Citat:
Ursprungligen postat av
TorrFlamingo
Låt säga att man har Testo E och Testo P och målet är att gå på runt 500mg ew, men för att nå ett snabbare steady date så vill man använda båda estrarna i början för att sedan plana ut med endast Testo E. Något i stil med följande:
Dag Dos
1 1.5 ML Testo E + 0.5 ML Testo P
2
3 0.5 ML Testo P
4
5 0.5 ML testo P
6 1.5 ML Testo E
7 0.5 ML Testo P
8
9 0.5 ML Testo P
10
11 1.5 ML Testo E
12
13
14
15
16 1.5 ML Testo E
17
osv.
Dvs att utöver 1.5 ML Testo E e5d så kör man de första 9 dagarna (bör denna period vara längre/kortare?) även 0.5 ML Testo P e2d. Åsikter/synpunkter?
Doseringen är 100mg/ml på Testo P och 250 mg/ml på Testo E.
Fungerar kanon, kör på det. Men jag skulle nog kört testo e dag 1, 5, 11 och sedan e5d, så att man inte behöver sticka varje dag vissa perioder. Så du skrivit är kanon, men en dag hit eller dit spelar ingen roll om man vill dra ner antal stick. Speciellt inte i början av kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av
Freshprince1
Har något jag funderat över. Om en nybörjare utan någon tränings erfarenhet tar testosterone enanthate och börjar träna kommer testot bidra till att personen bygger och bränner fett samtidigt? Och hur mycket muskler kan han bygga? Frågar bara av ren nyfikenhet då jag inte hittar något kring detta på nätet.
Tacksam för svar

Jodå, men det är lite att elda för kråkorna. I princip alla fall är nervsystemet flaskhalsen i utvecklingen, men det är inte utvecklat nämnvärt förrän efter 1-2 år av styrketräning, med eller utan AAS. Dessutom tror jag man skjuter sig själv i benet då man får början är och förblir helt okunnig om progression då man inte har någon referens att gå efter.
Väldigt dåligt val om du frågar mig, såvida man inte är en gangsterturk med dåligt tålamod som vill ha fett med respekt ty högre vattenvikt på kur.