2012-07-13, 12:29
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostamacka
Nej, jag vet att du kan det mesta om aas. Jag tänkte mest att eftersom det är en nybörjarfrågetråd så kanske andra vill ta del av den faktan

Oandra sidan, har man ynglat av sig eller inte vill ha ungar så har spelar ju inte kulorna så stor roll, sålänge dom inte försvinner.

Dr.g har pläp haha. Kul att du skriver att pungen är stor och inte pungkulorna!

Same shit
Citera
2012-07-13, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Same shit

Hehe okej

Får du bättre eller sämre hy av testo? Tänkte eftersom du kör rätt höga doser.
Citera
2012-07-13, 13:10
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Vill man ha större kulor så är det vara att sätta lite hcg

Tur att man inte knullar med kulorna iaf då hade Hcg nog varit aktuellt
Citera
2012-07-13, 13:14
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Hehe okej

Får du bättre eller sämre hy av testo? Tänkte eftersom du kör rätt höga doser.

Ansiktet hur fin som helst, det oljiga kontrar jag bort med vitamin b5 och tvättar ansiktet med ansiktsvatten morgon och kväll. Har även köpt en ansiktsscrubb som jag använder 1-2 gånger i veckan.

På ryggen har jag 5-6 stycken illröda finnjävlar stora som 10-öringar. Behandlar dessa med basiron men lär behöva prova något annat. Skiten biter inte. På armarna och axlarna har jag en del hormonplitor och dessa stör mig mest. Har börjat sola igen så jag hoppas att det hjälper lite.

Själv då?
Citera
2012-07-13, 14:05
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ansiktet hur fin som helst, det oljiga kontrar jag bort med vitamin b5 och tvättar ansiktet med ansiktsvatten morgon och kväll. Har även köpt en ansiktsscrubb som jag använder 1-2 gånger i veckan.

På ryggen har jag 5-6 stycken illröda finnjävlar stora som 10-öringar. Behandlar dessa med basiron men lär behöva prova något annat. Skiten biter inte. På armarna och axlarna har jag en del hormonplitor och dessa stör mig mest. Har börjat sola igen så jag hoppas att det hjälper lite.

Själv då?

Dos & prepp ?
Själv får jag lite finnar/pormaskar på axlarna typ annars är hyn perfekt på testo, att sola solarium hjälper en hel del.
Värst va nog pct på nolva efter en d-boll onlykur då hade jag finnar som fan på ryggen....
Citera
2012-07-13, 15:16
Medlem
Citat:

Själv då?

Jag kör ju lågdos testo. Men jag kör 1000mg b5 och förstärker det med zink. Sen skrubbar flickvännen rygg och rumpa på mig när vi duschar. Ansiktet tvättar jag själv Morgon och kväll.

Jag har fått ett par finnar på ryggen men dessa är små. Någon enstaka i ansiktet också liten, men jag har 5-6 st på varje lår!? Konstigt att det sätter sig där.

Iof så kör jag m2 och har fått goda resultat. Ser otroligt snygg ut
Citera
2012-07-13, 15:38
Medlem
Citat:
Jag tycker att min pung är hyffsat stor, visst har man märkt en viss förminskning men den är fortfarande stor och jag ligger på ca 1 gram i veckan. När jag däremot legat på deca + testo har pungen krympt kraftigt.

Haha, ja, alla har ju olika definationer av "stor pung", men jag kör ju trots allt deca testo så jag tror att du bara skratta högt om du såg min lilla påse där nere.

Citat:
Nej, jag vet att du kan det mesta om aas. Jag tänkte mest att eftersom det är en nybörjarfrågetråd så kanske andra vill ta del av den faktan

Oandra sidan, har man ynglat av sig eller inte vill ha ungar så har spelar ju inte kulorna så stor roll, sålänge dom inte försvinner.

Dr.g har pläp haha. Kul att du skriver att pungen är stor och inte pungkulorna!

