2012-09-01, 18:09
Medlem
bite-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ares570
Bristningar...
ah har tänkt på om de kan vara det också, men tycker inte riktigt att det ser ut som bristningar direkt bara.. men kanske är de ändå.
Citera
2012-09-02, 02:04
Medlem
Ares570s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bite-me
ah har tänkt på om de kan vara det också, men tycker inte riktigt att det ser ut som bristningar direkt bara.. men kanske är de ändå.
Prova googla så kan du se hur det kan se ut om du känner dig osäker men jag tror det skulle vara det iaf. Fick såna i 15-16 års åldern på benen och rygg, syns inte lika mycket efter några år, sånt man får leva med.
Citera
2012-09-02, 12:57
Medlem
Som jag förstår det brukar en GH-kur vara 6-12 mån. Hur lång vila ska man ha innan man hoppar på igen? Kan det va bra att köra GHRP alt ghrelin för att stimulera egenproduktionen efter avslutad kur för att snabbare återhämta normalproduktionen av GH på ett sätt motsvarande HCG för AAS eller är återhämtningen från den negativa feedbacken så snabb att det inte behövs?
Citera
2012-09-02, 13:22
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Tror dock kroppen vänjer sig så bra att cruise och blasta mellan varven.
Du blir väll inte mindre anabol men kanske bundit så mycket vätska 1g klarar så det känns segt? Man bör ju ändå fortsätta att bygga men vant sig så bra att det inte känns desamma som i början?

mvh
Citera
2012-09-02, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Du blir väll inte mindre anabol men kanske bundit så mycket vätska 1g klarar så det känns segt? Man bör ju ändå fortsätta att bygga men vant sig så bra att det inte känns desamma som i början?

mvh

Helt ärligt har jag inga belägg utan mest vad jag hört och tror.
Citera
2012-09-02, 16:07
Medlem
Någon i detta forum som kört 1g tren a eller 1g test p per vecka? Hur tyckte de kändes?(pump,tryck,ökningar)
Citera
2012-09-02, 19:47
Medlem
[quote=TheJeffster]Någon i detta forum som kört 1g tren a eller 1g test p per vecka? Hur tyckte de kändes?(pump,tryck,ökningar)[/QUOTE
200mg testo p / varannan dag. Dock blev det övergång till e istället då injectsen var lite väl ofta.

Märkte dock ingen större skillnad mot 1g e5d
Senast redigerad av andersson85 2012-09-02 kl. 19:59.
Citera
2012-09-02, 20:33
Medlem
[quote=andersson85]
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Någon i detta forum som kört 1g tren a eller 1g test p per vecka? Hur tyckte de kändes?(pump,tryck,ökningar)[/QUOTE
200mg testo p / varannan dag. Dock blev det övergång till e istället då injectsen var lite väl ofta.

Märkte dock ingen större skillnad mot 1g e5d

Skojar du? Vad menar du ingen större skillnad..Än vad , testo P eller?
Citera
2012-09-02, 23:17
Medlem
[quote=TheJeffster]
Citat:
Ursprungligen postat av andersson85

Skojar du? Vad menar du ingen större skillnad..Än vad , testo P eller?

Förmodligen menar han att han inte kände nån större skillnad på 700mg test p ew kontra 1,4g test e ew...vilket låter rätt cp...
Citera
2012-09-02, 23:39
Medlem
RaffaPancamos avatar
Har någon kännedom ifall man på drogtest vid anställning kollar efter AAS/Testo också?

Anledningen till min fundering är att jag startar en ny anställning om 4 veckor och därmed kan räkna med att eventuellt åka på test om 4 veckor, 5 veckor eller rent av 10 veckor.
Ni hajar?
Det är högst osäkert OM och i så fall när ett test skulle bli av.
Citera
2012-09-03, 00:36
Medlem
igorescues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaffaPancamo
Har någon kännedom ifall man på drogtest vid anställning kollar efter AAS/Testo också?

Anledningen till min fundering är att jag startar en ny anställning om 4 veckor och därmed kan räkna med att eventuellt åka på test om 4 veckor, 5 veckor eller rent av 10 veckor.
Ni hajar?
Det är högst osäkert OM och i så fall när ett test skulle bli av.

Är rätt säker på att det inte ingår i ett standard test där dom kollar efter andra droger osv osv, men antar att om dom får sina misstankar att du preppar så KAN dom begära ett.

Mvh
Citera
2012-09-03, 10:03
Medlem
Säg att man vill köra en kur med kort spårtid t.ex testo p. kan man vara säker på att det är testo p enbart i vialerna? eller kan de blandas med andra preparat t.ex testo e eller nått för att t.ex spara pengar för tillverkaren eller nått liknande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in