Citat:
Ursprungligen postat av
aKAY
Faktiskt tvärtom för mig. Klarar mig fint på 6-8h sömn varje natt och känner mig fräsch fram tills efter middagen då man kan såsa ihop lite.
Ligger på 100 test c + 250 test e e4d samt 0.5mg adex eod.
Vilka vitaminer käkar du och hur ser kosten ut i övrigt? Vad exakt menar du med att du känner dig som en zombie? Är du så trött så du känner att vardagen drabbas? Vilka doser ligger du på?
Mvh
/aKAY
Okej! Kanske är årstiden som spelar in också. Vitaminer och mineraler får jag i mig i mängder och det har varit konstant samma under 2 års tid. kosten just nu är 300-330g protein, 350g kolhydrater och 50g fett. 5 måltider vilodagar och 6 träningsdagar. något lägre kolisar på vilodagar.
Jag är mentalt super trött. Är studerande så det gör att studierna blir lidande när jag bara vill sova och inte plugga.
Nu när du säger det kan det bero på att jag ligger på 1,4 gram testo e EW. I somras låg jag på cruise på 500mg EW och då var det bättre men är också alltid piggare på sommaren jämfört med vintern.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jojjan12
Jag blir väldigt lätt seg och trött på testo only. Men energin finns alltid där, det gäller bara att jag hittar på nåt

vet inte hur det är på högre doser testo för mig men så är det iaf på 250-500mg e5d.
Jo energin finns för fysiskt arbete det är bara det mentala som är krossat och dyng trött. När man kommer till gymmet blir allt frid och fröjd så är helt obegränsad där. Men när jag inte orkar plugga så är det tungt eftersom man hamnar efter och blir stressad.
Ligger på 1.4 g så dosen kanske spelar in också.
Mvh