar hur mycket du vinner på det i slutändan.

/E

Vitsen är som sagt att nå steady state fortare och slippa ha en för långsamt växande kurva. Varannan dag-sticken är ju bara första veckan eller så, resten av kuren behöver jag bara sticka var 5e (eller 4e dag som jag tänker göra).

Körde med steroidcalc och fick fram graferna nedan.

Graf med 250mg Testo E e4d https://gyazo.com/153c3e75d9c720a257033d34b0890380

Graf med 250mg Testo E e4d + 40mg Testo P e2d (första veckan enbart): https://gyazo.com/4ba88d74b0bfca258dbddb2da06d5dfb

I mina ögon ser den andra grafen betydligt bättre ut. Eventuellt kommer jag bara köra Testo P dag 1 och dag 3.
__________________
Senast redigerad av TorrFlamingo 2019-09-15 kl. 03:32.
Citera
2019-09-15, 08:37
  #28143
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Tack för tipset med roidcalc, har trixat med det nu och kommit fram till vad jag ska köra! Se bilderna nedan.



Vitsen är som sagt att nå steady state fortare och slippa ha en för långsamt växande kurva. Varannan dag-sticken är ju bara första veckan eller så, resten av kuren behöver jag bara sticka var 5e (eller 4e dag som jag tänker göra).

Körde med steroidcalc och fick fram graferna nedan.

Graf med 250mg Testo E e4d https://gyazo.com/153c3e75d9c720a257033d34b0890380

Graf med 250mg Testo E e4d + 40mg Testo P e2d (första veckan enbart): https://gyazo.com/4ba88d74b0bfca258dbddb2da06d5dfb

I mina ögon ser den andra grafen betydligt bättre ut. Eventuellt kommer jag bara köra Testo P dag 1 och dag 3.

Eller så gör du en vanlig front så är du på steady state lika fort, fast med mindre stick.
Citera
2019-09-19, 19:43
  #28144
Medlem
Har något jag funderat över. Om en nybörjare utan någon tränings erfarenhet tar testosterone enanthate och börjar träna kommer testot bidra till att personen bygger och bränner fett samtidigt? Och hur mycket muskler kan han bygga? Frågar bara av ren nyfikenhet då jag inte hittar något kring detta på nätet.

Tacksam för svar
Citera
2019-09-19, 19:59
  #28145
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freshprince1
Har något jag funderat över. Om en nybörjare utan någon tränings erfarenhet tar testosterone enanthate och börjar träna kommer testot bidra till att personen bygger och bränner fett samtidigt? Och hur mycket muskler kan han bygga? Frågar bara av ren nyfikenhet då jag inte hittar något kring detta på nätet.

Tacksam för svar

Det enklaste svaret på din huvudsakliga fråga är: ja.

Gällande hur mycket man kan bygga kommer den vanligaste motfrågan: hur långt är ett snöre? (Det går inte att kvantifiera, och alla gissningar kommer bara vilseleda.)
Citera
2019-09-19, 21:20
  #28146
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Låt säga att man har Testo E och Testo P och målet är att gå på runt 500mg ew, men för att nå ett snabbare steady date så vill man använda båda estrarna i början för att sedan plana ut med endast Testo E. Något i stil med följande:

Dag Dos
1 1.5 ML Testo E + 0.5 ML Testo P
2
3 0.5 ML Testo P
4
5 0.5 ML testo P
6 1.5 ML Testo E
7 0.5 ML Testo P
8
9 0.5 ML Testo P
10
11 1.5 ML Testo E
12
13
14
15
16 1.5 ML Testo E
17

osv.

Dvs att utöver 1.5 ML Testo E e5d så kör man de första 9 dagarna (bör denna period vara längre/kortare?) även 0.5 ML Testo P e2d. Åsikter/synpunkter?

Doseringen är 100mg/ml på Testo P och 250 mg/ml på Testo E.

Fungerar kanon, kör på det. Men jag skulle nog kört testo e dag 1, 5, 11 och sedan e5d, så att man inte behöver sticka varje dag vissa perioder. Så du skrivit är kanon, men en dag hit eller dit spelar ingen roll om man vill dra ner antal stick. Speciellt inte i början av kuren.

Citat:
Ursprungligen postat av Freshprince1
Har något jag funderat över. Om en nybörjare utan någon tränings erfarenhet tar testosterone enanthate och börjar träna kommer testot bidra till att personen bygger och bränner fett samtidigt? Och hur mycket muskler kan han bygga? Frågar bara av ren nyfikenhet då jag inte hittar något kring detta på nätet.

Tacksam för svar

Jodå, men det är lite att elda för kråkorna. I princip alla fall är nervsystemet flaskhalsen i utvecklingen, men det är inte utvecklat nämnvärt förrän efter 1-2 år av styrketräning, med eller utan AAS. Dessutom tror jag man skjuter sig själv i benet då man får början är och förblir helt okunnig om progression då man inte har någon referens att gå efter.

Väldigt dåligt val om du frågar mig, såvida man inte är en gangsterturk med dåligt tålamod som vill ha fett med respekt ty högre vattenvikt på kur.
Citera
2019-09-24, 13:22
  #28147
Avslutad
0.25 letro ed borde ge stenhård fysik?
Hur lång tid före den kickat in på hårdheten?
Citera
2019-09-24, 13:39
  #28148
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
0.25 letro ed borde ge stenhård fysik?
Hur lång tid före den kickat in på hårdheten?

Ska du äta letro för dagsformens skull?
Citera
2019-09-24, 13:46
  #28149
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
0.25 letro ed borde ge stenhård fysik?
Hur lång tid före den kickat in på hårdheten?

Finns egentligen inget i letrozole som direkt ger stenhård fysik. Om man ligger skyhögt på östradiolen och är blöt som en tångruska så får man givetvis en hårdare form iom att östradiolen markant sänks och vätska släpper.

Denna effekt bör uppstå inom en vecka - 10 dagar och efter två-tre veckor kan man nog inte vänta sig mer resultat än det man uppnått gällande vätskeretention skulle jag tippa.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-09-24, 13:49
  #28150
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Ska du äta letro för dagsformens skull?

Inte regelbundet som det kanske lät, utan under en vecka för fotografering

Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Finns egentligen inget i letrozole som direkt ger stenhård fysik. Om man ligger skyhögt på östradiolen och är blöt som en tångruska så får man givetvis en hårdare form iom att östradiolen markant sänks och vätska släpper.

Denna effekt bör uppstå inom en vecka - 10 dagar och efter två-tre veckor kan man nog inte vänta sig mer resultat än det man uppnått gällande vätskeretention skulle jag tippa.

Mvh,

-Alfred

Då jag ligger på 250 testo och 600-700 eq e5d tvekar jag på att jag faller i den kategorin

Tack för svar!
Citera
2019-09-24, 13:52
  #28151
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Inte regelbundet som det kanske lät, utan under en vecka för fotografering



Då jag ligger på 250 testo och 600-700 eq e5d tvekar jag på att jag faller i den kategorin

Tack för svar!

Är du inte rädd för ett bakslag i dagsformen när du leker med letro? Det vettigaste hade väl varit att göra en traditionell vätsketömning som man gör innan tävlingar?
Citera
2019-09-24, 14:47
  #28152
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Är du inte rädd för ett bakslag i dagsformen när du leker med letro? Det vettigaste hade väl varit att göra en traditionell vätsketömning som man gör innan tävlingar?

Ja det var en dum tanke bara eftersom jag har ett gäng letro liggandes sen urminnes tider

Jag hade i bakhuvudet att bättre för syftet är väl adex också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in