Hehe ja, jag tog inte illa vid mig om det är det du menade. Och helt sant det där med ungar, skiter fullständigt i mina kära juveler för tillfället. Iallafall tills nästa unge ska börja planeras

B5, kanske dags att börja tänka på det. Men är det inte b12 man injecerar? Hmm, var ett tag sen jag läste om vitaminer, höhö. Finner ni b5 värt att ta under kur? Min hy är iofs ganska hyffsad faktist.

mvh
Citera
2012-07-13, 16:13
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Dos & prepp ?
Själv får jag lite finnar/pormaskar på axlarna typ annars är hyn perfekt på testo, att sola solarium hjälper en hel del.
Värst va nog pct på nolva efter en d-boll onlykur då hade jag finnar som fan på ryggen....

Ca 700mg testo Galenika i veckan.

Citat:
Jag kör ju lågdos testo. Men jag kör 1000mg b5 och förstärker det med zink. Sen skrubbar flickvännen rygg och rumpa på mig när vi duschar. Ansiktet tvättar jag själv Morgon och kväll.

Jag har fått ett par finnar på ryggen men dessa är små. Någon enstaka i ansiktet också liten, men jag har 5-6 st på varje lår!? Konstigt att det sätter sig där.

Iof så kör jag m2 och har fått goda resultat. Ser otroligt snygg ut

Jag kör 2000mg B5 varje dag.

Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Haha, ja, alla har ju olika definationer av "stor pung", men jag kör ju trots allt deca testo så jag tror att du bara skratta högt om du såg min lilla påse där nere.

Hehe ja, jag tog inte illa vid mig om det är det du menade. Och helt sant det där med ungar, skiter fullständigt i mina kära juveler för tillfället. Iallafall tills nästa unge ska börja planeras

B5, kanske dags att börja tänka på det. Men är det inte b12 man injecerar? Hmm, var ett tag sen jag läste om vitaminer, höhö. Finner ni b5 värt att ta under kur? Min hy är iofs ganska hyffsad faktist.

mvh

Vet inte hur man definierar stor pung, men min kvinna har inte anmärkt på att den krympt vilket är ett gott tecken, samt att jag gillar när hon tar ett redigt grepp om pungen med handen vid blåsjobb, och den fyller fortfarande hennes hand och mer därtill. Det ända jag har att anmärka är att jag får inte lika kraftiga orgasmer på 500mg+ i ew som 250mg ew. 250mg är fin dos som jag mår och tränar gott på.
Det är givetvis individuellt.

Googla på B5 finns bra info om dess verkan. Har lite tankar kring detta som jag tänker dela med mig av senare vid tillfälle.
Citera
2012-07-13, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen

mvh

Kör b5 och zink. Det torkar ut huden, så om du har torr hud är det inget att tänka på. Men den flesta får mindre finnar av den kombon
Citera
2012-07-13, 17:39
Medlem
Citat:

Själv då?

Gå till doktorn och be om ett dalacinstick, alkoholaktig antibiotika. Riktigt grymt bra fast går bara att använda i perioder eftersom man blir resistent. Är nog inte så svårt att få ett sådant utskrivet eftersom jag själv fick det vid 12 års ålder.

Ett sådant här http://4.bp.blogspot.com/_zNW7cEaa_1k/TG-66gAEGwI/AAAAAAAABtU/VwOrc7C4Xy8/s1600/Dalacin.JPG
Citera
2012-07-13, 17:51
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeABaws
Gå till doktorn och be om ett dalacinstick, alkoholaktig antibiotika. Riktigt grymt bra fast går bara att använda i perioder eftersom man blir resistent. Är nog inte så svårt att få ett sådant utskrivet eftersom jag själv fick det vid 12 års ålder.

Ett sådant här http://4.bp.blogspot.com/_zNW7cEaa_1k/TG-66gAEGwI/AAAAAAAABtU/VwOrc7C4Xy8/s1600/Dalacin.JPG

Tack för tipset, fixar det på måndag.
Citera
2012-07-13, 18:03
Medlem
NirvanAs avatar
Någon som vet om opioider har negativ effekt på proteinsyntesen likt NSAID mediciner mm?

Om man te.x medicineras med tramadol då och då och samtidigt kurar med AAS, blir proteinsyntesen lidande då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in