2015-03-17, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Nej pratar om att tipset du fick om att höja dosen kom från en kille jag citerar nedan som verkar vara lika smart som fröken Romson.
Att dubbla sin dos testo efter 14+ veckor är bara onödigt om man nu inte tänker ligga på en längre tid (vilket jag förvisso inte har en aning om du tänkt eller ej, utgår ifrån att du tänkte hålla dig till en "normal" kurlängd.
Med vänlig hälsning,
Jag såg inte att jag fick det av honom och min höjning hade inte med hans tips att göra, men tack för omtanken Har faktiskt inte tänkt gå av alls, kolla gärna min kurrapport för motivering.
Citera
2015-03-17, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TestoFrukost
Skrev några sidor bak men får ändå fråga igen. Kör min första injektkur med 300mg Testo E från H*lk. Satte första sticket för 6 dagar sedan i ena skinkan. Känner ingenting under och direkt efter men säg 6-7 timmar senare börjar smärta komma och nu 6 dagar senare har jag fortfarande ont i skinkan. Är inte röd eller känner mig febrig, endast lite svullen.

Är det preppen eller är det helt enkelt för att jag är "oskuld"? Andra "oskulder" jag läst om säger att de haft ont ett par dagar, men jag är ju fan inne på dag 6 nu och även om de blivit bättre så skulle jag absolut inte kunna köra ett benpass.

Det är normalt. Oroa dig inte.
Citera
2015-03-17, 21:09
Medlem
shit-braineds avatar
Jag ska köra en testo-only kur inom kort framtid är det effektivast att sätta 500/mg (2 första) sticken om jag kör 250/mg e5d därefter i 12 weeks? Kan jag använda mig av armidex under kuren? Tycker inte om att vara vattning inte östra för den delen heller. Var god ge mig seriösa förslag då tackar jag er verkligen hjärtligen.

PS.
Min första kur.
Citera
2015-03-17, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Hörs nästan som om dina Arimidex eg är Letro, liksom de flesta mår toppen på den veckdosen testo.

Har du legat på länge?

Näe bara tre veckor.
Citera
2015-03-17, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silmar
Näe bara tre veckor.

En kompis fick för sig att köra 0.5 mg eod på en testokur och blev deprimerad och knäckt som en kärring, fick sänka till 0.25 och blev Herkules igen. Kan vara där skon klämmer, prova 0.25 e3d annars och se vad som händer brukar gå rätt fort att få upp sanningen igen.
Citera
2015-03-17, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Hörs nästan som om dina Arimidex eg är Letro, liksom de flesta mår toppen på den veckdosen testo.

Har du legat på länge?

Det är små rosa tabs från Titan
Citera
2015-03-17, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silmar
Det är små rosa tabs från Titan
No My misstake. Det var något helt annat. Ej Titan. Återkommer när jag hittar rätt burk
Citera
2015-03-17, 22:38
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shit-brained
Jag ska köra en testo-only kur inom kort framtid är det effektivast att sätta 500/mg (2 första) sticken om jag kör 250/mg e5d därefter i 12 weeks? Kan jag använda mig av armidex under kuren? Tycker inte om att vara vattning inte östra för den delen heller. Var god ge mig seriösa förslag då tackar jag er verkligen hjärtligen.

PS.
Min första kur.

Ja det är mer effektivt att fronta första två sticken med dubbel dos på test e, däremot kan det EVENTUELLT vara lite knixigt för förstagångskurare då du inte vet hur du reagerar på testot.
250mg e5d eller e4d är vettigt. Till det kan du lägga arimidex 0.25mg eod till att börja med och sedan ev höja om du uppvisar tecken på för höga östronivåer.
För mig funkar 0.5mg eod på drygt 600mg test e + c ew. Även arimidex-doser är individuellt anpassade då alla svarar olika.

Mvh
Citera
2015-03-17, 23:23
Medlem
Nästa lår.. samma sak.. ska fan sätta i axlen eller något istället jävla värdelöst..denna gång va jag riktigt noggrann på köpet.
Citera
2015-03-18, 00:33
Medlem
bad-boys avatar
Sätt i röven, benen verkar mer känsliga.

Kan va så att du sätter för långt ner med...
Citera
2015-03-18, 15:02
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ja det är mer effektivt att fronta första två sticken med dubbel dos på test e, däremot kan det EVENTUELLT vara lite knixigt för förstagångskurare då du inte vet hur du reagerar på testot.
250mg e5d eller e4d är vettigt. Till det kan du lägga arimidex 0.25mg eod till att börja med och sedan ev höja om du uppvisar tecken på för höga östronivåer.
För mig funkar 0.5mg eod på drygt 600mg test e + c ew. Även arimidex-doser är individuellt anpassade då alla svarar olika.

Mvh

Jag har precis klivit på en testo susta kur i söndags, jag blev rek att köra 250 mg e5d men har läst en hel del här och på lite andra sidor där många säger e3d och en del säger e4d och som han säger då e5d, då är ju min fråga va ska jag gå efter egentligen? Förutsätter ju att han vet då han säljer det o går på samma sak själv sa han. Men 3 dan är idag så behöver veta om jag ska sticka idag ist för på fredag? Läst att estern är var 3e men det är grejen att folk säger att det inte behöver va var 3e som förvirrar.

Sen finns det ju tusen olika svar på vad man ska ha till om man läser här på fb. Alla ger ju olika tips o råd va som är bäst.
Till mig sa man att testo susta e5d i 16 v o sen proviron efter det som pct och eventuellt nolva om det blir knas.
Finns ju en uppsjö av vad alla säger man ska o inte ska
Citera
2015-03-18, 15:39
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain87
Jag har precis klivit på en testo susta kur i söndags, jag blev rek att köra 250 mg e5d men har läst en hel del här och på lite andra sidor där många säger e3d och en del säger e4d och som han säger då e5d, då är ju min fråga va ska jag gå efter egentligen? Förutsätter ju att han vet då han säljer det o går på samma sak själv sa han. Men 3 dan är idag så behöver veta om jag ska sticka idag ist för på fredag? Läst att estern är var 3e men det är grejen att folk säger att det inte behöver va var 3e som förvirrar.

Sen finns det ju tusen olika svar på vad man ska ha till om man läser här på fb. Alla ger ju olika tips o råd va som är bäst.
Till mig sa man att testo susta e5d i 16 v o sen proviron efter det som pct och eventuellt nolva om det blir knas.
Finns ju en uppsjö av vad alla säger man ska o inte ska

Antar att vissa helt enkelt inte vill ta reda på saker själv utan alltid vill bli styrda i vad de ska göra av andra.
Ett tips kan ju va att använda slutledningsförmågan och ta reda på svaret själv, det är inte alls särskilt knepigt.
Men jag kan va schysst eftersom du är stressad; gällande mixar med olika estrar och vilket intervall man skall köra så går man alltid efter den med kortast halveringstid; dvs proppen i det här fallet.
Sen är det klart att man kan sätta susta e12d också men det är ju långtifrån optimalt, om inte komplett värdelöst, men det går.
Om din pundare till polare (sorry not sorry) rekat dig att köra e5d på susta så tycker jag du bör sluta ta tips från honom omedelbart, han har uppenbarligen inte superkoll.
Susta sätts eod eller e3d för att få jämna nivåer.
Proviron vet jag inte ens varför du nämner för det är totalt onödigt i en testokur som är högandrogen.. Arimidex är däremot något du borde lägga till.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in