Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Jag tycker att min pung är hyffsat stor, visst har man märkt en viss förminskning men den är fortfarande stor och jag ligger på ca 1 gram i veckan. När jag däremot legat på deca + testo har pungen krympt kraftigt.
Haha, ja, alla har ju olika definationer av "stor pung", men jag kör ju trots allt deca testo så jag tror att du bara skratta högt om du såg min lilla påse där nere.
Citat:
Ursprungligen postat av ostamacka
Nej, jag vet att du kan det mesta om aas. Jag tänkte mest att eftersom det är en nybörjarfrågetråd så kanske andra vill ta del av den faktan
Oandra sidan, har man ynglat av sig eller inte vill ha ungar så har spelar ju inte kulorna så stor roll, sålänge dom inte försvinner.
Dr.g har pläp

haha. Kul att du skriver att pungen är stor och inte pungkulorna!
Hehe ja, jag tog inte illa vid mig om det är det du menade. Och helt sant det där med ungar, skiter fullständigt i mina kära juveler för tillfället. Iallafall tills nästa unge ska börja planeras
B5, kanske dags att börja tänka på det. Men är det inte b12 man injecerar? Hmm, var ett tag sen jag läste om vitaminer, höhö. Finner ni b5 värt att ta under kur? Min hy är iofs ganska hyffsad faktist.
mvh